نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی:

احداث باند دوم بشرویه - سه راهی شهید زارع ردیف اعتباری گرفت

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته احداث باند دوم مسیرهای بشرویه به سه راهی شهید زارع و طبس به دیهوک مشروط به اخذ مجوز کمیسیون ماده ۲۳ در قانون بودجه ۱۴۰۰ ردیف دار ‌شده است.

احداث باند دوم بشرویه - سه راهی شهید زارع ردیف اعتباری گرفت

حجت الاسلام مجید نصیرایی با ابراز تاسف از حوادث جاده‎‌ای در محورهای غرب استان طی چند روز گذشته اظهار داشت: درگذشت عزیزان‌مان در کیلومتر 18 محور بشرویه برای چندمین روز متوالی در اثر سانحه‌های رانندگی، دردی جانکاه بر پیکر مردمان صبورمان وارد آورده است و مصیبتی عظیم برایمان رقم زده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس‌ شورای اسلامی ضایعه فقدان این عزیزان در حوزه انتخابیه را به خانواده‌های داغدار تسلیت گفت و ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های مجدانه در این راستا، هر چه سریعتر در جهت برطرف شدن عوامل این قبیل حوادث غیر قابل جبران، اقدام گردد.

نصیرایی با اشاره به حوادث تاسف‌بار یک ماه گذشته درمحورهای ورودی شهرستان بشرویه که منجر به فوت 8 نفر از شهروندان شد گفت: برای کاهش حوادث از این دست لازم است تا مسئولان استان و مدیران سازمان برنامه و بودجه با همت و تلاش مضاعف در خصوص صدور مجوز احداث باند دوم این مسیر به فوریت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده مجوز کمیسیون ماده 23 برای باند دوم محور طبس- دیهوک- خوسف اخذ شده و عملیات اجرایی آن در سال جاری آغاز خواهد شد.

راه اندازی آزمایشگاه خاک‌شناسی درفردوس

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود 2 سال است که متقاضی بخش خصوصی پیگیر دریافت مجوز در خصوص راه اندازی آزمایشگاه خاکشناسی در شهرستان فردوس است که با پیگیری صورت گرفته این مجوز صادر و آزمایشگاه خاکشناسی در شهرستان فعال گردید.

نصیرایی اظهارکرد: این آزمایشگاه که نقش بسیار مهمی در حوزه کشاورزی دارد در بررسی کیفیت خاک و آب کشاورزی و جلوگیری از هزینه‌های مازاد کشاورزان در کوددهی باغات و مزارع نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه خاکشناسی شهرستان فردوس دومین آزمایشگاه استان خراسان جنوبی پس از مرکز استان است تصریح کرد: با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان و بخش خصوصی و با تامین تجهیزات بالغ بر 200 میلیون تومان فعال و از 15 فروردین ماه آماده ارائه خدمات است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها