افتتاح چمن مصنوعی روستای ضرغام آباد در کهگیلویه

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، چمن مصنوعی روستای

افتتاح چمن مصنوعی روستای ضرغام آباد در کهگیلویه

محمدتقی علوی در حاشیه این افتتاحیه با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه گفت: این هدیه کوچکی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جوانان عزیز این روستا است.

علوی تصریح کرد: ۱۵ پروژه در دست اقدام است که امروز دهمین چمن مصنوعی در شهرستان کهگیلویه افتتاح شد و ۵ طرح دیگر در حال ساخت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری های نماینده مردم شهرستان کهگیلویه بزرگ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پروژه های ورزشی در این چهار شهرستان اختصاص یافت که به محض تخصیص اعتبارات پروژه ها آغاز می شوند.

علوی بیان کرد: با این اعتبار نوید و اتفاقات بسیار خوبی در بحث توسعه ورزش و افزایش سرانه ورزشی رخ خواهد داد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی فرامام جمعه شهر دهدشت نیز گفت: ورزش امروز در همه جای جهان تبدیل شده به یک دغدغه مهم برای همه و به تبع آن فوتبال و فوتسال که از پرطرفدارترین ورزش ها در سطح جهان هستند.

وی افزود: در جوامع توسعه یافته یکی از مباحث که خیلی مطرح می شود این است که ورزش می تواند آسیب های اجتماعی را کاهش دهد، در کشور ما با توجه به وجود نسل جوان این امر را می طلبد تا مکان ورزشی بیشتر شوند تا جوانان بتواند به جای که در مکان ها نامناسب اجتماعی باشند اوقات خود رو به ورزش بپردازند.

امام جمعه شهر دهدشت تصریح کرد: شرایط سرانه فضای ورزشی در شهرستان کهگیلویه در وضعیت مناسبی نبود که با پیگیری مدیران هم کاری جذب اعتباری که از سوی حاج اقا موحد انجام شد ان شاالله شاهد رونق بیشتر ورزش قهرمانی در شهرستان باشیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها