دستگیری شکارچی نوجوانان تهرانی در خیابان سنایی

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری راننده زورگیر که از مسافران نوجوانش زورگیری می کرد، خبر داد و گفت: متهم به 10 فقره سرقت اعتراف کرد.

دستگیری شکارچی نوجوانان تهرانی در خیابان سنایی

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال اظهار داشت: اسفند ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع زورگیری توسط راننده خودرو پراید، در کلانتری 105 "سنایی" تشکیل شد و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی افزود: شاکی که پسر نوجوانی بود پس از مراجعه به این پایگاه اظهار کرد، برای تردد شهری سوار بر یک دستگاه خودروی پراید شدم که راننده آن فردی جوان حدود 27 تا 30 ساله بود، پس از گذشت از چند خیابان با تهدید سلاح سرد، 2 دستگاه تلفن همراهم به ارزش 300 میلیون ریال را سرقت و من را در مکانی خلوت از خودرو پیاده و از محل گریخت.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی، ابراز داشت: در تطبیق مشخصات ظاهری اعلام شده با آلبوم مجرمان، کارآگاهان موفق شدند، سارق را که از سارقان سابقه دار و ساکن غرب استان تهران بود، شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم به کرات مخفیگاه خود را تغییر که با تلاش کارآگاهان در نهایت مخفیگاه جدید وی در شهر قدس شناسایی که با اخذ نیابت قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه سوم این پلیس انتقال یافت.

سرهنگ دستخال با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به 10 فقره سرقت از افراد نوجوان به همین شیوه معترف شد، گفت: تاکنون 5 تن از مال باختگان در محدوده پایگاه دوم و پایگاه پنجم پلیس آگاهی متهم را شناسایی کرده اند.

وی در پایان خاطر نشان شد: متهم با دستور قضائی، روانه زندان شد و تحقیقات برای کشف سرقت های احتمالی و شناسایی سایر شاکیان همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها