دبیر جمعیت ایثارگران کرمان:

حضور مردم در انتخابات مظهر اقتدار ملی است

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در استان کرمان گفت: حضور مردم در انتخابات و مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت کشور موجبات تقویت اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سطح ملی و بین الملل را فراهم می‌کند.

حضور مردم در انتخابات مظهر اقتدار ملی است

غلامعباس باخانی‌پور افزود: سال جاری انتخاباتی پیش رو داریم که اهمیت ویژه ای دارد لذا لازم است آحاد مختلف ملت در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند تا اقتدار این نظام مانند همیشه به رخ جهانیان کشیده شود کما اینکه مردم در سایر انتخابات ها و صحنه های مختلف نیز حضور خود را به عنوان پشتوانه نظام و انقلاب به اثبات رسانده اند.

وی تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات بیانگر این است که نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان پرقدرت در صحنه های مختلف با پشتوانه عظیم و غنی مردم حضور دارد.

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با دست مردم روی کار آمده و برای استمرار و بقا نیز پشتوانه مردمی را می خواهد تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات این دوره بسیار لازم و ضروری است و مردم نیز به این مهم واقف هستند.

وی با یادآوری روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ تصریح کرد: انقلاب اسلامی در مقابل ۲ ابرقدرت کمونیسم و سرمایه داری متولد شد و تا آن روز قدرتی به نام نظام جمهوری اسلامی ایران وجود نداشت اما زمانی که امام خمینی (ره) پا به عرصه گذاشتند قدرت سومی با نام مقدس جمهوری اسلامی در کره خاکی روی کار آمد و آنچنان قدرت نمایی کرد که در همه جهان صاحب نفوذ شد.

باخانی‌پور به رسوخ و نشر اسلام در قلب کشور آمریکا توسط ایمان راسخ ملت ایران اشاره کرد و گفت: می طلبد به همین نحو در راستای حراست از نظام اسلامی و نشر اسلام به جهان با حضور در صحنه تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: جوانان باید بدانند انقلاب اسلامی به سادگی روی کار نیامده بلکه خون های زیادی در پای نهال این این نظام ریخته شده و مراحل دشواری را پشت سر گذاشته ایم که اکنون ابرقدرت هایی مانند آمریکا جلوی ما زانو زده اند چنانچه کمونیسم نیز زانو زد.

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: می طلبد مردم با حضور در انتخابات و پشتیبانی دقیق و بصیرت کامل وارد صحنه شوند و بدانند که رای بیشتر به اقتدار نظام می انجامد لذا آحاد مختلف مردم بخصوص جوانان در صحنه های مختلف بخصوص انتخابات پیش رو حضور پیدا کنند و دیگران را نیز به مشارکت دعوت کنند و در این راستا بهترین راهنما رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید به فرمایشات ایشان عمل کنیم.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سامان
    0

    آقای باخانی.بله مظهر اقتدار است .نه ملت گرسنه .نه ملت اشرار .نه ملت فقیر ..برای شما اقتدار است برای ملت فلاکت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها