معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان زنجان:

همه فعالیت‌های ورزشی در زنجان تعطیل شد

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان از تعطیلی همه فعالیت‌های ورزشی در زنجان خبر داد.

همه فعالیت‌های ورزشی در زنجان تعطیل شد

محمد حمزه‌پور گفت: همه فعالیت‌های ورزشی در سالن‌های ورزشی و فضاهای روباز تعطیل شده و این موضوع به همه هیئت‌ها و باشگاه‌ها ورزشی نیز اعلام شده است.

وی با بیان اینکه از امروز تیم‌های نظارتی برای بازرسی از باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی تشکیل شده است تا بر روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نیز تداوم تعطیلی فعالیت‌های ورزشی در شرایط قرمز کرونایی نظارت صورت گیرد، افزود: موضوع سلامت در اولویت همه برنامه‌ها قرار دارد.

این مسئول با یادآوری اینکه زنجان جزو معدود استان‌هایی بود که فعالیت‌های ورزشی را دیرتر از سایر استان‌ها و از اوایل بهمن‌ماه سال گذشته از سر گرفت، تصریح کرد: سال گذشته و به دنبال همه‌گیری ویروس کرونا، باشگاه‌های ورزشی استان به مدت چند ماه تعطیل شد تا اینکه مجوز فعالیت مجدد باشگاه‌ها از اوایل بهمن‌ماه صادر شد.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش استان، در سال گذشته خسارات زیادی را به واسطه شیوع ویروس کرونا متحمل شد، ادامه داد: تعطیلی مجدد فعالیت‌های ورزشی تنها بعد از دو ماه از آغاز فعالیت مجدد در این عرصه می‌تواند تداوم‌بخش شرایط بد برای ورزش استان باشد.

حمزه‌پور همچنین از برگزاری دو مجمع انتخاباتی در فروردین‌ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: ۱۸ فروردین‌ماه مجمع انتخابات هیئت ووشو و ۲۲ فروردین‌ماه نیز مجمع انتخابات هیئت فوتبال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد تا روند فعالیت این دو هیئت ورزشی در استان با مشکل مواجه نشود.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته ۸ جلسه مجمع انتخابات برگزار شد، خاطرنشان کرد: رشته‌های تکواندو، کاراته، والیبال، کوهنوردی و صعودهای ورزشی، تیراندازی، ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، ورزش‌های رزمی و ورزش سه‌گانه در سال گذشته روسای جدید خود را شناختند و امسال نیز قرار است شاهد برگزاری ۱۳ مجمع انتخاباتی در استان باشیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها