انتخاب پاکبان نمونه کلانشهر تبریز توسط شهروندان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: در راستای افزایش انگیزه پاکبانان زحمتکش جهت انجام هرچه بهتر خدمات و وظایف کاری پاکبان نمونه توسط شهروندان انتخاب می‌گردد.

انتخاب پاکبان نمونه کلانشهر تبریز توسط شهروندان

علیرضا اصغری در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این طرح که از سوی سازمان مدیریت پسماند اجرا میشود، در سطح کلیه مناطق شهرداری‌های دهگانه تبریز بوده و در آن شهروندان با ارائه نام و تصویر پاکبان محله خود به سازمان نسبت به انتخاب پاکبان نمونه کلانشهر تبریز اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به سهم قابل توجه پاکبانان در انتخاب کلانشهر تبریز به عنوان تمیزترین شهر ایران تصریح کرد: شهرداری تبریز با دو هزار نفر پاکبان و راننده در پاکسازی و رفت و روب شهر تبریز فعالیت می‌کنند که این مهم سهم بسزایی در مطرح شدن این شهر به عنوان تمیزترین شهر ایران ایفا می کند.

اصغری خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر اهتمام ویژه‌ای از سوی شهردار تبریز جهت افزایش رضایت، ایمنی و رفاه پاکبانان صورت گرفته که در نتیجه آن رضایت عمومی از نحوه ارائه خدمات شهری و تنظیف توسط پاکبانان در سطح جامعه همواره مشهود است.

لازم به ذکر است؛ طرح انتخاب پاکبان نمونه کلانشهر تبریز از اول اردیبهشت لغایت یکم خرداد ماه سال ١۴٠٠ در شهر تبریز اجرا می‌شود و بدین وسیله از کلیه شهروندان دعوت به عمل می‌آید تا در اجرایی شدن این طرح مشارکت داشته باشند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها