۹۰هزار تن آسفالت برای بهسازی راه‌ها مصرف شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در سال گذشته ۹۰هزار تن آسفالت برای بهسازی، لکه گیری و ترمیم روکش راه‌های استان مصرف شد.

۹۰هزار تن آسفالت برای بهسازی راه‌ها مصرف شد

جواد حق‌لطفی گفت: در سال گذشته ۹۰۰هزار متر مربع آسفالت حفاظتی شامل میکروسرفیسینگ، اسلاری‌سیل، چیپ‌سیل و فوگ سیل در سطح راه های این استان انجام شد.

حق‌لطفی ادامه داد: آسفالت حفاظتی برای افزایش مقاومت سایشی و غیر قابل نفوذکردن بستر راه و بهسازی رویه آسفالت انجام می‌شود.

او اضافه کرد: همچنین در سال ۹۹ با خرید دستگاه خط‌کش و تشکیل تیم خط‌کشی امانی در این اداره کل ۲هزار و ۵۰۰کیلومتر از راه‌های استان قزوین خط کشی شد.

حق‌لطفی گفت: تهیه، نصب و تعمیر ۶هزار و ۴۶۸عدد تابلو و علایم ایمنی راه‌ها، ارتقا، بهسازی و نصب حفاظ ایمنی میانه راه‌ها به طول ۱۵۷کیلومتر و اجرای روشنایی طولی در ۲کیلومتر از نواحی یا گردنه‌های مه‌گیر و روشنایی نقطه‌ای در ۲۱تقاطع همسطح پرتصادف از دیگر اقدامات در حوزه ارتقای ایمنی و ترافیک در سال گذشته بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، اصلاح شیب شیروانی و بخشندگی راه در ۱۶۷کیلومتر از راه های استان را نیز از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه راهداری در سال ۹۹ عنوان کرد و افزود: اصلاح شیب شیروانی و بخشندگی راه در کناره جاده و به منظور جلوگیری از خروج وسایل نقلیه در زمان وقوع حادثه انجام می شود و نقش موثری در کاهش شدت حوادث دارد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها