پانزده روز پلمب در انتظار قانون شکنان گروههای شغلی ۳ و ۴

رئیس شورای اطلاع رسانی ستاد کرونا استان قم با بیان اینکه گروههای شغلی ۳ و ۴ حق فعالیت را ندارند، گفت: واحدهای متخلف گروههای شغلی ذکر شده، ۱۵ روز پلمب خواهند شد.

پانزده روز پلمب در انتظار قانون شکنان گروههای شغلی ۳ و ۴

بیژن سلیمان پور در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه متأسفانه غفلت از دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، انجام سفرهای غیر ضروری و تشکیل شدن اجتماعات در حال حاضر بازگشت استان قم به شرایط گذشته را رقم زده است، گفت: متأسفانه در اوج این بیماری در استان قم قرار گرفته‌ایم و بی تفاوتی نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها، شرایط سخت‌تری را نیز برای همگان رقم خواهد زد.

رئیس شورای اطلاع رسانی ستاد استان با اشاره به اینکه شرایط وضعیت کرونایی استان به رنگ نارنجی است و دستورالعمل‌ها مربوط به دستگاه‌های استان ابلاغ شده است، افزود: دستگاه‌هایی که خدمات ضروری به مردم ارائه می‌دهند، حداکثر دو سوم کارمندان آنجا حاضر باشند و به مردم خدمات ارائه دهند و سایر دستگاه‌ها به صورت یک سوم فعالیت خود را ادامه دهند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت مجموعه صنوف گروه‌های شغلی ۳ و ۴ تا زمانی که شرایط مطلوب اعلام نشود ممنوع است، گفت: ۱۵ روز پلمب واحدهای متخلف، ضمانت اجرایی این ممنوعیت‌ها برای قانون شکنان خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از صدور ۳۶۱ فقره جریمه ۲۰۰ هزار تومانی منع تردد شبانه در سه روز گذشته در استان خبر داد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها