حمله وحشتناک مردان شمشیر به دست در تهران/ ویدئو


17 فروردین 1400 - 19:05
606c71aad64dd_2021-04-06_19-05
شب گذشته تعدادی از مردان شمشیر به دست با 2 خودرو بدون پلاک برای چندمین بار پیاپی به اموال مردم در محله سبزدشت حمله کردند.

در این فیلم قسمت کوتاهی از حمله اراذل و اوباش با سلاح سرد به خودرو و اماکن تجاری سبزدشت را مشاهده می‌کنید که موجب ترس و وحشت اهالی شده است.

مردم ضمن اینکه خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش هستند، دعا می‌کنند با برطرف شدن مشکلات، همه به راه راست هدایت شوند.

شب گذشته تعدادی از مردان شمشیر به دست با 2 خودرو بدون پلاک برای چندمین بار پیاپی به اموال مردم در محله سبزدشت حمله کردند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

17 فروردین 1400 - 19:05

در این فیلم قسمت کوتاهی از حمله اراذل و اوباش با سلاح سرد به خودرو و اماکن تجاری سبزدشت را مشاهده می‌کنید که موجب ترس و وحشت اهالی شده است.

مردم ضمن اینکه خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش هستند، دعا می‌کنند با برطرف شدن مشکلات، همه به راه راست هدایت شوند.

منبع: رکنا

38

نظرات 12
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
m 0 0 پاسخ 1400/1/29 -02:26

اقای رییسی ریس محترم قوه قضاییه سلام علیکم لطفآ یا با اراذل برخور جدی فرمایید و ؟یا اجازه بدهید مردم با اراذل برخود کنند بدونه مجازات؟

یکی 0 0 پاسخ 1400/1/18 -01:40

پاییز پارسال تو محله ما(پیروزی تهران) دوبار این اتفاق افتاد همه مردم از وحشت فرار کردند توی مغازه ها چند نفر به 110 زنگ زدند حتی یک نفر هم نیومد!

ناشناس 0 0 پاسخ 1400/1/18 -00:44

چینی نیستند؟!

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1400/1/18 -00:28

خوب کاری میکنند ارازل اوباش مخصوصا دکترها را بکشند که مردم را قطعوعام میکنند تنه ا کسانی که تو کشور غیرت دارند همین ازازل واوباش هستند انتقام عزیزانمان شاید گرفته بشه آفرین برشما داداش های ازازل ممنون۰۰۰۰۰

ایران 0 0 پاسخ 1400/1/18 -00:07

هر روز شاهد امنیت بیشتر هستیم

دل 0 0 پاسخ 1400/1/18 -00:05

گرفتنشان فایده نداره آزادشان می کنند ببرن از شان کار سخت یکشن به مدت طولانی

سامان 0 0 پاسخ 1400/1/18 -00:03

وقتی همه رو آقای رییسی می بخشه؛انتظار دارید این ارازل اوباش جمع بشن!!! فوقش ایناهم بعد ۵ روز دستگیر و بعد یه روز مورد عفو قرار میگیرند!!! اینا دیگه ترسشون از بین رفته.

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1400/1/17 -23:55

قربون دهه هفتاد

OK 11 1 پاسخ 1400/1/17 -23:33

وقتی بازپرس و دادستان دادسرا و قضات دادگاه کیفری یک برای این اراذل و اوباش سطح یک به ترتیب قرار جلب به دادرسی با عنوان اتهام محارب و حکم مجازات محارب صادر نمی کنند وضع از اینکه هست بهتر نمی شود. نیروی انتظامی با هزار مشقت این اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت عمومی را دستگیر می کند و تحویل دستگاه قضایی می دهد ولی برخورد قانونی لازم و حکم مجازات متناسب با جرم و عمل ارتکابی صادر نمی شود و این اراذل و اوباش خطرناک پس از تحمل مدتی کیفر حبس از زندان آزاد شده و به کارهای مجرمانه خود با شدت بیشتری ادامه می دهند!

بینام 1400/1/18 -00:13

آنوقت میگویند اگر دوزد را در خانه دیدی کارش نداشته باش یک پرس چلو کباب کوبیده هم بهش بده وبعد اگر طلا و جواهر هم در خانه داری بهش بده و محترمانه بگو اگر مایله میتونه دیگه بره از خونه بیرون .این چه قانونیه که ما داریم همین قانونه که آنها را اینقدر پر رو میکنه به خدا اگر روزی چنین اتفاقی بیفته ومن در خانه باشم تمام شکنجه هایی که به مدت ۳ سال اسارت کشیده ام به اضافه آن فیلمهایی که از داعش دیده ام را سر این اراذل و اوباش در می آورم تا دیگر امسال اینها حوس چنین کاری را نکنند از آقای رئیسی هم می خواهیم که بااین افراد با مهربانی بر خورد نکند.

کاربر ناشناس 14 1 پاسخ 1400/1/17 -21:30

چه با ارامش راه میروند و ضربه میزنند احتمالا روانیهایی هستند که میبایست درمان شوند ولی جا و دارو برای نگهداری ندارند