هشدار مقام بلندپایه ارتش درباره تهدیدات فضای مجازی؛ جنگی تمام عیار است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش همواره نیرویی با دانش بوده و آینده بسیار روشن در حوزه هواپیماهای با سرنشین و بدون سرنشین دارد.

هشدار مقام بلندپایه ارتش درباره تهدیدات فضای مجازی؛ جنگی تمام عیار است

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین دانش آموختگی خلبانان اف ۴، ضمن تبریک سال جدید گفت: نیروی هوایی ارتش، نیروی ویژه‌ای است و می‌توان گفت که هر روز، شرایطی مشابه با شرایط دوران جنگ تحمیلی را تجربه می‌کند. در سال گذشته این نیرو، سال موفقی را سپری کرد و به پیشرفت‌های قابل توجهی دست پیدا کرد.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش همواره نیرویی با دانش بوده و آینده بسیار روشن در انتظار نیروی هوایی هم در بحث هواپیماهای با سرنشین و هم بدون سرنشین است و پیشرفت‌های بسیار خوبی حاصل شده است.

امیر سرتیپ نصیرزاده خطاب به خلبانان جوان بیان کرد: ویژگی‌هایی مانند شجاعت در زمان خطر، ایمان داشتن به کار و وظیفه محوله، داشتن انگیزه در انجام کارها و به روز کردن دانش در زمینه هوانوردی از ویژگی های اصلی شغل خلبانی است و تمامی تلاش شما جوانان باید بالا بردن بهره‍وری کاری در سورتی‍ های پروازی باشد.

وی گفت: پوشیدن لباس خلبانی روحیه و شجاعت بزرگانی همچون امیر برات پور، شهید بابایی، شهید دوران، شهید خلعتبری، شهید اردستانی و دیگر بزرگان عرصه پروازی را می‌خواهد که با خالی نکردن میدان و شجاعت مثال زدنی، حماسه‌های دوران دفاع مقدس را آفریدند.

امیر سرتیپ نصیرزاده تصریح کرد: فلسفه شغل خلبانی قابل وصف نیست و توصیه من به تمامی شما خلبانان جوان پایداری در کارها، استقامت داشتن، همت و تلاش مضاعف و چشم دوختن به اهداف دوردست است و هیچ گاه امید خود را از دست ندهید و با روحیه بالا کارهای خود را پیگیری کنید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر به تهدیدات روزافزون فضای مجازی خاطرنشان کرد: فضای مجازی تهدیدی ویرانگر و جنگ تمام عیاری است که کانون خانواده را هدف گرفته است و تهدیدی بسیار جدی برای باورهای انسان به شمار می‌رود که لزوم آموزش درست و شیوه بهره برداری صحیح از این فضا بیش از پیش ضروری است.

حجت الاسلام سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نیز در این مراسم گفت: بنا بر آیات شریف سوره مبارکه عصر، تنها گروهی از انسان‌ها شامل ضرر و خسران نمی‌شوند که به خدا و آخرت ایمان داشته باشند و هم چنین کار نیک انجام دهند و همدیگر را به حق و صبر دعوت کنند که این دعوت کردن مرتبه‌ای فراتر از امر به معروف است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عملی که برخواسته از ایمان باشد ماندگار و جاودان است و تمام تلاش شما جوانان باید بر این باشد که همدیگر را به نیکی و حق دعوت کنید و این دستورالعمل را در تمامی ابعاد زندگی خود رعایت کیند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رویش جوانه ها
    0

    بیاموزیم در حیطه تخصصمان صحبت کنیم سرتیپ!!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    مردم را وانی کرده اند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها