تردد خودرو در آرامستان‌ باغ فردوس کرمانشاه ممنوع شد

سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه اعلام کرد با توجه به وضعیت قرمز شهر کرمانشاه از سوی ستاد مبارزه با کرونا استان، درب‌های آرامستان باغ فردوس برای عبور و مرور خودرو بسته و فقط تردد عابر پیاده امکانپذیر است.

تردد خودرو در آرامستان‌ باغ فردوس کرمانشاه ممنوع شد

سازمان آرامستان‌های کرمانشاه در این اطلاعیه تاکید کرد: با توجه به تماس مکرر شهروندان کرمانشاهی در خصوص نحوه عبور و مرور (خودرو و پیاده) در آرامستان، این دستورالعمل صادر و از روز پنجشنبه (۱۹ فروردین) تا اطلاع ثانوی قابل اجرا است.
در این اطلاعیه آورده شده است: برای مراسم تشیع و تدفین اموات نیز حداکثر ۱۰ نفر از اقوام متوفی می‌توانند شرکت داشته باشند لذا از مردم تقاضا داریم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنگام ورود به آرامستان حتما از ماسک استفاده کنند.
همچنین در این اطلاعیه آمده است: سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه از برگزاری هر گونه آیین سوم، چهلم و سالگرد اموات در این مکان جلوگیری به عمل می‌آورد.

۴۰۸ نفر مشکوک به کرونا در استان کرمانشاه شناسایی شدند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز چهارشنبه گفت: در شبانه روز گذشته ۵۵ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۵۳ بیمار مثبت سرپایی مشکوک به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز گذشته ۱۱ نفر افزایش یافته است.

مهدی محمدی افزود: هم ‌اکنون ۴۸۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۶۵ نفر افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر بر اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در شهرستان های کرمانشاه، صحنه و اسلام آبادغرب فوت کردند و مجموع جان باختگان استان به یک هزار و ۵۲۷ نفر رسید.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۵ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری و ۷۱ بیمار کووید ۱۹ بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

پنج شهرستان دیگر استان کرمانشاه قرمز شد

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه، گیلانغرب، صحنه، هرسین و سنقر و کلیایی هم از ۱۸ فروردین از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفت.

محمدی با بیان اینکه پیش از این نیز شهرستان‌های کنگاور، پاوه، سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب هم قرمز اعلام شده بود، افزود: بدین ترتیب ۹ شهرستان هم اکنون در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی اظهار داشت: براساس رنگ بندی جدید شهرستان های جوانرود، روانسر، دالاهو و قصرشیرین در وضعیت نارنجی و تنها شهرستان ثلاث باباجانی در وضعیت زرد قرار دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها