«فرمول جاذبه» از شبکه دو تماشایی می شود/ ماجرای ۱۳ شخصیت موثر!

«فرمول جاذبه» عنوان یکی از تازه‌های شبکه دو سیما در حوزه تاریخ، تمدن و هویت ایرانی‌-اسلامی است که در ایام ماه مبارک رمضان روانه آنتن می‌شود.

«فرمول جاذبه» از شبکه دو تماشایی می شود/ ماجرای ۱۳ شخصیت موثر!

«فرمول جاذبه» با شعار ماجرای آدم‌هایی که جذابند به معرفی و زندگی‌نامه ۱۳ شخصیت تاثیرگذار و بزرگِ مدفون در سرزمین تخت فولاد اصفهان می‌پردازد.

تخت فولاد بعد از وادی‌السلام به عنوان دومین گورستان بزرگ اسلامی مطرح است که شخصیت‌های بزرگی در آن آرمیده‌اند. ۱۳ شخصیتی که در «فرمول جاذبه» به آنان پرداخته شده به عنوان استوانه و پایه‌های فرهنگ، تمدن و هویت ایران و اسلام منظور شده‌اند و تلاش می‌شود تا طی این برنامه این بزرگان به نسل جوان معرفی شوند.

این برنامه از گرافیک خاصی بهره می‌برد و طی آن چهار پژوهشگر جوان با سفر به تخت فولاد اصفهان درباره یکی از این شخصیت‌های بزرگ با یکدیگر گفتگو و به ارائه اطلاعات می‌پردازند.

جلال‌الدین همایی، ابوالقاسم میرفندرسکی، جلال تاج اصفهانی، محمدحسین مصورالملکی، سید محمد صمصام، عبدالجواد فلاطوری، محمدباقر زند کرمانی، سلیمان خان رکن الملک، سید محمدباقر درچه ای، حسین خرازی، بی بی مریم بختیاری، نصرت سادات امین، رحیم ارباب، عناوین ۱۳ شخصیتی هستند که در این برنامه به آنها پرداخته شده و معرفی می‌شوند.

«فرمول جاذبه» کاری است از گروه معارف به تهیه‌کنندگی وحید ملتجی که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

منبع: روابط عمومی شبکه دو

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها