سحر زکریا: ارتش سایبری مهران مدیری به من حمله می‌کند!/ اظهارات جنجالی درباره درگذشت آزاده نامداری

سحر زکریا، بازیگر سینما و تلویزیون بار دیگر با صحبت‌های جنجالی خود درباره مرگ آزاده نامداری و اختلاف قدیمی‌اش با مهران مدیری خبرساز شد.

سحر زکریا: ارتش سایبری مهران مدیری به من حمله می‌کند!/ اظهارات جنجالی درباره درگذشت آزاده نامداری

سحر زکریا در لایو اینستاگرامی جدید خود گفت از سوی ارتش سایبری مهران مدیری دائماً در فضای مجازی مورد تهدید و آزار و اذیت قرار می گیرد و به انتقاد از سلبریتی هایی پرداخت که بعد از مرگ آزاده نامداری به حمایت از او پرداختند.

زکریا گفت طرفداران مهران مدیری در صفحه ی اینستاگرامش او را به خاطر انتقادهایش از این چهره ی مشهور تهدید می کنند و می گویند باید از مدیری عذرخواهی کند. او تأکید کرد این تهدیدها را از طریق پلیس فتا پیگیری خواهد کرد. زکریا گفت چیزی جز انتقاد نگفته و حق دارد در صفحه ی خود انتقاداتش را بیان کند و همه ی صحبت هایش حقیقت دارد چون می داند در غیر اینصورت باید به پلیس فتا پاسخگو باشد.

زکریا گفت: "به من می گویند مدیری پول در جیب من کرد اما مگر همه در ازای کار خود پول نمی گیرند؟" او همچنین مدعی شد دستمزد بازی اش از آخرین همکاری خود با مهران مدیری یعنی سریال "در حاشیه" را هنوز نگرفته است.

زکریا گفت: "کسانی بُرد کردند که از مهران مدیری جدا شدند. آقای کارگردانی به من گفت به خاطر اینکه بازیگر سریال های مهران مدیری بودم و در برنامه ی دورهمی او شرکت کردم، مرا برای سریال کمدی ۹۰ قسمتی اش انتخاب نمی کند."

سحر زکریا: ارتش سایبری مهران مدیری به من حمله می‌کند!/ اظهارات جنجالی درباره درگذشت آزاده نامداری

این بازیگر همچنین گفت: "بله من به برنامه دورهمی رفتم اما به حرمت آقای مدیری هیچ پولی از بابت حضورم در این برنامه نگرفتم." او گفت به خاطر درست زندگی کردن و تن ندادن به خیلی چیزها نامردی های زیادی در حرفه اش در حق او شده است.

سحر زکریا همچنین در انتقاد به سلبریتی‌هایی که پس از مرگ آزاده نامداری به حمایت از او پرداختند گفت چرا پیش از مرگش کاری برای او نکردند. زکریا با مقایسه شرایط خود با آزاده نامداری گفت سال ها است هیچ کدام این افراد خبری از او نگرفته اند و حالا که زنده است تلاشی برای کمک به او نمی‌کنند اما می داند بعد از مرگش همین‌ها در حمایت از او بیانیه صادر و برایش مرثیه‌سرایی می کنند.

منبع: روزیاتو

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ناشناس
    0

    بعنوان یک ایرانی از جناب آقای مدیری خواهشمندم یکبار دیکر دست خانم محترم سحر زکریا کرفته واز ایشان در کار های هنری ..ویا پشت صحنه های دور همی استفاده کنند .همه ما ها بحران کاری در زندکی داشته ایم وبهتر است در این ایام کرونا باهم مهربان باشیم وخانم زکریا واقعا دلتنک کار شون هستند ودوست دارند بازی در فیلم وسریالها رو دوباره تجربه کنند .جناب مدیری با مهری که از شما سراغ دارم یه لحظه فکر کنین سحر خانم جای دختر محترمتون هستند نباید کار کنندوزندکی کنندواکر بابت حرفهای خانم زکریا ناراحت شده باشین بر من حقیر ببخشین خودتون هم می دانید که ایشان دلتنک کار هستند نه چیز دیکر ممنونم وسپاسکزارم

    نظرات شما -
    • حمید
      0

      جای دخترش ؟؟؟؟؟ زکریا حدود 50 سالشه

    • احمد
      0

      سحر زکریا جای دخترش؟؟؟ سحر زکریا سنش بالای پنجاه است لطفا اونو دختر حساب نکنید

  • معلم ابتدایی
    0

    با سلام، 1- اینکه عده ای نادان،یا بی هویت، با اسامی جعلی، و با کمال وقاحت، در فضای مجازی، در صفحه خانم های بازیگر، به خانم های بازیگر توهین یا آنها را تهدید کنند، نهایت بی ادبی و بی شرمی و نادانی است. 2- اگر نسبت به نظرات یا انتقادهای این خانم بازیگر یا نظرات هر فرد دیگر، حرف و سخنی هست، باید خدا را در نظر گرفت، و مثل انسانهای شریف و نجیب و منطقی و با اصالت، نظر و نقد خود را با استدلال مطرح کرد. 3- یقینا در عدالت و قانون الهی است، که هر کس هر توهین و هر ظلم و ستمی در حق دیگری انجام دهد، گریبان خودش را خواهد گرفت. 3- آخرت خود را فدای دنیای دیگران نکنیم.

    نظرات شما -
    • مونا
      0

      بیگ‌ لایک. بالاخره یکی این تذکر رو‌ به یه سری مرد دهن گشاد و وقیح زد.

    • دلیل
      0

      به مونا: تو اینقدر نفهمی که داری به آقایان توهین می کنی ناقص العقل تو از کجا می دانی آقایان هستن شما زنها خودتان اینکار را می کنید ضمنا اگر انتقادی هم میشه مگه تو وکیل وصی مردمی که اعتراض می کنی همین حرفت نشانه بیشعوریته که نباید اصلا حرف میزدی!

  • محسن
    0

    خیلی بی ادبه .میخواددیده بشه

  • مشهدی
    0

    ازبازی های زیبای خانم سحر ذکریا تشکر نموده و ارزوی سلامتی و شادابی ایشان را دارم ممنون از خوبیهایتان

  • ناشناس
    0

    دوره کاری تموم شده یه فکر دیگه بکن

  • ناشناسي
    0

    بادرود فراوان به خانم ذكريامن بازيهاي شما درسريالهاوفيلمها را خيلي دوست داشتم ومطمعن باشيد آقاي مديزي هم نجابت خاص خودش را دارد بالاخره دلخوري كاهي پيش مي آيد ما بايد صبور وبا گذشت باشيم

  • ایرج
    0

    چه اهمیتی داره که یک خانم خیلی معمولی اینقدر جنجال درست کنه .جامعه خسته تر از این حرفاست

  • کاربر ناشناس
    0

    بسیار عالی حق مطلبو ادا کردید سلامت باشید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چه لزومی داره همش زنا دارن جو سازی می کنند آخه سلبریتی اگه آدم بود وضع مملکت این نبود یه مشت عقده ای خود مطرح و همچنین یه مشت زن علاف هرج و مرج طلب مثل کاربر ناشناس که جو میدن به این کارا

  • حقگوی ناشناس
    0

    ولی فکر کنم ایشان افرادی چون شما را به ملت شناساندند

  • قعر
    0

    نمکدان را نشکنید

  • مریم
    0

    جنجال چیه بابا حرف معمولیشو زده شما ها هم تیتر خبر زرد میزنید کاش جدی تر کار میکردید درد مردمو میدید

  • mamad
    0

    این بنده خدا شوهر میخواد کلافه شده

  • ناشناس
    0

    خب اینهمه فیلم سریال تئاتر خب بابا اینم کارمیخاد چجوری زندگیشو رد و بد کنه.درآمد دیگه ای که نداره..حالا آسمون به زمین میاد بهش کار بدن.اینهمه سال زحمت کشیده توی تلوزیون حالا بد شده..مهران مدیری و بقیه چرا اینکارا را میکنید.زکریا به کار نیاز داره مگه چ گناهی کرده.خانم موقر و محترم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها