سرمربی تیم هیئت فوتبال اصفهان: تیم نیاز به اسپانسر بخش خصوصی دارد

سرمربی تیم بانوان هیئت فوتبال اصفهان گفت: هیئت فوتبال استان باید از فرصت عدم سقوط تیمها به دسته یک استفاده کرده و به فکر یک اسپانسر خوب برای تیم باشد تا فصل آینده در لیگ با قدرت ظاهر شود.

سرمربی تیم هیئت فوتبال اصفهان: تیم نیاز به اسپانسر بخش خصوصی دارد

ساناز محمدی امروز (جمعه- ۲۰ فروردین ماه) پس از شکست ۴ بر یک تیمش در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال مقابل تیم اسفراین اظهار کرد: بچه های ما به خصوص نیمه اول فوق العاده بازی کردند و وظایفی که از آنها خواسته بودیم را در زمین اجرا کردند.

وی افزود: این تیم ناگفته های زیادی دارد و امیدوارم با توجه به اینکه قرار است در پایان فصل تیمی به دسته پایین تر سقوط نکند، هیئت فوتبال استان اسپانسر خوبی برای این تیم پیدا کند.

وی ادامه داد: اگر این تیم به بخش خصوصی واگذار نشود این ناگفته ها همچنان ناگفته می ماند و به فراموشی سپرده می شوند، چرا که هدف همه ما این است که سهمیه لیگ برتری تیم های استان در کشور حفظ شود.

سرمربی تیم بانوان هیئت فوتبال اصفهان خاطر نشان کرد: ما جوانان و نوجوانانی را پشت خط داریم که حیف است این استعدادها همچون سالهای گذشته نادیده گرفته شوند.

وی ادامه داد: گلایه من از یکی از همکاران رسانه ای شما است که مدتی با ما بود و شرایط تیم ما را می داند و اینکه بازیکنان تیم با هزینه شخصی در تمرینات حاضر می شوند، چرا ایشان به جای حمایت کردن از یک تیم اصفهانی، پستی در فضای مجازی می گذارد که در شان یک خبرنگار نیست.

محمدی گفت: تمام آرزوی بازیکنان رسیدن به درجه ای است که بتوانند در سطح لیگ برتر بازی کنند تا توانمندی های خود را برای سطوح بالاتر به نمایش بگذارند و امید مربیان هم گرفتن نتیجه توسط بازیکنانی است که ساخته اند، بنابراین گذاشتن چنین پیامهایی در فضای مجازی حتی اگر با فردی در تیم یا هیئت مشکل دارند درست نیست.

وی اضافه کرد: رسانه های اصفهان باید شرایط این تیم را درک کنند، اینکه این تیم در دقیقه ۹۰ بسته شده امکانات و شرایط خوبی ندارد، بازیکنان جوانی هستند که در سالهای آینده با خارج شدن بازیکنانی که سن بالایی دارند و با میدان دادن و باتجربه شدن، ستاره خواهند.

محمدی در خصوص داوری گفت: به نسبت بازی های قبل امروز داوری خوبی را شاهد بودیم.

اصفهانی ها با دفاع بسته بازی کردند

زهرا حاتمی سرمربی تیم اسفراین نیز پس از برتری ۴ بر یک تیمش گفت: بازی خوبی بود. ما موقعیت های خیلی زیادی داشتیم، اما با توجه به بازی دفاع بسته اصفهان که گل اول را هم زدند نتوانستیم به گل برسیم.

وی افزود: این مساله موجب شد گل زدن برای ما سخت شود، اما خدا را شکر در نیمه دوم بازیکنان توانستند از توانایی خود استفاده کنند و به برتری برسیم.

وی در خصوص داوری بازی گفت: قضاوت بازی خوب بود و مشکلی نداشت.

منبع: ایسنا

77

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها