هشدار وزارت بهداشت درباره سرعت بی‌سابقه شیوع کرونا در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: سرعت موارد بستری بیماران در موج جدید بیماری حدود ۳.۷ برابر مدت مشابه در موج‌های دوم و سوم بیماری است. این سرعت افزایش از ابتدای سال ۱۳۹۹ بی سابقه بوده است.

هشدار وزارت بهداشت درباره سرعت بی‌سابقه شیوع کرونا در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: امیدواریم با همکاری جدی دستگاه‌های اجرایی کشور در اعمال محدودیت‌ها و نظارت بر اجرای آن‌ها و البته همراهی مسئولانه مردم در عمل به توصیه‌های بهداشتی، شاهد توقف روند افسارگسیخته شیوع بیماری کووید-۱۹ در کشور باشیم.

دکتر سیما سادات لاری گفت: باید توجه کرد که سرعت موارد بستری بیماران در موج جدید بیماری حدود ۳.۷ برابر مدت مشابه در موج‌های دوم و سوم بیماری است. این سرعت افزایش از ابتدای سال ۱۳۹۹ بی سابقه بوده است.

وی افزود: بر این اساس با توجه به شرایط بسیار خطرناک کنونی بیماری در کشورمان، کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حاکمیتی باید با آرایشی تمام جنگی و با حداکثر توان در میدان نبرد با ویروس حاضر شوند.

لاری ادامه داد: در عین حال هر یک از ما اعم از مردم و مسئولان باید خود را به منزله سربازان این نبرد سهمگین قلمداد کنیم. امیدواریم با همکاری جدی دستگاه‌های اجرایی کشور در اعمال محدودیت‌ها و نظارت بر اجرای آن‌ها و البته همراهی مسئولانه مردم در عمل به توصیه‌های بهداشتی، شاهد توقف روند افسارگسیخته شیوع بیماری کووید-۱۹ در کشور باشیم.

منبع: تازه نیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • TN
    0

    نمی خواد این همه هشدار بدهید دیگه کشورهای درپیت هم مرمشون را واکسینه کردن شما هم خر را می خواهید هم خرما را میخواهید کرونا جمع بشه بدون اینکه هزینه کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها