احمدی‌نژاد: فنر مردم به زودی در خواهد رفت/ در وقت انتخابات درباره وضعیت کشور صحبت خواهم کرد

رئیس جمهور سابق کشورمان در دیدار با جمعی از مردم استان کرمان گفت: هفتاد سال است که طرح‌های مختلف از جمله طرح خروج از رکود و طرح فقر‌زدایی به اجرا در می آید اما اتّفاق مثبتی در زندگی مردم نمی افتد.

احمدی‌نژاد: فنر مردم به زودی در خواهد رفت/ در وقت انتخابات درباره وضعیت کشور صحبت خواهم کرد

محمود احمدی‌نژاد در دیدار با جمعی از مردم استان کرمان که عصر روز سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ در تهران برگزار شد، طی سخنانی از مشکلات زیرساختی به عنوان مانعی برای پیشرفت کشور و به ویژه در امر اقتصاد یاد کرد و گفت: هفتاد سال است که در کشور طرح‌های مختلف از جمله طرح خروج از رکود و طرح فقر‌زدایی به اجرا در می آید اما اتّفاق مثبتی در زندگی مردم نمی افتد. همه اين طرح‌ها بر روی زیرساخت و بستری اجرا می‌شود که دارای اشکالات اساسی است. بسیاری از حرف‌ها درست است اما وقتي روی این زيرساخت قرار می‌گیرد، عمل نمی‌كند و جواب نمی‌دهد. در اين سال‌ها و به خصوص بعد از انقلاب، خیلی‌ها فداكاری كردند تا اوضاع درست شود امّا نتیجه‌ای از تلاش‌های صورت گرفته حاصل نشده است و امروز نیز همان مشکلاتی فهرست می‌شود که از ۶۰ یا ۷۰ سال قبل وجود داشته است.

محمود احمدی نژاد در تبیین ضرورت‌ها برای حل مشکلات گفتند: اوّلين اصل در مقام اداره کشور اين است كه بايد معلوم باشد در عرصه اقتصاد، سياست، فرهنگ و اجتماع چه كسی تصميم‌گير است و مسئولیت تصمیمات نیز با کیست؟ و الّا تجربه نشان داده است که بهترین طرح‌ها هم از مسیر مجلسی با این کیفیت و اين نظام تصمیم‌گیری، راه به جایی نمی‌برد.

استاد دانشگاه علم و صنعت افزود: يكی از این اقدامات دولت قبل دادن سهام عدالت به مردم بود که بيشترين مقاومت‌ها را در داخل سيستم به دنبال داشت و مانند یک نبرد سنگين بود!، امّا به نظرم از دستشان در رفت زیرا تا مدّت‌ها به آن فحش می‌دادند. اين اواخر هم ديدند اوضاع خيلی خراب است، سهام عدالت را دادند تا مردم یک آرامشی پيدا كنند. البته آن را به حساب خودشان گذاشته‌اند که از نظر من اشكالی ندارد. ما حاضریم همه چیز را به نام آنها بزنیم و مجسمه‌شان را هم بسازیم اما فقط اجازه بدهند ملّت کار کند.

ایشان با اشاره به سنگ اندازی‌های صورت گرفته در مسیر پرداخت یارانه به مردم گفتند: در بحث يارانه‌ها، قانونی را تصویب کردند که هر كسي می‌خواست آن را اجرا كند، هم خودش و هم كشور زمين می‌خورد زیرا همه راه‌ها را بسته بودند، در حالی كه در قانون قبل از آن، دولت از اختيار كامل و مسئوليت اندک برخوردار بود امّا مجلس، مسئوليت دولت را صد در صد و اختياراتش را نزديك صفر كرد! من به ناچار برای رهبری نوشتم که اين مصوبه اجرا شدنی نيست و دولت قادر به اجرای آن نیست.

خادم ملّت ایران به اظهارات مخالفان دولت‌های نهم و دهم در جلسات خصوصی اشاره کرد و گفت: آنها می‌گفتند اگر احمدی‌نژاد يارانه‌ها را اجرا كند، آراء او به شدت افزایش می‌یابد! بنابراین قانون را به گونه‌ای نوشتند که نشود آن را اجرا كرد، اما رهبری دستور دادند و دوباره وارد مباحثات شدیم و ۱۲ بند حداقلی، برای اجرا آماده شد و ما آن را اجرا كرديم و بعد هم از زمين و زمان بر سر آن ريختند و تخريب كردند. مشكلات تاريخ از حضرت آدم تا الان را به این مبلغ اندک یارانه ارتباط داده‌اند اما این موضوع هم مانند مسکن مهر و طرح‌های دیگری که به نفع مردم بود، از دستشان در رفت.

دکتر احمدی‌نژاد با تأکید بر ضرورت شفاف بودن ساختار تصمیم‌گیری گفتند: باید معلوم باشد که چه کسی مسئول تصمیم‌گیری درباره مسائل کشور است. اینگونه نمی‌شود کشورداری کرد که یکی می‌گوید من خبر نداشتم! دیگری می گوید من مسئوليت نداشتم یا من مخالف بودم و آن یکی هم بگوید من خواب بودم و صبح فهميدم! به این شکل حتی نمی‌شود یک مغازه را اداره كرد.

ایشان بر اهمیت اطّلاع مردم از همه امور کشور تأکید کردند و گفتند: مردم صاحبان اصلی این سرزمین هستند و موفقیت یک تصميم نیز در گرو اطّلاع همه مردم از آن است. امّا با وجود تجربه.های ناموفّق گذشته، بازهم تصمیمات را از مردم پنهان می‌کنند! این نحوه از تصميم‌گيری موفّق نبوده است، چرا می‌خواهند دوباره آن را تجربه كنند؟ در موضوع برجام اگر متن آن را منتشر می‌كردند و ۴۰ ميليون نفر در باره آن نظر می‌دادند آیا به چنين افتضاحی منجر می‌شد؟ الان چه چيزی گير ملّت آمده است؟ هسته‌ای را دادند و يقه آنها هم دست بيگانه است. حالا خدا می‌داند چه چيزهایی در آن نوشته‌اند چون هنوز كسی متن برجام را نديده است. اينها می‌گويند تمام ملّت به جز عدّه‌ای خاص، ضدّانقلاب و خراب است! اين تفكر طاغوتی است و باید کنار گذاشته شود.

استاد دانشگاه علم و صنعت مخفی کردن متن برجام از مردم به بهانه احتمال برهم زدن آن از سوی رژیم صهیونیستی را کودکانه توصیف کردند و افزودند: شما مناسبات جهان را نمی‌شناسيد و نمی‌دانيد كه آقای جان كری و اوباما، قبل از اينكه چيزی را با شما بنويسند، صهيونيست‌ها را خبردار می‌کردند. اینگونه اظهارات توهین به شعور ملّت ایران است! وقتی اينگونه رفتار می‌كنيد، آنها هم با هر چيزی كه عليه ملّت ما باشد مخالفت می‌كنند و شما این مخالفت را به نشانه درست بودن آن تلقّی کرده و امضايش می‌كنيد. پنج سال بعد معلوم می‌شود چه افتضاحی بوده است. حالا چه كسی بايد برود و جبران كند و خسارت آن را چه كسی جز مردم بايد بدهد؟

ایشان به تمرکز ۸۵ درصد ثروت كشور در دست دولت و نهادهای حكومتی اشاره کرد و گفت: از جمله مواردی که با دولت قبل مخالفت می‌کردند، طرح واگذاری‌ها و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی بود. با آنکه واگذاری‌ها در بورس انجام شده بود، مخالفان می‌گفتند خصوصی‌سازی نشده است و بايد به افراد خاص داده می‌شد! آنها واگذاری سهام شرکت‌های دولتی به ۵۰ میلیون نفر را خصوصی‌سازی نمی‌دانند اما واگذار کردن شرکت‌ها با ۲۰ درصد قیمت به رفقايشان آن هم از محل وام‌های بانکی را خصوصی‌سازی می‌نامند!

خادم ملّت ایران بازگرداندن ثروت كشور به كلّ ملّت را ضروری خواند و گفت: بيش از ۸۰ درصد انرژي كشور، توسط ۲۹ درصد جامعه استفاده می‌شود و بيش از ۸۰ درصد مردم كمتر از ۲۰ درصد انرژی را مصرف می‌کنند. نه فقط انرژی بلکه زمين‌ها، جنگل‌ها، معادن و بقیه ثروت‌های طبیعی متعلق به کل ملّت است. برخی بر معادن آنچنان چنبره زده‌اند كه اصلاً ملّت از آن خبر ندارد. سنگ معدن را كيلویی ۱۰ تومان می‌برند و محصولش را با استفاده از انرژی ارزان به قیمت جهانی به مردم می‌فروشند. همين كارها باعث می‌شود مردم فقير شوند و یک عدّه به ثروت‌های کلان دست پیدا کنند.

ایشان تمرکز همه تصمیمات در حکومت را اشتباه توصیف کردند و گفتند: دولت و حكومت باید منطقی بشوند به نحوی كه همه دنيا آن را بپذيرد. نقش حکومت، هدايت و نظارت و مراقبت از عدم وقوع ظلم و تجاوز به حقوق مردم است. باید راه را بر همه مردم باز كند و ثروت را به مردم برگرداند، اینجاست که عدالت نمود عینی پیدا می کند.

دکتر احمدی‌نژاد بزرگترين امر به معروف و نهی از منكر را از طرف مردم به سمت مديران و حاكمان دانستند و افزودند: اصل امر به معروف و نهی از منکر را آنقدر تنزّل داده‌اند که يكسویه و از طرف حكومت به سمت مردم شده است و مردم حق اعتراض به حكومت را ندارند. در حالی که اگر کسی از میان صاحب منصبان یک درجه منحرف شود، این انحراف با ۱۸۰ درجه به جامعه منتقل می‌شود.

ایشان حق تعيين سرنوشت را متعلّق به ملّت دانستند و گفتند: همه پيامبران آمدند تا اين حق مردم را احياء كنند. امام خمینی(ره) بارها تصریح کرد که مردم آزادند و حق دارند هر تصميمی را حتی اگر به زیان خودشان باشد، بگيرند امّا عدّه‌ای با توسّل به یک بهانه کودکانه و دروغین می‌گويند اگر به مردم آزادی بدهيم، مرتکب اشتباه و فساد می‌شوند. اصلا اشتباه كنند به شما چه ربطی دارد؟ چطور است که اشتباه نكردند و شماها را بر سر اين كارها آوردند؟ خدا به انسان‌ها اختيار داده است تا تصمیم بگیرند اما وقتی اين حق از مردم سلب شود، دیگر حق و باطل، راست و دروغ، خوب و بد، ارزش و ضد ارزش، بهشت و جهنّم، معنای خود را از دست می‌دهند. همه اينها زمانی معنا پيدا می‌كنند كه مردم اختيار داشته باشد و بتوانند برای سرنوشت خود تصميم بگيرند. درطول تاریخ هرجا که ملّت تصميم گرفته، مصالح خودش را در آن ديده است.

استاد دانشگاه علم و صنعت افزود: خدا بهترين ثروت و فرهنگ و زمين دنيا را برای ملت ایران قرار داده است، بنابراین جمهوری اسلامی بايد پاك‌ترين، سالم‌ترين، منظم‌ترين و پيشرفته‌ترين كشور جهان باشد و در دنيا بدرخشد. نه اينكه هر كجا آمارگيری می‌كنند، در خوبی‌ها آخر و در خرابی‌ها اوّل هستيم! برخی جوری حرف می‌زنند كه انگار نشدنی است و مدّعی هستند که دارند کشور را خيلی عالی اداره می‌كنند و می‌گویند اگر ما نبوديم قحطی می‌آمد و وضع خيلی بدتر می‌شد!

ایشان درست کردن کینه بین مردم و انداختن گناه ندانم‌کاری‌ها به گردن مردم را تقبیح کردند و گفتند: عجیب است که تمام اختيارات و ثروت کشور در دست شماست امّا مردم را مقصّر وضع موجود معرفی می‌کنید!؟ تحقير و در فقر نگاه داشتن و محدود کردن مردم، کار شیطان است. تک‌تک مردم بايد سرشان را بالا بگيرند و راه بروند، عزيز و محترم شمرده شوند و دستشان هم در جيب خودشان باشد. در عدالت و آزادی است كه انسانيت انسان‌ها شكوفا می‌شود. وقتی اختيارات و ثروت در یک طرف تمرکز داشته باشد ، نتیجه‌اش فقر و بدبختی در طرف دیگر است.

دکتر احمدی‌نژاد به برپایی تمدّن بزرگ ایران از سوی ایرانیان در همين سرزمين خشک اشاره کرد و گفت: اکنون هم همان ايرانی‌ها هستند. تقسيم‌بندی‌های قومی، قبيله‌ای و مذهبی و به جان هم انداختن مردم هیچ نسبتی با فرهنگ غنی ملّت ایران ندارد.
همه مردم عاشق كشورشان و عاشق ارزش‌های الهی هستند، همه موحّدند و دوست دارند ايران بالا برود و عدالت و انسانيت حاکم باشد و ما فقط بايد راه مردم را باز كنيم.

ایشان خطاب به طاغوت‌ها و مستكبران عالم گفتند: این اشتباه بزرگی است که فكر كرده‌اید كه می‌توانید ملّت ايران را در اين سطح نگه دارید. اين فنر به زودی درخواهد رفت. من هم به وقت انتخابات مطالبی دارم كه در‌باره وضعیت موجود کشور عرض خواهم كرد و به فضل الهی از كسی هم نمی‌ترسم. مملكت را به فلاكت كشانده‌اند و مردم دارند در فقر دست و پا می‌زنند و دائم برای مردم ادعا می‌كنند. قبل از شما بوده‌اند و بعد از شما هم خواهند آمد، هیچ کس ابدی نيست.

خادم ملّت ایران همچنین به تجلیل از مردم استان کرمان پرداخت و گفت: این منطقه گنج پيدا و پنهان و برخوردار از بهترين مردمان، بهترين فرهنگ و انديشه و استعدادها و بهترين ظرفيت‌های طبيعی است. مردم استان کرمان در طول تاريخ، اهتمام خود را مصروف عزّت و عظمت ايران و ارزش‌های الهی کرده‌اند و مردان بزرگ، دانشمندان، سياستمداران، خادمان، دلسوزان، فن‌آوران و كارآفرينان این استان، همواره منشاء خدمات بزرگی به ايران عزیز بوده اند.

در حاشیه این مراسم و قبل از سخنرانی دکتر احمدی‌نژاد نیز چند تن از حاضران در این دیدار با سخنانی به تشریح وضعیت تأسّف‌بار کشور پرداختند و به نمایندگی از اقشار مختلف مردم گزارش‌هایی از وضعیت موجود و مشکلات مردم شریف این استان ارائه نمودند و با بیان شرایط سخت پیش روی ملّت ایران در نتیجه ناکارآمدی‌های مدیران کشور، به عنوان یک مطالبه عمومی مصرّانه از خادم ملت ایران دکتر محمود احمدی‌نژاد خواستند تا جهت کمک به حل مشکلات کشور و مردم و نجات کشور از شرایط بغرنج کنونی، در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهد.

منبع: دولت بهار

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 189
  • من وما=ایران
    0

    همه ملت ایران خواستار برگشتن مرد عمل و ملی بر صحنه هستن بجز عده ای خواص و زالوصفت که نونشون سنگ میشود.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      زالو صفت!!!! زالو صفت اونی که نفت بالای ۱۵۰ دلار تحویل گرفت و با تحریم بی سابقه و فروش زیر ۵۰ دلار قاچاقی تحویل دولت بعدی داد و ادعای هاله نور کرد و حالا با شانتاژ و یک مشت بی سواد قصد داره خودش به زور رییس جمهور کنه

    • کاربر ناشناس
      0

      عزیز،ماهیچ گونه وابستگی به دولت نداریم کشاورزیم ولی ازاومدن این بقول شما مردعمل راضی نیستیم چون فقط به شکم مردم خدمت میکنه،ماقشرضعیف جامعه هستیم ولی ازشکم پرستی هم بدمون میاد

    • کلاغ پر
      0

      ایران عزیز شما هم مثل مسئولین نظر پوچ خودرا نظر کل مردم میدانی وبقیه راخواص بی بصیرت ضد انقلاب و......یکم برای نظر مردم واقعی مثل کارمند کارگر بازاری .....ارزش قائل شوید لطفا.....

    • حمید رضا
      0

      برو مقاله شرق نیوز را بخوان ببین چطوری خون به دل سردار دلها کرده

    • ف
      0

      ما که هم تو دوره ایشون نونمون سنگ بود هم تو دوره روحانی. چی بگم که نگفتنش بهتره

  • ترامپ
    0

    اهای مردم بی بصیرت من خودم دو دوره به احمدی نژاد رای دادم،همون احمدی نژادی که به سر اسراییل امریکا مثل شیر توسازمان ملل نعره میکشید ولی این احمدی نژاد اون احمدی سابق نیست بقول امام خمینی ملاک حال فعل افراد هست پس گول نخورید

    نظرات شما -
    • رها
      0

      باشه بش میگم

    • ناشناس
      0

      خدا رو شکر به اشتباهت پی بردی که احمدی نژاد کاره ای نیست یه مفتخوره

  • حمزه
    0

    چهل و چند ساله مردم گوششون از این چرندیات پر شده و همش تکراری

  • محسنی
    0

    درود بر دکتر ، مرد عمل ، مردشجاعت ، مرد خدمت ، مرد وطن ، مرد غیرت ، مرد صلابت ، مرد پاکیزگی ، مرد بی ریایی ، مرد معنویت ، مرد دلسوز و در آخر مرد خدایی .

    نظرات شما -
    • علیقلی
      0

      پاکیزگی رو خوب اومدی...

    • کاربر ناشناس
      0

      مردخدمت به شکم مردم نه مرسازندگی

    • کاربر ناشناس
      0

      معلومه تو دوره ایشان حسابی برایت سود داشته

    • و
      0

      همچنین رییسان دزدانی چون خاوری شمایی وبقایی وبابک زنحانی بزرگترین افتخاراتش همین دزدان هستند

    • ع
      0

      حالا اینا که گفتی درست اما ایشون 8 سال چه تحولی ایجاد کرد. که اگه ایجاد کرده بود لا اقل اثرش را بعد از چند سال میدیدیم. میدونی که هر رییس جمهوری میاد بذری میکاره که محصولش سالها بعد برداشت میشه.

    • یه نفر
      0

      دروغ 13 بود؟!!! جالب بود

  • سید حسن
    0

    اگر فنر در میره شما هم سرت را بدزد

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      افرین

    • ..
      0

      دقیقا چون اولین کاری می کنیم محاکمه همین آدمه دارودسته اش است

  • ali
    0

    خادم ملت ایران!!!!!!

  • اکبر
    0

    از نظر اینکه فنر صبر مردم در میره، حق با آقای احمدی نژاد است نشانه آن هم تقلیل مشارکت اولیه مردم در سالهای اول انقلاب که قریب ۷۸ درصد بود که این اواخر رسید به کمتر ۲۰ درصد و این احتمال است این مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری بسیار ،بسیار کمتر از ۲۰ در صد باشد

    نظرات شما -
    • سید رضا
      0

      بنده تا قبل از انتخابات مجلس در تمامی انتخابات شرکت داشتم لکن از انتخابات مجلس به بعد رای نخواهم داد تا تکلیف مملکت با دزدان و غارتگران بیت المال روشن شود

    • کاربر ناشناس
      0

      رضایت مردم برای مسئولینرمهم نیست فقط،شعار ان را میدهند

    • بهروز
      0

      فنر مردم دیگه در نمیره میدونید چرا؟ برای اینکه این فنر را شکستید. وشما ها همتون خوب اینو میدونید

    • ناشناس
      0

      ۵درصد هم نمیرسد این انتصابات.

  • ناشناس
    0

    درود خدا بر دکتر احمدی نژاد،رییس جمهور مهر ورز

  • معلم
    0

    پس کی میای زنجان؟ مرد حسابی همه جا رفتی غیر استان زنجان. پاشو بیا دورت بگردم.

    نظرات شما -
    • علیرضا
      0

      از کی اینجایید . از 10 ؟ از 9 ؟ از 8 ؟ از 7 ؟ از 6 اینجایید ؟. کی خسته است ؟ دشمن .کی خسته است ؟ دشمن . یکبار دیگه بگید همه بشنوند . کی خسته است ؟ دشمن . آفرین

  • امیر
    0

    بقای کنار دست خودت به میلیاردها پول رسیده چرت

    نظرات شما -
    • ف
      0

      پس چرا در دوره ریاست آقای رئیسی تبرئه شد؟این تهمتهادر دوره ریاست دوره قبل قوه قضاییه بودولی دوره آقای رییسی تبرئه شدند

    • به ف
      0

      چون از یه حزبند و حتی ستاد انتخاباتیشون هم یکی بود

  • یا حق
    0

    درود بر خادم ملت . صد افسوس که من دیگه رای نمیدهم. چون پراید در زمان خادم ملت یک شبه از 7 میلیون به 21 میلیون تومن رسید و.... سایر مصیبت ها. هر کس دیگه هم بیاید همین اش هست و همین کاسهو فقط بایستی ساختار قدرت اصلاح شود ان هم با همه پرسی . دیگه هیچ راه علاجی باقی نمانده چون همه راهها را مردم تو این 40 سال امتحان کرده و شکست خوردند.

  • کاربر ناشناس
    0

    مردم ده ساله که ترمزبریده اند وحالادرسراشیبی مهیبی قراردارند فقط خدا

  • حسن ممشلی
    0

    بزرگترین نعمت دوره ریاست روحانی همین که از شر احمدی نژاد خلاص شدیم کافی بود.

  • لاییک
    0

    درسته فنر مردم رو بی شرفهایی مثل دولت تدبیر امید کشیدن که احتمال داره در بره مرگ بر اصلاح طلب وطن فروش

  • کاربر ناشناس
    0

    حرفهای خوبی زده اگر بعداز انتخابات هم بتواند حرف وعمل کند، واقعاً ملت شریف ایران شدیداً دررنج و غم و غصه اندوه هستند، خوشحالی شده رویا، شما ایران رابا کشورهای حاشیه خلیج فارس مقايسه کن مردمشان تونازونعمت هستند وآرامش کامل، بعدش ماتوصف روغن و.... به خدا یکجا رفتم خرید دیدم برنج هندی رابا کارت ملی می‌دادند یعنی دنیا دورسرم چرخید، بعد توصداوسیما سیما کشورهای همسایه فاقد امنیت، فقط چندتا کشور که بایران ارتباط دارن درگیر جنگ داخلی و.....

  • ناشناس
    0

    تصمیم افراد دیگه و یه جای دیگه می گیرن .. رئیس جمهور هر کی باشه هیچ کاره است .. تنها بودجه بین دوستان تقسیم میکنه به هرکی کم برسه میشه معترض ...

  • هامی
    0

    بحث شعار تا عمل البته داستانی دارد،اما بعضی بدشون نمیاد بازی خروس جنگی

  • یاشا داریوش
    0

    برو خونت بشین ما حوصلت تو نداریم عامل اصلی فساد و اختلاس

  • ....
    0

    هیچ کاندیدی توان رقابت با دکتر احمدی نژاد را ندارد .

  • عباس
    0

    خودت انشاالله ریس جمهور ایرانی محمود احمدی نژاد

  • نا امید به اصلاح امور
    0

    اقای احمدی نژاد ریشه های فاسد این نظام پوسیده است.فقط رفراندوم و تغییر اساسی قانون اساسی شاید کار ساز باشد. شما را هم شورای نگهبان میلی رد صلاحیت خواهد کرد. هرچند بیایید هم اوضاع را به مراتب از این بدتر خواهید نمود.مردم با عدم شرکت در انتخابات به سران نظام خواهند فهماند . که دیگر شما را نمی خواهند...

  • سام
    0

    تمام این تحریم ها از گور 8 سال ریاست جمهوری تو بلند میشه اونی که بنزین رو گرون کردو یارانه تحویل مردم داد هر روز تورم بالا رفت و یارانه ثابت ماند تو بودی خدنگ الان که مردم توفشارن تو چرت میگی فنر مردم در بره ترکشهاش اول تورو میگیره

  • کاربر
    0

    حالا هیچی نگو تاییدصلاحیت نمیشیا مث ۴ سال پیش

  • مورچه
    0

    دکترمردمی نژادفنرمردم خیلی وقت است پاره شده اگربخاطر گل روی مقام رهبری ودکترمحموداحمدی نبود گردن خیلی ازدزدان ودروغگویان پریده بود ماملت ایران خواهان حقوق حقه ۸۳میلیون ایرانی هستیم .پول فروش نفت گازپتروشیمی اورانیم معادن طلانقره مس اهن وسنگ اهن ذعال سنگ وغیر بایدبایدبایدبین مردم بصورت مساوی تقسم شود چه کسی مردمیدان نوکری مردم فرودست است یاعلی این گوی این میدان اما اگرکسی انتخاب شدونتوانست حقوق ۸۳میلیون ایرانی راکه همان تقسیم ثروت رابدهد بخداقسم خودم سراز بدنش جداخواهم کرد اگرمردمیدان هستی ومیتوانی بفرما دکترجان ۴۰میلیون رای مردم فرودست تقدیم ب شماست جواب امریکا واسراییل هم باما فقط دکتراحمدی نژاد یارفراندوم

    نظرات شما -
    • به مورچه
      0

      اسکول! چرا یک مطلب را صد دفعه تکرار می کنی؟! از مواضع تکراری تو خسته شدیم!

  • آتش
    0

    دکتر این فنر دیگه توان وخاصیتی نداره.

  • کیان
    0

    اینجا ایران هست فنر در بره مثل داستان بنزین با کشتار و باتون فنر رو میزنن جا... اینجا ایران هست یعنی فقط خفقان!!! زیاد هم چرت نگو بعدا میگم!؟ از ره زدن هات میخوای بگی یا از کاغذ پارهات

  • ش.معلم
    0

    دکتر جان بیا و بالا غیرتن تابو شکنی کن و از مردم عذر خواهی کن. بابت برباد دادن 800 میلیارد پول ملت. بابت خس و خاشاک خواندن مردم. بابت همه چیز. اگه افرادی هم مانع کارت بودن تو شجاعی پسر خوب همه را رک و شفاف در one دقیقه بگو. بله ملت ما حافظه تاریخی بسیار ضعیفی دارن و البته خیلی هم رئوف و دل رحمن. زود همه چی یادشان میره اگه لیست افراد دزدی را که تو جیبته رو یک بار برا همیشه بگی چه کسانی هستن.

  • سعدی
    0

    حیف وقت که صرف این اراجیف تو شود ، خب حالا خودت هشت سال رئیس جمهور بودی چقدر از بخش دولتی را به بخش خصوصی واقعی منتقل کردید ؟ ان قدر که به جیب بقایی ومشایی ریختید . مصاحبه اخیر عبدالرضا داوری یار شفیق دیروزت پیرامون ثروت چپاولی بقایی را بخوانید ان وقت متوجه ملوک الطوایفی بودن کشور در عصر شما مشخص می شود ، فنر مردم علیه حکومت با همه سختی هایی که تو با کاغذ پاره خواندن قطعنامه های شورای امنیت هر گز در نمی رود چون خود صاحب نظام اند ان که زوارش در رفته توئی پوپول کشته میز و ریاست .

  • مجید
    0

    فقط احمدی نژاد ولا غیر

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      همون ولاغیر بهتره!

  • ایرانی
    0

    با احمدی نژاد سابق فرسنگ ها فاصله داری

  • مجید
    0

    آقای دکتر احمدی نژاد مردم این مملکت روزی که قیمت گوشت و گوجه فرنگی در دولت شما چندین برابر شده بود و شما فرمودید از کوچه ما بیاین بخرید تو کوچه ما ارزونه را هیچ وقت فراموش نمیکنن اواخر عمر دولت شما طوری زندگی به مردم سخت شده بود که حتی بسیاری از وزرای شما به دشمنان درجه یک شما بدل شدند حالا بعد از 8 سال دوباره سر و کلت پیدا شده با همون حرفهای تکراری فکر نمی کنم رهبر عزیز هم موافق شما در انتخابات باشه خلاصه حنای شما آقای احمدی نژاد دیگه برای مردم رنگی نداره

  • ناشناس
    0

    اصلاح طلبا واصولگرها هر کدوم بعنوان یک حزب برای کشور مشکل شدن ولی احمدی نژاد تنهای وبعنوان یکفرد شده یک مشکل شده یک معظل برای کشور مردک متوهم منحرف

  • مهدی سهرابی
    0

    دروودبر شعبان بی مخ

  • حق گو
    0

    همین اقا بود مملکت به گند کشید باان درامدنفتی که داشت الان تحریم هستیم راه کار ایشان بفرماین چی چطور میخوان نفت بفروشن چطور میخوان طلب کشور ازکشورها بگیرن دوسال اخرریاستشان یادش بندازین چه شد اجناس چرا سه برابر شد میامد پای تلوزیون ایه میخوند

  • کاربر ناشناس
    0

    چنان حرف میزند که مثل اینکه هشت سال ریئس جمهور این مملکت نبوده تورم این هشت سال و افزایش چند برابری قیمت و فروش وقیمت چند برابری نفت را فراموش کرده ایشان انقدر با طرح هدفمندی انرژی و گران کردن حامل های انرژی سود حاصل کرد که بخشی از ان را یارانه داد و بقیه را صرف مسائل دیگر داد که متاسفانه جیب مردم را خالی کرد و بخشی از ان را به مردم داد و منت هم گذاشت و بخشی از مردم متوجه نشدند که چه قشنگ جیبشان را زدند البته حسن کلید ساز هم به گغته خودش سنگ تمام گذاشت و مردم را بیچاره کرد وچیزی که به مردم نداد منت هم سرشان گذاشت که نگذاشتیم از گرسنگی بمیرید سگ زرد برادر شغال است

  • بیفییس
    0

    نظرات ما در رسانه ها از همه معترضان لات کوچه خالی ساخته بنابراین فنرهایمان رهای رهاست

  • ننتت
    0

    این که باید تصمیمات کشور پشت پرده نباشد درست می گه اینکه نباید یک نفر جای دولت جای مجلس جای قضا تصمیم بگیره درست می گه

  • ذوالقرنین
    0

    اینو به سران نظام بگو که فکر میکنند سوریه تجربه موفقی بوده وبا ورود حشد شعبی و نیروهای نیابتی و سرکوب می تونن حکومت کنند شک نکنید با ورود این نیروهای دلاری بدنه سپاه به ملت میپیوندد و مملکت مخصوصا جنوب جدا می‌خواستم شما توسط روس آشغال میشه.روسیه اول پول میگیره بعد بمباران.مخالفان.که دیگه پولی نیست.فشار رو بر مردم کم کنید

  • آسیه
    0

    احمدی نژاد به فضل خدا ریس جمهور اینده

  • حسین
    0

    خادم ملت ایران؟!!!! خبر فوری چند چندی بابا؟! این آقا خودش مسبب بسیاری از بدبختی های ملت هست، اساسا اگر سیاستهای غلط این فرد موجب وضع تحریم های سازمان ملل و محاصره کامل کشور نمیشد، نیازی به مذاکرات برجام نبود که حالا ایشان درباره خوب یا بد بودنش نظر بدهد، انگار یادش رفته بزرگترین اختلاسهای تاریخ این کشور در دولت خودش اتفاق افتاده! ایکاش مجلس انقلابی طرح محاکمه ایشان را به (اتهام سوء مدیریت و باندبازی) در مجلس به تصویب برساند.

  • ناقوس
    0

    فنری باقی نمانده هر چه فنر داشتیم زیر بار گرانی شکسته بزودی جنازه ما تحویل اسقاطی ها خواهد شد

  • ا
    0

    چه خبراز یارانت رحیمی وبقایی ومشایی وزنجانی وخاوری خوب 800میلیارد را به باد دادی وبا سیب زمینی رای گرفتی

  • عارفی
    0

    خصایل خوب دارد وخصایل بددرزبان بازی حریف ندارد احساساتش مثل رعدوبرق بهاریست هوش و ذکاوت بالا اگربرایش فرصتی پیش بیاد دیکتاتوری به سبک خودش پیاده میکند.وطن فروش نیست عوامل نفوذی غیرازحلقه یارانش دراونفوذ نمی‌کنند.قانون راتفسیربه رای خودمیکند

  • شهروند
    0

    بوی فتنه میاد اخ جون

  • رضا.
    0

    تا کنون چند باری فنر ملت در رفته و هر دفعه هم هزینه آن را جوانان مردم دادند حاکمیت با شدت فنر را سرجای خودش جا دادند و خود شما هم سال 88 توی جا زدن فنر ملت سهیم بودی و اتفاقا نقش اصلی را بازی کردی حالا انگار که هیچ اتفاقی نیوفتاده. واقعا تعجب میکنم.

  • مری
    0

    امیدمون فقط به احمدی نژاده .از همه نظر ملت دارن آخرین نفسهاشونو میکشن.خداکنه احمدی نزاد رو بازم از روی دشمنی رد نکنند که شدیدا بهش احتیاج داریم.تنها امید مردم اونه.هرکس حقش روبخوره و ردش کنه خدا لعنتشون کنه.

    نظرات شما -
    • مهناز
      0

      امیدت بخدا باشه . فقط

  • غیر قابل نشر
    0

    نگران نباش هستند عزیزانی که فنر وکمک فنرو شاه فنرو قر کمرو همه را 24 ساعته تبخیر کنند

  • غیر قابل نشر
    0

    افسوس اگه یکم از توهماتت فاصله میگرفتی کسی میشدی که واقعا" مملکت بهت نیاز داره ورضا شاه وار میتونستی کشوررا درست کنی چون ثابت کردی که در تصمیمی که بگیری استواری و به هیچ شغالی باج نمیدی

  • بازنشسته
    0

    همه میدوننددیگه ملت راسرکارگذاشتندمخصوصا نوبخت که بایدخجالت بکشنددروغ بس است دیگه اینها به بازنشستگان هم رحم نمی کنندکسورات حقوق ماهانه راکه ازحقوق کسرمیشه نگه میدارند جای دیگه استفاده میکنندمیگن خزانه خالی شده پولها کجاس میگن جهانگیری پولهای ماراداده به مربی های استقلال وپیروزی الان کسربودجه دارند افسوس

  • محسن
    0

    در هرصورت فریب هیچکس رو نمیخوریم رای نمیدهیم

  • د
    0

    در مورد افشاگری رفیق عزیزت عبدالرضا هم صحبت کن ما که خیلی مشتاق هستیم مرد باشی یک کنفرانس خبری با حضور خبر نگاران برگزار کنی

  • مانی
    0

    شما این فنر رو انقدر کشیدی حالا خودت هم باورت شذه داره در میره اگر پاره بشه اول به خودت می خوره

  • ..
    0

    تو که معجزه کردی می گفتند معجزه هزاره سومی همه پولدار شدند در دوره شما که فقر وبدبختی ریشه کن شد از کدام فقر حرف میزنی همش دور دور می کردی ومشکلات مردم را حل می کردی دیگر مگر مشکل ماند هکه حلش کنی معجزه هزاره سوم

  • علی
    0

    خیلی اعتماد به نفس بالایی دارن این مسعولان بابا مردم الان تو صف مرغی هستن که در قدیم کسی مصرف نمی کرد بماند هر کس را هم می خواستن مسخره کنن می گفتن مرغ ماشینی بعد شما دم از انتخابات می زنین

  • محمد
    0

    سلام دکتر خدا سایه ات را از سر این مردم مظلوم کم نکند بیا که کشورنیاز مبرم به شما دارد خدا حفظت کند ای مرد خدا

  • منتظر قائم
    0

    ای ول احمدی نژاد.۱۴۰۰ فقط احمدی نژاد.

  • استان چهار محال وبختیاری
    0

    تمامی استان چهارمحال طرف دار دکتر احمدی نژاد هستیم تنها رییس جمهور صالح مرد بزرگ که دست لاریجانی ها را رو کرد حداقل ایشان مرد هستند مثل بقیه دزد نیستند که هر روز به بهانه ایجیب ملت راخالی میکنند

  • سارا
    0

    فقط فاز اینایی ک احمدی نژاد رو منجی خودشون میبینن رو نمیفهمم بابا مگه هشت سال نبود مگه هشت سال خونمون از تحریم و گرونی تو شیشه نکرده بود

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      فاز نیست آلزایمر گرفتن

  • شاسکول
    0

    راستی پروژه ی ترورت به کجا رسید مگه نگفتی جدیه آخه اوزمیت تو خودت مسبب این وضعی بعد انتقاد هم میکنی ؟!!!!!خودت که هیچ دلم به حال اون اسکلایی میسوزه که طرفدارتن یه مشت دهاتی زوار در رفته که هنوز ۴۵ زار براشون خیلی پوله خخخخخخخخخ

    نظرات شما -
    • سبحان
      0

      آقای شاسکول خاک زمینهای دهاتی ها البته حیفه بگم بریزه سرت آخه شاسکولی.... اگه یکنفر است محمود شیر مرده.

  • ممد
    0

    احمدی نژاد هم با خودشونه،،

  • نیما
    0

    فنرم شکست کاشکی در میرفت

  • کامران نفتی
    0

    فنرم در رفت دیگه نتونستم خودمو مسلح کنم ب ضامن

  • تنهای خسته
    0

    فنر اگه خودش بمونه الان دیگه فنرو نمیشه بزور نگه داشت

  • شیر
    0

    فنری که در بره طعمه گرگ و کفتار میشه

  • ملک شعرا
    0

    فنرم با فنرت خورد برخود خدا مرگت دهد حالم بهم خورد

  • ‌کاسب بلفطره
    0

    یسری فنر دارم تحت لیسانس بوش آلمان قیمت عمده میدم

  • پرسشگر
    0

    بنظر شما دیسک و صفحه چهارفنره بهتره یا شش فنره باصطلاح پری دمپر

    نظرات شما -
    • دکترفنرشناس
      0

      انواع فنر کششی حلزونی مارپیچی

  • پیرخفته
    0

    فنر مردم اگه در بره یا حتی خراب بشه هم تو چاله چوله اتاقشون میکوبه از همه مهمتر معاینه فنی رد میشن چون هوارو الوده میکنن

  • خواجه نظم الدین صندوق
    0

    فنری که از پیچ در بره پیچ را چه باک

  • کاربر ناشناس
    0

    آقای دکتر مگر اینکه شما بیایید وضع مردم یه خورده بهتر بشه والله پسرم الان حقوقش ۲ملیون خوردهای مستاجربعد ازدواج برای یارانه ثبت نام کرد ولی هنوز بهش نه یارانه ونه معیشتی ندادن اگه به اینا با این حقوق کم ونه مالی دارن نه خونه ایی پس به چه کسانی تعلق میگیره واقعا میشه زندگی کرد

  • مهدخت
    0

    برادران بسیجی آنرا جا می اندازند.آبان 98

    نظرات شما -
    • آریایی
      0

      برادری که برادر خودش را بکشد برادر نیست ؛ مزدور است !!!!!!!!!!

  • نگین
    0

    توفنری نزاشتی فنرمون پاره شده

  • یوسف هارون رشیدی
    0

    خاک زیر پای تو هستم دکتر احمدی نژاد

    نظرات شما -
    • خاک بر سرت تو یه خودفروخته بی مخ چاخان ماله کش اعظم
      0

      از سیب زمینی بیرگ انتظاری جز این نداریم

    • یکی از مردم
      0

      برای همین یه روزی با یه باد غباری میشی در چشم مردم!!!!

  • علی
    0

    عجب رسانه بهاریی هستی!خادم ملت!!بله اول بودولی دیری نپاییدخودش نقاب ازچهره برداشت الان برادربن سلمان کودک کش است.یارغارصهیونیستها وماردرآستین مردم-امیدواریم شورای نگهبان اشتباهی که درموردروحانی کردرااین باردرمورداحمدی نژادنکند

  • گل هفت رنگ
    0

    هشت سال مملکت دربست در اختیارت بود چه گلی به سر مردم زدی اقای حزب باد!!!!!

  • علی
    0

    نقش شما در این فنر چه بوده دکتر قلابی!! همه سرو ته یک کرباسید. 8 سال با میلیاردها دلار درآمد نفت دست تو بود پس بهتره بفکر تنور داغ کردن نباشید دیگه این بازیا بی فایده اس برو دکتر ته صف مرغ وایسا فعلا تا فنر در نرفته

  • یادته اون روزها
    0

    میخان در باره وضعیت کشور حرف بزنن !!!! خخخخخخـــــــــــــــــخخخ . اینگاری ما یه جایی دیگه زندگی میکنیم . ایشون فقط توی ایران هستن !! آق ما هم توی ایرانیم . نمیخاد از اوضاع بگی . ما توی اوضاع هستیم . توی مملکت گل بلبل هستیم . ما داریم رکورد میزنیم . امریکا هست که در حال اضمحلال و فروپاشی هست . خبر نداری برو ببین . همه مردم اونجا کارتن خواب هستن . تو ایران از هر کسی در مورد تحریم بپرسی میگه تحریم نه منه ؟ تحریم چیه ؟ تحریم ها کاغذ پارس

  • مومنی
    0

    ببخشید جناب دکتر فنر مردم در نرفته ، فنر شما در رفته که با نظام زاویه گرفتی و دم از مذاکره با شیطان بزرگ می زنی اون برای عوام فریبی ؟! از این چند نفر مردم محترم کرمان سوالی دارم که عکس دکتر را در کنار بنر امام خمینی ره و رهبری معظم گذاشته اید ؟! دکتر احمدی نژاد که خیلی وقته از ولایت و رهبری زاویه گرفته شما آدم های ساده چقدر ساده اید ؟! کسی که هر روز یک حرف می زند و فقط روی موج مردم فریبی سوار می شود بترسید اون آدم خطرناکی است هر کی باشد اون احمدی نژاد چهار سال اول ریاست جمهوری آش مرده دیگر این یک چهره جدید پالایش شده توسط مشاعی و بقای هستش که دیگر بدرد مردم نمی خورد .

  • ایمان
    0

    درود بر فحمش شیر مرد محمود خان.

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      میگم بیسوادها طرفدارشند ناراحت میشید! فهم درسته

  • سید محسن موسوی
    0

    بسمه تعالی با سلام بنده از نظر برخی اعتقادات مخالف قطعی احمدی نژاد هستم ولی بیش از 95 درصد این حرفهایش درست است

  • علی کاروانی
    0

    هرچه هستی وبودی بهترازبقیه بودی

    نظرات شما -
    • و
      0

      راست می گویی نمونه‌اش آخرین افشاگری عبدالرضا داوری

  • قلندر میر 5
    0

    آآقای احمدی نژاد یه روز بر جام را بکوب یه روز قراداد ۲۵ساله ترکمنچین چرا تا دیروز هشدار دادید قرارداد با چین حراج کشور است اما امروز نامی از آن نیاوردید این نشان ترس شما نیست شما ۸سال رییس‌جمهور بودی آیا از پشت پرده بی خبر هستی؟اگر دولت شما تأیید صلاحیت شد و سکان کشتی را در دست گرفتی چگونه از این کشتی طوفان زده عبور خواهی کرد ضمنا امضای پای قرارداد ترکمنچین را توضیح بده.

  • یاشا داریوش
    0

    هی دلم برای کرمانی ها میسوزه

  • سرمد
    0

    خيلي از اين حرفها كه مي زني به قول خودت از هفتاد سال قبل بوده يعني زمان تو هم بود چرا آن موقع چيزي نگفتي به جاي حرفهاي بي ربط راه كار عملي بديد

  • ناشناس
    0

    چقدر پیر شده فکر کنم زیاد میره سر صف مرغ از جنس خودمونه اخه چرا سلامت باشه ؟

  • احمیس
    0

    بابا زمان احمدی نژاد چنان ریشه به اقتصاد زدند که هنوز نتوانسته ایم ان را درست کنیم ای کاش برادرش حاج داود زنده بود تا گند کاریهای محمود را می گفت

  • فرياد
    0

    دوباره وقت انتخابات شد و چرند و پرند گفتن ها شروع شد تا مردم را بار ديگر براي شركت در انتخابات فريب دهند وقتي خودت هم مي گويي اول بايد تكليف مسئوليتها مشخص شود گيريم تو هم عوض شده اي و مي خواهي كاري كني چجوري اينها همه لاف زدن است بگم بگم هايت فراموش نشده آخر هم فقط يك عكس خانم را در تلوزيون مي خواستي نشان بدهي لعنت به هر چي دروغگو من خودم راي نمي دهم هر كس اختيار خودش را دارد اين حرفها همه وعده ي سر خرمن است

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      موقع انتخابات بیش فعالی میگیره!

  • مورچه
    0

    اقای احمدی نژاددروغگوی قهاری هستی ادمهای ساده را باوعده های پوچ سریع فریب میدی .بفرماشمایکنفره چطورمیتونی ثروت ومعادن ونفت گاز راکه اقایان واقازاده ها ۴۰سال است ازمردم دزدیدن پس بگیری الکی حرف نزن برادرمن تنهاراه تقسیم ثروت ایران بین مردم ایران که صاحب این نعمت خدادادی هستن فقط رفراندوم میباشد وبس رای بی رای ب دزدان ودروغگویان فقط همه پرسی

  • کریم
    0

    دکترجان برجام یک فریب بزرگ ابرقدرتهاست خودشان هم میدانند هیچ شرکت وسرمایه گذاری حالا حالاها حاضرنمیشود باشرایطی که ماداریم درایران سرمایه گذاری کند مارابه بازی گرفته اند تاازقدرتمان بکاهند

  • افروز
    0

    ۸سال مملکت دستت بود هیچ غلتی نکردی فقط مردم رو انداختی به جون هم همش میگم میگم راه انداختی دیوانه

    نظرات شما -
    • اسد
      0

      شما چی ۳۲ سال حاکمیت کاسه لیسیتان برای مردم چه شد؟؟فقط دزدی،اختلاس،حقوقهای نجومی،رانت و قراردادهای خائنانه و با دشمنان بر علیه کشور همدستی کردون خیانت.

    • حاج کاطم
      0

      نادان آدم اگه مسکن مهر نبود الان زمین بجای متری ۱۵۰ میلیون تو نیاوران ۴۰۰ میلیون بود .

    • به حاج کاظم
      0

      مسکن مهر فقط قیمت زمین بیابان ، برهوت و حلبی آبادها که هیچ ارزشی نداشتند را چند صد برابر افزایش داد وگرنه به خودی خود قیمت نداشت. مسکن مهر تأثیری بر افزایش قیمت مسکن در بطن شهرها نداشت و قیمت مسکن در حاشیه شهرها و روستاها را افزایش داد!

  • محمد
    0

    سه محمود بر خاک ما تاختند....

  • افسانه
    0

    ای محمود فنرما ازجنس کششیه ازدست شماها مقاوم شدیم

    نظرات شما -
    • علی
      0

      بافنرمامیشه تریلربکسر کرد

  • افسانه
    0

    انواع فنر کششی حلزونی ومارپیچی افرین محمود

    نظرات شما -
    • محمود
      0

      ای جان عشق خودمی افشردل

  • ناشناس
    0

    فنر زمان جنابعالی در رفت که هزاران نکبت زاده فاسد وناخلاف مذکر مونث با یک سفارش وتلفن مقام بالاتر بدونه هیچ امتحانی ازمونی در تمام ادارات مشغول حقوق گرفتن مفت وپست های عالی شدند.خدا از شما هم نگذرد. به این روش فساد به حد وحشتناکی گسترش دادید.

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      خودش بیشتر فنرش در رفته

  • محمود
    0

    اقای احمدی نژاد تمام دزدیها واختلاس ها وخرابی ها از دولت شما توسط اطرافیان شما انجام شده از جمله بقایی ودوستانش که بیت المال را غارت کردن و هنوز هم مشخص نیست چه مقدار وچه کسانی غارتگران دوران رئیس جمهوری شما بودند. نمیدانم چرا قوه قضایه چرا رسیدگی نمی کند.

  • نظر ي
    0

    اين ادبياتِ سخيف ( فنر مردم بزودی در خواهد رفت ) هم بویِ فتنه می دهد ، و هم ثابت می كند كه احمدی نژاد ، صلاحيت رياست جمهوری بر اين مردم شريف را ندارد . در ماجرای مشايی و مصلحی ، با دهن كجی و نشان دادن زاويه با مواضع رهبری ، باز هم اين را ثابت كرده بود . البته او ، از اصلاح طلبانِ غافل و جاهل و فتنه گر و فاسد ، بهتر است، ولی در شأن مردم عزيز ايران نيست . دلايل ديگر ، در صورت ضرورت ، بماند برای بعد ...

    نظرات شما -
    • ناصر
      0

      والله اگر تو ذره ای درک مطلب داشته باشی دارد به دشمنان ایران می گوید «ایشان خطاب به طاغوت‌ها و مستكبران عالم گفتند: این اشتباه بزرگی است که فكر كرده‌اید كه می‌توانید ملّت ايران را در اين سطح نگه دارید. اين فنر به زودی درخواهد رفت. » واقعا این فنر که دشمنان برای عقب نگاهداشتن ایران بر روی آن فشار می آورند در برود حرف بدی است؟؟؟ یعنی شما در مدرسه نخوانده آید اگر به فنر فشاری بیاورند در رفتن آن جهشی بیشتر را به دنبال خواهد داشت مخاطب این سخن نه رهبری معظم است نه نظام مخاطب دشمنان ایران است آن وقت شما چه درمی از این سخن داشته ای؟؟؟ توصیه می کنم بدون حب و بغض مطالعه کن

  • دن کیشوت
    0

    پاسخ قوه‌قضاییه به کامنت گذار محمود: چشم الساعه اعدامش میکنیم.

  • بحث نکن
    0

    یکی محمود بگیره --- باید از ایشون پرسید طلایی‌ترین دوران نفتی کشور در زمان خودت بوده حدود ٧٠٠ میلیارد دلار درآمد نفتی کشور داشته . پس چرا در برابر این میزان درآمد توسعه متناسبی در کشور اتفاق نیفتاده است . حالا می خواهی درباره وضعیت کشور صحبت کنی !!!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • حاج کاطم
      0

      یکی نیس بگه تو دوران احمدی نژاد پلمپ انرژی هسته ای برداشته شد چند میلیون خانه ساخته شد غنی سازی ۲۰ درصد انجام شد اقای روحانی بود الان جرج بوش ده بار به ایران حمله میکرد شانس اوردید احمدی نژاد رییس جمهور بود وگرنه ایران بعد عراق بود . عزیزم قیمت نفت اگه بالا بود دلیلش قلدری احمدی نژاد بود .برید بسازید صلح کنید که نفت بیاد زیر ۳۰ دلار . شما هوشتون زیر پنجاهه متاسفانه

    • یکی از مردم
      0

      وقتی خودش رئیس جمهور بود میگفت فقط 20 درصد درآمد دست دولته ولی الان میگه 85 درصد!!!! این بابا ریاکار واقعیه و به شدت دروغگو

  • مسعود
    0

    مسخره .

  • حاج کاطم
    0

    شعار هرچی مرده احمدی برمیگرده احمدی دوستار بی تمیم

    نظرات شما -
    • به حاج کاظم
      0

      دوستدار صحیح است نه دوستار!!!

  • حاج کاطم
    0

    احمدی احمدی حمایتت میکنیم احمدی احمدی حمایتت میکنیم

  • حاج کاطم
    0

    احمدی احمدی حمایتت میکنیم البته تیم اقتصادیتو عوض کن

  • حاج کاطم
    0

    بین سعید محمد و جلیلی و احمدی باید دونفر انصراف بدن .سردار دهقان از ما نیست قالیبافم از ما نیست . روحانی =لاریجانی=ظریف، جهرمی هم بیاد احتیاج به فان داریم

  • حاج کاطم
    0

    احمدی نژاد بهت پشنهاد میدم وزارت خانه ها ۲۴ ساعته بدون تعطیلی بروی مردم باز باشد .احمدی نژاد در زمان شهرداری بیشترین خدمات را بجنوب تهران کردی .احمدی سفارت انگلیس رو تعطیل کن .گشت های مبارزه با ارازل رو دوباره راه بنداز .اقتدار نیروی انتظامی رو برگردون .یادمه ارازل محلات دنبال سوراخ موش بودن .الان بیا ببین با چراغ سبز افساد طلبان چه نعره های مستانه که نمیزنن .والله جوانان انقلابی اگر حکم شرعی بگیرن این ارازل اینستاگرامی و عقاب های و فلان ها شهرها را یک روزه از پا آویزان میکنند

    نظرات شما -
    • به حاج کاظم
      0

      بی سواد هذیان گو! اراذل صحیح است نه ارازل!!! وقتی ریشه و معانی کلمات را نمی شناسی سخنوری بیهوده هم نکن! شرط اول سخنوری شناختن ریشه و معانی کلمات است که تو با آن بیگانه هستی پس بهتر است خاموش باشی و سکوت اختیار کنی.

  • حاح کاطم
    0

    احمدی یادت باشه رانت پشت خام فروشی و واردات به اصلاح طلب ها برمیگرده داغونشون کن دومیلیون پا برهنه در مناطق جنوبی تهران رخت رزم بر تن کردند ما چیزی برای باخت نداریم هشدار به مناطق ایان نشین

    نظرات شما -
    • حاج کاطم
      0

      البته من به سعید محمد رای میدم چون اتحاد مملکت برام مهمتره

    • حاج کاطم
      0

      احمدی دلیل حمایتم از سعید محمد اینه که سرباز رهبری هست .اگه برگردی زیر پرچم ولایت بدون یدونه ای .اینا طرفداری که ازت کردم فقط بخاطر چهارسال اولت بود

    • دال
      0

      حاج کاظم بیدار شو. شتر در خواب بیند پنبه دانه که هم لف لف خورد هم دانه دانه

    • به حاج کاظم
      0

      واقعاً باید گفت خاک عالم نثار تو با این تحلیل های پوچ ، بی محتوا و تهی از واقعیت خود! بی سواد ابله! تو که هنوز املاء واژه اعیان نشین را بلد نیستی بهتره بنشینی سر جایت و حرفهای قلمبه سلمبه و بزرگتر از دهانت نزنی!

    • حاج کاطم
      0

      درسته من املام ضعیفه و سواد ندارم و ابله هستم ولی توان بدنیم دوبرابر توئه همچنین شجاعتم .پاش بیفته یجور گاز انبری قیچیتون میکنیم که دیگه بلبل زبونی نکنی

    • حاج کاطم
      0

      درسته من املام ضعیفه و سواد ندارم و ابله هستم ولی توان بدنیم دوبرابر توئه همچنین شجاعتم .پاش بیفته یجور گاز انبری قیچیتون میکنیم که دیگه بلبل زبونی نکنی

    • قلندر از خرم آباد
      0

      ساکت شو.تو حاج زنبور عسل هم نیستی

  • خخخ
    0

    ﯾﻪ ﺿﺮﺏ ﺍﻟﻤﺜﻞ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﺧﺪﺍ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺧﺮﯼ ﺑﻬﺖ ﻣﯿﺪﻩ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺟﻮﺭﺵ ﯾﺎﺩ ﺧﺮ ﭘﺎﺭﺳﺎﻟﯿﺖ ﺑﯿﻔﺘﯽ ﻣﺤﻤﻮﺩ ﺟﺎﻥ ﺑﺮﮔﺮﺩ ﺗﻮ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﻬﺘﺮ ﺑﻮﺩﯼ

    نظرات شما -
    • به خخخ
      0

      این ضرب المثل اختراعی شما در دهات آباء و اجدادی شما رواج داشته است؟!

    • خخخ
      0

      نمیدونم کی اختراع کرده ولی واسه همه رییس جمهورای ما که صدق میکنه البته حق داری این ضرب المثل رو شاید تو مناطق ما بیشتر استفاده میکنن

  • مورچه
    0

    هیچ کاری نشدنداره هرچی مرورکردم ازدکترمحمود احمدی نژاداصلح ترنمیبینم دکترمحموداحمدی نژاد رییس جمهور۱۴۰۰خودتی بقیه اداتو درمیارن ۴۰میلیون فرودست درسراسرایران رای خودراتقدیم شما میکنیم امیدوارهستیم شمامیتوانی حقوق ب سرقت رفته مردم رابرگردانی یعنی ثروت خدادادی سرزمین ایران وایرانی ودراین راباجان دل حمایتت میکنیم تاشاخ زالوزاده هارا ب یاری خدابشکنیم امین

  • ایرانی
    0

    درود بر شرفت مرد عمل

  • اقدس
    0

    بیست تا ضدچروک ازمحصولات بادران رودستم مونده بیا بدم بهت محمودی

    نظرات شما -
    • ب اقدس
      0

      خودهم رودست مامان مونده ای

  • حسین
    0

    احمدی نژاد بیاد متی که منتقدش بودم بهش رای میدم دیگه زندگی خیلی سخت شده بعد روحانی هر روز یه چرتو پرتی میگه واقعا ملت رو چی حساب کرده مردک

  • رضا
    0

    فکر کنم منظور از فنر، زوار مردم بود که در رفته

  • سعید
    0

    اگه هیچکه رای نده چی من که ۴۵سال دارم یک رای هم ندادم خو‌ ش بحالم

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      انگار همه ی سعیدها رای ندادند....من۵۶ سالمه حق انقلابی دارم.خخخخخ

    • سعید چه ربطی داشت
      0

      من هم تا به حال رای ندادم

  • یکی از مردم
    0

    اینطور که اینجا پیداست احمدی نژاد یه دونه طرفدار داره که ظاهرا چندین رای میتونه بده اسمش حاج کاظمه!!!!

  • حاج کاطم
    0

    احمدی بت شکن لاریجانی رو بشکن

    نظرات شما -
    • شیخ
      0

      دکتربت شکن بت لاریجانی های انگلیسی را بشکن مرگ برجاسوس انگلیسی

  • سعید
    0

    چرا این حرف ها رو زمانی که مسئول بودی نزدی..دکل کجاست

  • هامون
    0

    چون واقعیات کشور را با شجاعت و بدون ترس از کسی میزنه میشه سخنان جنجالی.کاش چندتا از سیاستمداران هم جرات بیان مشکلات و موانع موجود را داشتیم.هرچند الان اگه کسی چیزی میگه بیشتر واسه انتخاباته ولی حساب دکتر احمدی نژاد از بقیه جداست.انشالله با بازگشت ایشان به ریاست جمهوری با همت و توان بالایی که داره به همراه پشتیبانی مردم اوصاع تغییر خواهد کرد به حول و قوه الهی

    نظرات شما -
    • ....
      0

      اول بیاید جوابگودزدیهایش باشد بعد حرف بزند

  • حیدری
    0

    عزیزم این شما بودی که میگفتی تحریم کاغذ پاره ای بیش نیست همین کاغذ پاره ها پدر ملت و در آورد

  • ناشناس
    0

    این احمدی نژاد و تو آب نمک خوابوندن که اگه احساس کردن مردم ممکنه تو انتخابات شرکت نکنند یهو بیاد کاندید بشه و چند تا قول بی اساس به مردم بده و رئیس جمهور بشه ..مردمم مثل چند سال پیش به خاطر چندرغاز یارانه بدو بدو برن رای بدن ... امان از این مردم ...امان از این دولتمردان

  • مهرداد سربندی
    0

    اقای احمدی نژاد وقتی می خواهی در مورد وضعیت کشور حرف بزنی از لیستی که سالهاست در جیب نگه داشته ای و با آن نان می خوری هم بگو . از برباد دادن درآمدهای نفتی هم بگو. راستی چرا اکثر افراد مرتبط با تو پایشان به زندان باز شد؟ بگو چرا خط قرمز تو عده ای دزد بودند. بگو که چرا اسرائیل حامی تو بود؟ در مورد حرف های رضا گلپور درباره مشایی هم چیزی بگو. از علت برکناری مصلحی هم بگو. از 11 روز قهر هم بگو. سال 88 را برای مردم شفاف کن. از هاله نور هم اگر دلت خواست دو باره چیزی بگو. از عباس غفاری و رحیم مشایی و جریان انجمن حجتیه هم بگو. از اینکه در 8 سال به اندازه 50 سال ضرر اقتصادی زدی بگو. از اینکه شهید سلیمانی را ظالم و بن سلمان را برادر خطاب می کنی هم بگو. به نظرم یکبار دیگه به مردم بگو یارانه را خرج نکنند زیرا هدیه امام زمان است. به مردم بگو چرا مرحوم برادرت با تو مخالف بود. بگو چرا از عقاید مردم در باره امام زمان استفاده بزاری می کنی. به مردم بگو تو مرید مشایی هستی و مشایی مرید غفاری و غفاری مرید شیطان. راستی از مردم هم عذر خواهی کن بابت خس و خاشاک. به مردم بگو که با چه دسیسه و ترفندی و به کمک چه کسانی بازی سال 88 را به نفع خود تمام کردی. راستش خیلی حرفها هست که باید بگویی . البتهاگر همانطور که ادعا می کنی نترسی و بگویی. اما بعید میدانم شهامت داشته باشی.

  • داور
    0

    كسي كه رأي نده ،،معلوم است ايران را دوست دارد

  • رضا
    0

    دیگ به دیگ میگه روت سیاه سه پایه میگه صلی علی

  • شادی
    0

    اصلاحطلب اصولگرا حرفهاشون بادهوا فقط دکترمردمی نژاد

  • مورچه
    0

    ۸۰میلیون خانوارفرودست ۴۰میلیون حق رای خود رانثار وجود دکتراحمدی نژاد خواهیم کرد برچشم بدلعنت

  • احمد
    0

    در آخر این خبر آمده است: چند تن از حاضران در این دیدار با سخنانی به تشریح وضعیت تأسّف‌بار کشور پرداختند و به نمایندگی از اقشار مختلف مردم گزارش‌هایی از وضعیت موجود و مشکلات مردم شریف این استان ارائه نمودند سوال؟ این حاضران راکی و کجا و با چه ساز و کاری ، اقشار مختلف مردم به عنوان نماینده خود تعیین کرده‌اند، که بیایند به نمایندگی مشکلات مردم را گزارش دهند مگرچند تن از حاضران در این دیدار با سخنانی به تشریح وضعیت تأسّف‌بار کشور پرداختند و به نمایندگی از اقشار مختلف مردم گزارش‌هایی از وضعیت موجود و مشکلات مردم شریف این استان ارائه نمودند و با بیان شرایط سخت پیش روی ملّت ایران در نتیجه ناکارآمدی‌های احمدی‌نژاد هم الان مثل یک شهروند مثل بقیه نیست مثلاً ایشان با شنیدن این گزارش‌ها چه اختیاراتی دارند که کاری بکنند احمدی‌نژاد الان چکاره است که گزارش دریافت کند ؟

  • ح .ش
    0

    احمدی بت شکن،ریشه مفسدین رابکن؛تمام مفسدین وخونخواران مردم شریف ایران قطار شدن وعلیه مومن ترین وپاک ترین کاندیدای ۱۴۰۰ همدست شده اند که شاید،بتوانند سرسوزنی از محبوبیت این مرد بزرگ وهمیشه قهرمان بکاهند؛هرچقدر خودتان را به اب واتش بزنید؛انشاالله روز ۲۸خرداد محبوبیت دکتر عزیز وبزرگوار احمدی نژاد راخواهید دید؛البته اگر چشم دیدن داشته باشین

  • حاح کاطم
    0

    دقیقا اصلاح طلبان مساوی با =منصور هادی هستند ببینید یمن رو به چه روزی انداخت . اصلاح طلب ها راهی دوزخ خواهند شد خیانت ب امت اسلامی نابخشودنیست

    نظرات شما -
    • ..
      0

      الان احمدی نژاد اصلاح طلب بوده یا اصولگرا انقلابی اورجینال

    • به حاج کاظم از قلندر
      0

      اولا ادب داشته باش دوم اینکه این احمدی نژاد الان یک اصلاح طلب واقعی است و به ایشان تبریک میگویم زنده باد آزادگان مرده باد آخرت فروشان به دنیا زنده باد سید محمد خاتمی مقتدر بزرگ و احمدی نژاد و موسوی

  • میرزا مشفقی
    0

    ملت ایران اگر اندکی حافظه تاریخی داشته باشد گند هایی که تو یکی به مملکت زدی را از یاد نخواهد برد . حرفای قشنگ با مدیریت قشنگ خیلی فاصله داری سگ زرد برادر شغال

  • سید
    0

    شیمون پرز ( رئیس رژیم صهیونیستی) کاری کنید که ایستادن در کنار احمدی نژاد ننگ باشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها