آزادی گروگان افغان از انباری تاریک

3مرد افغان که با ربودن یکی از هموطنانشان در ورامین او را در یک انباری تاریک زندانی و شکنجه کرده بودند در یک عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

آزادی گروگان افغان از انباری تاریک

بعدازظهر چهارشنبه گذشته زن جوانی از اتباع افغانستان نزد پلیس ورامین رفت و مدعی شد که شوهرش ربوده شده است. او توضیح داد: شوهرم از مدتی قبل با برخی از اقواممان اختلاف خانوادگی داشت. اختلافات آنها به حدی پیش رفت که 3نفر از آنها به مقابل خانه ما آمدند و سر و صدا کردند و با شوهرم درگیر شدند.

این درگیری با وساطت همسایه‌ها تمام شد تا اینکه فردی به شوهرم زنگ زد و او برای دیدن این فرد در شهر ری از خانه خارج شد و دیگر خبری از او نشد. هر چه به تلفن همراهش زنگ می‌زنم خاموش است و معلوم نیست چه بلایی بر سرش آمده است.

زن جوان اصرار داشت که شوهرش ربوده شده است و در این شرایط تیمی از مأموران اداره آگاهی رسیدگی به این پرونده را آغاز کردند. آنها در ابتدا به شناسایی افرادی پرداختند که روز شنبه با مرد ناپدید شده درگیر شده بودند.

با شناسایی این افراد، هر3‌نفر آنها دستگیر شدند، اما ادعا کردند که از مرد ناپدید شده خبر ندارند و پس از درگیری دیگر او را ندیده‌اند.

مأموران اما به بازرسی بدنی این افراد پرداختند و در جیب‌های یکی از آنها مدارک شناسایی مرد ناپدید شده را پیدا کردند. شکی وجود نداشت که مظنونان دستگیر شده از سرنوشت مرد ناپدید شده خبر داشتند و بازجویی‌ از آنها ادامه یافت تا اینکه متهمان اعتراف کردند مرد ناپدید شده را ربوده و در انباری تاریک یک زمین کشاورزی زندانی کرده‌اند.

آنها گفتند: چون با این مرد اختلاف خانوادگی داشتیم، می‌خواستیم از او انتقام بگیریم. برای همین روز چهارشنبه با او تماس گرفتیم و به بهانه‌ای وی را به شهر ری کشاندیم. وقتی سر قرار حاضر شد، با تهدید او را ربودیم و به یک زمین کشاورزی که دورش محصور است و یک انباری کوچک داخل آن است بردیم.

در آنجا او را شکنجه و در داخل انباری زندانی کردیم.

با اعترافات متهمان، مأموران راهی زمین کشاورزی مورد نظر شدند و مرد ربوده شده را با دست و پای بسته درحالی‌که به‌شدت شکنجه و مجروح شده بود، نجات دادند. به‌گفته سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران ، در این عملیات گروگان در کمتر از 24ساعت آزاد شد و متهمان در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

منبع: همشهری

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها