حضور یک سوم کادر اجرایی در مدارس قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: یک ‌سوم کادر اجرایی مدارس و پنجاه درصد نیروهای اداری در محل کار حضور دارند.

حضور یک سوم کادر اجرایی در مدارس قزوین

حسنعلی اصغری در خصوص اعمال محدودیت های جدید در مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان بیان کرد: یک ‌سوم کادر اجرایی مدارس و پنجاه درصد نیروهای اداری از روز شنبه بیست و یکم فروردین ماه در محل کار حضور دارند و آموزش غیرحضوری در "شبکه شاد"همچنان تداوم دارد.

او ادامه داد: به‌دنبال تصمیمات جدید ستاد مقابله با کرونا استان که ما هم تابع تصمیمات آنها هستیم، آموزش به‌صورت مجازی و غیرحضوری در شبکه آموزش دانش آموزان "شاد" تداوم دارد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه عوامل اجرایی مدارس روزانه به‌میزان یک‌سوم در مدرسه حضور دارند بیان کرد: عوامل مدارس نظارت دقیق بر آموزش ها، تهیه بسته‌های آموزشی و رصد آموزش در کلاسهای درس را انجام می‌دهند و دوسوم عوامل اجرایی دور کار هستند.

اصغری در خصوص عوامل اجرایی که در دورکاری حضور دارند افزود: باید بر طبق برنامه هفتگی در مدرسه و محل کار خویش نسبت به حمایت، نظارت، پیگیری و پشتیبانی نکات آموزشی وتربیتی بصورت غیرحضوری مبادرت کنند.

او گفت: از امروز همکاران اداری هم به میزان پنجاه درصد در ادارات به تشخیص مسئولان ذی‌ربط حضور دارند و دیگر همکاران دورکاری می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان گفت: خدمات آموزشی و تربیتی بصورت غیر حضوری وطبق برنامه هفتگی در شبکه شاد و آموزش تلویزیونی انجام می گیرد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها