زیدآبادی: کیهان مخاطبانش را بَره فرض کرده است؟

احمد زیدآبادی به مطلب امروز روزنامه کیهان که درباره نشست وین منتشر شده بود واکنش نشان داد.

زیدآبادی: کیهان مخاطبانش را بَره فرض کرده است؟

احمد زید آبادی نوشت:

روزنامۀ کیهان به هیئت مذاکره کنندۀ ایرانی تشر زده است که با وجود موضع شفاف و قطعی جمهوری اسلامی در مورد لغو تحریم‌های آمریکا، آنها در وین چه می‌کنند؟

کیهان اما روی کدام منطق این پرسش را مطرح می‌کند؟ مگر هیئت مذاکره کننده، بدون هماهنگی و کسب اجازۀ سایر نهادهای حاکم و به طور سرخود راهی وین شده است؟

اگر اقدام هیئت ایرانی، با هماهنگی و کسب مجوز صورت گرفته، پس اعتراض کیهان به چیست و کجاست؟ و اگر سرخود انجام شده، مگر برای مجلس یا شورای عالی امنیت ملی و نهادهای بالاتر از آنها کاری دارد که با یک مصوبه یا دستور مانع حضور آنان در وین شوند؟

یعنی مسئولان کیهان نمی‌دانند که نوع پرسش‌شان، این تناقضات را به همراه دارد؟ و یا اینکه مخاطبان را بره فرض کرده‌اند؟ پیش غازی و معلق بازی؟

منبع: کانال خبرنگار ایران

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • سید
    0

    این کار همیشگی کیهان شیطان است. آنان که به کیهان دستور می دهند اینگونه بنویس اگر آنطور شد می گوییم ما گفته بودیم. وگرنه موفقیت کسب شد مگویند مجوز داده بودیم این مدیریت چندین دهه در ایران مثل عمروعاص ادامه دارد.

  • گاومیش
    0

    په نه فک کردی آدم میدونه خخخخخخخخخ

  • بره ی کیهان خوان
    0

    به ملا نصر الدین خبر دادند مادرزنت در رودخانه افتاده. ملا سریع خودش را به رود رساند و در آب پرید وخلاف جهت آب شروع به شنا کرد. گفتند ملا این چه کاریست؟ گفت همه کار مادرزنم برعکس بود...

  • ناشناس
    0

    شریعت مداری به احمق به تمام معناست

  • ایرانی
    0

    اتفاقا شمایی که بره ای مردم بره نیستند بی تربیت تویی که هر را از بر تشخیص ندادی ونمیدهی عاقبت نوکری از بیگانه غیر از این نیست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شما معنا را نیافتی مدعی انسانیت هستی ایرانی جون یکم سوادتو بالا ببر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها