احمدی‌نژاد: از هیچ کسی نمی ترسم/ وقت انتخابات مطالبی دارم که می گویم/ مشکلات تاریخ از زمان حضرت آدم تا الان به یارانه ربط دارد؟

رئیس دولت نهم و دهم گفت: به وقت انتخابات مطالبی دارم که درباره وضعیت موجود کشور عرض خواهم کرد و به فضل الهی از کسی هم نمی‌ترسم.

احمدی‌نژاد: از هیچ کسی نمی ترسم/ وقت انتخابات مطالبی دارم که می گویم/ مشکلات تاریخ از زمان حضرت آدم تا الان به یارانه ربط دارد؟

محمود احمدی نژاد این روزها بساط جلسات انتخاباتی را برپا کرده و هر روز در جمع طیفی از اقشار مردم سخنرانی می کند. او اخیرا وعده داده است در ایام انتخابات مسائلی را بیان خواهد کرد.

محمود احمدی‌نژاد اخیرا در دیدار با جمعی از مردم استان کرمان گفت:اوّلین اصل در مقام اداره کشور این است که باید معلوم باشد در عرصه اقتصاد، سیاست، فرهنگ و اجتماع چه کسی تصمیم‌گیر است و مسئولیت تصمیمات نیز با کیست؟ و الّا تجربه نشان داده است که بهترین طرح‌ها هم از مسیر مجلسی با این کیفیت و این نظام تصمیم‌گیری، راه به جایی نمی‌برد.

بنا به روایت سایت نزدیک به رئیس جمهورس سابق، احمدی نژاد با اشاره به سنگ اندازی‌های صورت گرفته در مسیر پرداخت یارانه به مردم گفت: در بحث یارانه‌ها، قانونی را تصویب کردند که هر کسی می‌خواست آن را اجرا کند، هم خودش و هم کشور زمین می‌خورد زیرا همه راه‌ها را بسته بودند، در حالی که در قانون قبل از آن، دولت از اختیار کامل و مسئولیت اندک برخوردار بود امّا مجلس، مسئولیت دولت را صد در صد و اختیاراتش را نزدیک صفر کرد! من به ناچار برای رهبری نوشتم که این مصوبه اجرا شدنی نیست و دولت قادر به اجرای آن نیست.

رئیس دولت نهم و دهم به اظهارات مخالفان دولت‌های نهم و دهم در جلسات خصوصی اشاره کرد و گفت: آنها می‌گفتند اگر احمدی‌نژاد یارانه‌ها را اجرا کند، آراء او به شدت افزایش می‌یابد! بنابراین قانون را به گونه‌ای نوشتند که نشود آن را اجرا کرد، اما رهبری دستور دادند و دوباره وارد مباحثات شدیم و ۱۲ بند حداقلی، برای اجرا آماده شد و ما آن را اجرا کردیم و بعد هم از زمین و زمان بر سر آن ریختند و تخریب کردند. مشکلات تاریخ از حضرت آدم تا الان را به این مبلغ اندک یارانه ارتباط داده‌اند اما این موضوع هم مانند مسکن مهر و طرح‌های دیگری که به نفع مردم بود، از دستشان در رفت.

او گفت: این اشتباه بزرگی است که فکر کرده‌اید که می‌توانید ملّت ایران را در این سطح نگه دارید. این فنر به زودی درخواهد رفت. من به وقت انتخابات مطالبی دارم که درباره وضعیت موجود کشور عرض خواهم کرد و به فضل الهی از کسی هم نمی‌ترسم.

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 29
  • محمد
    0

    خدا عاقبت ایشان را بخیر کند

    نظرات شما -
    • .
      0

      و نیز عاقبت ملت ایران رو! خخخخ

  • کاربر ناشناس
    0

    بگم بگم دلقک شروع شد

  • OK
    0

    در شرایط فعلی که قیمت کالاها و خدمات با افزایش افسارگسیخته مواجه شده و جولان بیکاری و رکود اشتغال بر کشور حاکم است تنها راه چاره جهت حمایت از اقشار فقیر و آسیب پذیر ، پرداخت یارانه به آنان در حدی که بتواند معیشت آنان را تأمین نماید. اگر بیکاری مطلق و افزایش تورم نبود نیاز به پرداخت یارانه حمایتی هم نبود! برای حکومت ایران زیبنده و شایسته نیست به جای ایجاد اشتغال و تولید ثروت برای همگان معیشت مردم کشورش را با یارانه تأمین کند! حکومت باید بتواند زمینه و زیرساخت های اشتغال مولد و صادرات محور و پایدار را در کشور فراهم و تورم را کنترل کند تا نیازی به پرداخت یارانه به مردم آنهم در حجم گسترده ای نباشد مگر صرفاً جهت پرداخت به افراد از کار افتاده و یا افراد ناتوان ذهنی ، جسمی و حرکتی.

    نظرات شما -
    • باکلمات بازی نکن
      0

      کامنت های شمارا زیرنظردارم شماباکلمات خوب بازی می کنی اما نه همیشه مشخص شده هرکامنتی که گذاشتی باهمه کاندیدها مخالفت کردی باتنهاکسی که مخالفت نکردی ظریف است شمامزدورظریف هستی وهرکامنت کلی دلار بجیب زدی اینجا نظرمردمیذملاک است نه مزودران تخته دهنت را ازامروز پرنده شمابسته شد

  • سید
    0

    درود برشرفت مرد کوتوله بزرگ هشت سال بگم بگم بود نکفتی نه یه بار گفتی از روی خانواده لاریجانی با کامیون رد شدی یه بار هم از روی حداد که دیگه لال شده . چند کار خوب احمدی نژاد آن زنان. مشکل نان را حل کرد.مسکن روستای را درست کرد. بیمه ها را مقداری . متکی و مصلخی را له کرد. وادامه در این دوره او می آید.

  • کاربر ناشناس
    0

    از شورای نگهبان خواهش میکنم احمدی نژاد را تایید نکند

    نظرات شما -
    • OK
      0

      احمدی نژاد با هوچی گری ، شانتاژ تبلیغاتی ، شلوغ کاری و به هم زدن جو روانی و مسموم کردن فضای جامعه و غبار آلود کردن فضای انتخاباتی و گل آلود کردن آب و با تحریک هواداران خود به دنبال ایجاد فشار روانی سنگین بر روی حاکمیت و شورای نگهبان برای تأئید صلاحیت خود است و هدف دیگری جز تأئید صلاحیت شدن و رسیدن به قدرت ندارد! ما تشنگان قدرتیم نه شیفتگان خدمت!

  • مریم
    0

    چرا باید بترسه ، از کی باید بترسه؟ دیگه همه فهمیدن تو این کشور چه خبره ، همه هیچ کاره هستن همه مسئولا هم اختیاری ندارن، تمام مشکلات ما هم تقصیر آمریکاس حتما

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      دقیقا. همه به امان خدا هستند.

  • تینا
    0

    شجاعت تو خون احمدی نژاده.درود بر احمدی شجاع و دلیر.

  • هامون
    0

    زنده باد بهار زنده باد احمدی نژاد

  • رامین
    0

    احمدی نژاد میگیرن دم تو رو هم قطع میکنن تو به دردشون نمیخوری.... یکی رو میخوان که هرچی گفتن بگه به چشم

  • محمدهادی
    0

    برو خونت بشین تو عامل اصلی فساد و اختلاسی

  • حامد
    0

    جانه مادرت دست بردار

  • کار بر ناشناس
    0

    مثل اینکه بازهم از حربه بگم بگم دارن استفاده می کنن. نفهمیدیم ما شاالله همه جا حرف می زنن بازم می گن حرفای نا گفته دارن! عجب!!!کسی که اهل عمل باشه اینقدر شعار نمی ده!

  • ح .ش
    0

    احمدی بت شکن؛ ریشه ظلمو بکن؛دکترعزیز تمام امید ما محرومین وضعفا،اول به خداوند متعال ودوم به شماست.....خداوند نگهدارت باشه مرید دل مردم

  • کار بر ناشناس
    0

    تا دنیا برقراره ایشان حرفای ناگفنه دارن! بس کنید آقای محترم! شهید عزیز سردار سلیمانی این همه سال بی وقفه کار کرد هیچکس نفهمید!

  • کار بر ناشناس
    0

    خواهشمندم نظر منو بذارید.

  • ح .ش
    0

    مرید ۷۰ملیون ایرانی چون ریگی به کفش ندارد ،ترسی هم از کسی ندارد...سرت سلامت دکتر جان

  • علی۵
    0

    آره نه از خدا میترسی نه از قیامت ونه از حساب و کتاب. در ضمن نه ایران و نه مردمش برات مهم و تازه راه های چاپیدن این مملکت رو هم خوب یاد گرفتی. راستی از هاله نورت بگو

  • تینا
    0

    درود بر دکتر احمدی نژاد شجاع و دلیر.

  • احمد
    0

    ثل اینکه اوندفعه ریاست جمهوری خیلی به دهنش مزه کرده .دیگه از این خبرا نیست خیالت تخت

  • نادر
    0

    خود تو هم یکی هستی مثل بقیه.بیچاره ملت ساده دل هم حرفاتو دارن باور میکننن

  • مورچه
    0

    درودبرشما کسیکه ایمان قوی داشته باشد از هیچکس نمیترسد .

  • م
    0

    می گویند:در قیامت جهنمی های از دست مارها وافعی ها به عقرب ها پناه میبرند حالا شده حکایت تعدادی از مردم که از دست اصولگراها و اصلاح طلب ها میخواهند به احمدی نژاد و دار و دسته اش پناه ببرند. چقدر بدبخت اند این جماعت

  • سالاری
    0

    جناب بگم بگم ای مخترع ومبدع هاله نور ای که ملت ایران را به گدا زیستی ویارانه گیری عادت دادی ای کسی که در ۸ سال حکومتت ۸۰۰ میلیارد دلار در امد نفتی کشور را دود هوا کردی ای که گفتی لیست ۳۰۰ نفر از دزدان ومفسدان اقتصادی را درجیب داری ولی بعد از ۱۶ سال هنوز انها را در جیب داری ای در اغوش گیرنده همسر ومادر ودختر چاوز ای که همه معاونینت اینک به جرم اختلاس در زندان اند ، ای خالق بابک زنجانی وخسروی ومرتضوی ودکل خوران ای بخشنده ثروت ملت به نیکارا گوئه وبولیوی و ونزوئلا و..... تو خوب یاد گرفته ای که چطور از نردبان فقر ملت بالا بروی وان هم با وعده زیاد کردن یارانه !؟ اما نمی فهمی که در قرن بیست ویک دوره تبلیغات پوپولیستی گذشته ، اگر قرار است فنری دربرود ضربه اولش به تو می خورد که با ان همه ثروت ودرامد نفتی ملت را یارانه بگیر وفقیر کردی .

  • منصوری
    0

    الان یکی مثل عمر عاص بیاد جدا جلوی احمدی نژاد کم میاره.هشت سال مملکت دستش بود و نتیجه سیاستش تحریم های بی سابقه که صد تا عاقل هم نمی تواند آن گره را باز کنند. حالا خودش را به عنوان منجی از وضعی که ایجاد کرده داره جا میزنه و یک مشت با خصلت ابو موسی اشعری با یک آب نبات(یارانه) گول میزند.

  • بازنشسته
    0

    والا ما یه واحد مسکن مهر داریم بازنشسته هستم و هرشب دعات میکنم هرکی هرچی میخاد بگه من اگه این سقف نبود باید کنار خیابون زندگی میکردم خودم و خونوادم خدا الهی عزتت بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها