رییس سازمان آتش نشانی کرج:

آتش نشانی کرج به کمک اطلاع رسانی کرونایی آمد

رییس سازمان آتش نشانی کرج اعلام کرد که با توجه به تغییر وضعیت استان البرز از زرد به قرمز کرونایی، تیم های آتش نشانی کرج خطر ویروس جهش یافته کرونا و راه های مهار وضعیت کنونی را اطلاع رسانی می کنند.

آتش نشانی کرج به کمک اطلاع رسانی کرونایی آمد

عباس وحیدی اظهار داشت: تیم های آتش نشان ی با خودروهای ویژه از ۳۱ ایستگاه این کلانشهر در سطح معابر اصلی و محلات به اطلاع رسانی در خصوص راه های مهار کرونا می پردازند.

وی ادامه داد: این تیم ها برای اطلاع در تمام مناطق کلانشهر کرج حضور یافته و مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی و در خانه ماندن توصیه و ترغیب می کنند.

وحیدی با بیان اینکه زنگ خطر کرونا در کشور و البرز با شدت بیشتری نسبت به موج های قبلی به صدا درآمده است،گفت: در این شرایط حساس از ظرفیت تیم های آتش نشانی برای اطلاع رسانی به مردم استفاده شده است.

وی افزود: این تیم ها بنا به درخواست ستاد مقابله با کرونا استان البرز فعال شده و به گروه های یک و ۲ شغلی برای رعایت پروتکل ها هشدار می دهند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان داشت: تیم های این سازمان در موج های قبلی کرونا نیز خدمات شبانه روزی به مردم ارائه کردند ضمن آنکه در موج نخست کرونا ضدعفونی معابر و مکان های عمومی توسط خودروها و تیم های این سازمان انجام شد.

وی افزود: اکنون نیز سازمان آتش نشانی کرج در کنار وظیفه ذاتی خود ، آماده خدمات رسانی در زمینه مهار کرونا است .

استان البرز از اوایل هفته گذشته وارد موج چهارم و وضعیت قرمز کرونایی شده است.

اکنون شمار بستری های روزانه کووید ۱۹ به طور متوسط از ۱۳۰ نفر عبور کرده هر چند که روزانه بیش از سه هزار بیمار برای درمان اولیه و خودمراقبتی به مراکز درمانی استان مراجعه می کنند.

همچنین با افزایش شمار مبتلایان به کووید ۱۹، ضمن تشدید محدودیت های کرونایی ، تمام دستگاه های امدادی و اجرایی استان به حالت آماده باش درآمده اند.

بخش زیادی از مشاغل خطرساز استان از ۲ روز پیش تعطیل شده و تیم های اطلاع رسانی در سطح استان البرز فعال شده اند.

با توجه به شناسایی شماری از مبتلایان به کووید ۱۹ انگلیسی درالبرز، اکنون خطر ویروس جهش یافته استان پرجمعیت البرز را تهدیدمی کند که رعایت فاصله اجتماعی ، استفاده از ماسک و ماندن درخانه ها مهمترین توصیه های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز به مردم است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها