مرگ مرد تهرانی که با خانم همکار به گردش رفته بود

دختر و پسر جوان به چشمه فلک دارآباد رفته بودند که در سناریوی عجیبی به دره سقوط کرده و یکی از آنها به کام مرگ فرو رفت.

مرگ مرد تهرانی که با خانم همکار به گردش رفته بود

ساعت 5 عصر پنج شنبه 19 فروردین 1400 ماموران پلیس کوهستان دارآباد در جریان سقوط مرگبار زن و مرد جوانی به داخل دره و آبشار قرار گرفتند و همین کافی بود تا تیم های امدادی و پلیس برای بررسی موضوع در محل حاضر شوند.

ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که زن 32 ساله و مرد 30 ساله ای از بالای صخره ای به پایین و داخل آبشار سقوط کرده اند که زن جوان در این حادثه مصدوم و مرد جوان به کام مرگ فرو رفته است.

ماموران در تحقیقات پلیسی به سراغ زن جوان رفته و وی گفت: من و مرد جوان در یک شرکت خصوصی همکار هستیم و امروز برای تفریح و کوهنوردی به دارآباد آمدیم و هر دو روی یک صخره نشسته بودیم که ناگهان یک سنگ از بالا به پایین افتاد و ما را به پایین دره و آبشار پرتاب کرد و هر دو به داخل آبشار افتادیم که فکر کنم همکارم با سر به سنگ برخورد کرد.

خانواده ای که در گردنه چشمه فلک درآباد شاهد سقوط مرگبار زن و مرد جوان بودند از سوی ماموران هدف تحقیق قرار گرفتند که این خانواده ادعا کردند که ما تنها شاهد سقوط آنها بودیم و مشاهده نکردیم که سنگی به آنها برخورد کرده باشد.

بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات تکمیلی در خصوص علت مرگ مرموز این مرد در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • احمد
    0

    یعنی چه با همکارم به کوهنوردی رفته بودیم؟؟؟؟مگه شما پدر مادر ندارید

  • کاربر ناشناس
    0

    هیهیهیهیهیهیای روزگار بیصحابی

  • ایرانی
    0

    حتما ندارند دیگه اگر داشتند با آنها به تفریح می رفتند عاقبت دوست بازی با جنس مخالف

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها