معامله بیش از ۷۳ میلیون سهم در زنجان

مدیرعامل شرکت بورس منطقه‌ای زنجان گفت: هفته گذشته بیش از ۷۳ میلیون سهم در زنجان معامله شد.

معامله بیش از ۷۳ میلیون سهم در زنجان

اصغر نجفی با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته منتهی به ۱۸ فروردین‌ماه، اظهار کرد: در این مدت ۷۳ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۷۳۱ سهم و حق‌تقدم سهام در بورس منطقه زنجان داد و ستد شد. مجموع ارزش معاملات هفته گذشته بیش از ۵۶۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۴۵۹ هزار ریال بود.

وی با اشاره به حجم و ارزش سهام خریداری شده، افزود: ارزش سهام خریداری ‌شده طی این مدت بیش از ۲۴۷ میلیارد و ۱۳۶ میلیون و ۳۰۴ هزار ریال بوده است. همچنین ارزش سهام فروخته ‌شده نیز بیش از ۳۱۳ میلیارد و ۲۸ میلیون و ۱۵۴ هزار ریال است.

این مسئول با اشاره به سهم خرید و فروش سهام در سبد معاملاتی، ادامه داد: ۴۴ درصد معاملات هفته گذشته به خرید و ۵۶ درصد به فروش سهام اختصاص یافت.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات بورس این منطقه در اولین هفته کاری سال جدید (۷ تا ۱۱ فروردین‌ماه)، تصریح کرد: در این مدت ۹۷ میلیون و ۴۹۳ هزار و ۸۴۸ سهم و حق تقدم سهام در مجموع به ارزش بیش از ۷۷۸ میلیارد و ۹۱۲ میلیون و ۸۴۸ هزار ریال در بورس منطقه زنجان، داد و ستد شد.

نجفی خاطرنشان کرد: این معاملات توسط ۲۴ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده و در صورت تعطیلی بانک‌ها، معاملات بورسی نیز متوقف خواهد شد و تعطیلی برخی اصناف و مشاغل تاثیری بر فعالیت کارگزاری‌ها ندارد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها