ممنوعیت تردد در جاده های زنجان با قوت انجام می شود

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: به علت شیوع بیماری کرونا تردد خودروهای پلاک غیربومی در مبادی ورودی و خروجی شهر زنجان ممنوع بوده و محدودیت‌ها با شدت بیشتری اجرا می‌شود.

ممنوعیت تردد در جاده های زنجان با قوت انجام می شود

سرهنگ محمد علی عظیمی با بیان اینکه به علت شیوع بیماری تردد خودروهای پلاک غیربومی در مبادی ورودی و خروجی شهر زنجان ممنوع بوده و محدودیت‌ها با شدت بیشتری اجرا می‌شود، گفت: رانندگانی که از مصوبات ستاد سرپیچی کنند یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همچنان رانندگان ترددها را رعایت کنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه محدودیت‌های تردد در استان زنجان به خوبی اجرا می‌شود، گفت: از ۱۵ فروردین ماه سال جاری تاکنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ خودرو غیر بومی به شهرهای خود عودت داده شدند. شدند.

عظیمی با بیان اینکه پلیس از تمام توان خود برای کنترل تردد مردم در جاده‌های استان حضور فعال دارد، ابراز داشت: تنها هدف پلیس از اجرای محدودیت‌های تردد رفع و ریشه کنی بیماری است.

وی با بیان اینکه در تمام جاده‌ای استان ۴۰ دوربین ترددهای برون شهری را ثبت می‌کنند، تصریح کرد: رانندگانی که محدودیت‌های تردد را رعایت نکنند تخلف آنلاین به گوشی موبایل ارسال می‌شود و از مردم درخواست می‌شود تا ریشه کنی سفر نکنند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها