به وجد آمدن گزارشگر عرب‌زبان از گل طارمی/ ویدئو

مهاجم ایرانی پورتو با گل دیدنی خود گزارشگر عربی این دیدار را به وجد آورد.

به وجد آمدن گزارشگر عرب‌زبان از گل طارمی/ ویدئو

دیدار دو تیم پورتو و چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری یک بر صفر پورتو به پایان رسید اما شاگردان کنسیسائو در مجموع از حریف خود شکست خوردند تا از دور رقابت‌ها کنار بروند.

مهاجم ایرانی پورتو در این دیدار تک گل تیمش را به ثمر رساند. زیبایی این گل باعث شد تا علاقه‌مندان فوتبال در صفحات مجازی از این قیچی برگردان به عنوان یکی از نامزدهای گل پوشکاش سال ۲۰۲۱ نام ببرند. طارمی در این بازی از ابتدا در زمین حضور نداشت اما پس از این‌که وارد زمین تغییر روند پورتو به وضوح دیده می‌شد و همین مساله باعث انتقادات فراوان هواداران این تیم شد.

در هر صورت هر چند پورتو نتوانست از مرحله بعد صعود کند اما سوپر گل مهاجم ایرانی‌اش فوتبال دوستان سراسر دنیا را به وجد آورد. گلی که طارمی به ثمر رساند مورد ستایش بزرگان فوتبال و گزارشگران این بازی قرار گرفت. طارمی همان کاری را انجام داد که کریستیانو رونالدو و گرت بیل در این رقابت‌ها انجام داده بودند.

خلیل البلوشی گزارشگر عرب این دیدار پس از گلزنی طارمی کلماتی را به زبان آورد که توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کند. البلوشی پس از گل‌زنی طارمی گفت:

"بازیکن ایرانی، مهدی طارمی

حداقل خاطره‌ای به جا می‌گذاره! در لیگ قهرمانان

با وجود حذف از رقابت‌ها

با گلی بی‌نهایت تماشایی و زیبا

گلی رویایی

نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه

ای جانم طارمی!

با این کیفیت و به این شکل"

منبع: ایسنا

46

حجم ویدیو: 11.27M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • محمد هادی
    0

    با عرض ادب واحترام سلام جناب آقای مهدی طارمی، محمدهادی قربانی هستم فرزند اکبر من۳۱سال سن دارم چندین سال دوست دارم متاهل بشم،بخاطر مشکلات مالی اجاره نشینی و کارگری توی رستوران،فن خاصی جز کارگری فن خاصی بلد نیستم بخاطر که درآمدم کم. تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم فرجی بشه این روزها هم بیرون بر و رستوران بخاطر کرونا تعطیل بیکارم،کارگری هم کم شده چون مصالح ساختمانی گران. خواهش میکنم اگر میشه بهم کمک مالی کن تا از فکر و سردرگمی دربیام بهتر زندگی کنم مدتی اجاره خونه برام مشکل بزرگی شده به اندازه اجاره خونه هم کمک مالی کنید یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به کسی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکی نکردن،شماره عابر سپه (۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲)بنام محمدهادی قربانی. تو راخدا کمکم کن موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم،کمکم کن شاغل بشم

    نظرات شما -
    • عباس کریمی
      0

      محمد جان این بنده خدا که یک د رهزار شاید این خبر رو نبینه .........

    • عبدا....
      0

      محمدهادی این چیزایی رو ک گفتی دقیقا شرح حال خودمه

    • ...
      0

      محمد هادی تو ،تو یه صفحه دیگه میگی دارم طلاق میگیرم اینجا میگی دارم ازدواج میکنن کمک کنید؟؟؟ بالاخره کدوم رو باور کنیم ها؟

  • میثم
    0

    عشق منی تا ابد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها