حمله موشکی مجدد ارتش یمن به آرامکو

سخنگوی نیروهای مسلح یمن صبح امروز، پنج‌شنبه اعلام کرد، نیروهای موشکی و پهپادی در حمله‌ای مشترک با ۱۱ موشک و پهپاد شرکت آرامکو و آتشبارهای پاتریوت و اهدافی حساس در جیزان واقع در جنوب عربستان را هدف قرار دادند.

حمله موشکی مجدد ارتش یمن به آرامکو

طبق گزارش، سایت شبکه المسیره یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن مورد حمایت انصارالله در رشته توییت‌هایی نوشت: هدف گرفتن شرکت آرامکو و اهداف دیگر با هفت موشک از نوع سعیر و بدر انجام گرفت که به لطف خدا با دقت به اهداف مورد نظر اصابت کردند و آتش‌سوزی گسترده‌ای در شرکت آرامکو به وقوع پیوست.

او در ادامه تاکید کرد: انبارهای تسلیحاتی و پایگاه‌های پاتریوت با هفت پهپاد از نوع صماد ۳ و قاصف ۲K با دقت هدف قرار گرفتند.

سریع خاطرنشان کرد: این هدف گیری در واکنش به تجاوزات دشمن، ادامه محاصره و جرایم ادامه دار است که آخرین آن روز گذشته در صعده روی داد.

او تصریح کرد: در صورت ادامه حملات، تجاوزات و محاصره‌ دشمن علیه کشورمان به نظام سعودی وعده عملیات گسترده‌تر و بزرگ‌تر را می‌دهیم.

این در حالی است که خبرگزاری واس به نقل از سخنگوی ائتلاف سعودی مدعی شده، نیروهای دفاع هوایی چهار پهپاد و پنج موشک بالستیک انصارالله به سمت شهر جیزان را رهگیری کرده‌اند.

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ص _ ن
    0

    آفرین بر نیروهای یمن که با مقاومتشان لرزه بر اندام دشمن همچون عربستان انداخته اند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها