۳۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اجرای رزمایش ایران همدل _ اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع می شود.

۳۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود

قباد مبشری در نشست برنامه ریزی به منظور افتتاح آشپزخانه های مهدوی و برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان امسال با حضور مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در استان و نماینده مرکز بهداشت در این نشست، افزود: در حال حاضر ۴۵ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد در استان هستند و از خدمات مختلفی در سال بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه رزمایش ایران همدل_اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال برای دومین سال پیاپی در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می شود، تصریح کرد: هدف ما در این رزمایش استفاده از ظرفیت های خیران و نیکوکاران در زمینه خدمت رسانی به نیازمندان تحت حمایت و غیرتحت حمایت آسیب دیده از بیماری کرونا است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه اندازی ۳۵ آشپزخانه مهدوی در استان به منظور پخت غذا برای نیازمندان، اظهار کرد: در این ایام ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم با همراهی و مشارکت خیران با رعایت تمامی دستورات بهداشتی پخت و بین نیازمندان توزیع می شود.

مبشری تاکید کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان امسال ۴۵ هزار بسته غذایی خشک برای خانوارهای تحت حمایت تهیه و به آن ها اهداء می شود.

وی بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار علاوه بر اهداء کمک‌های غیر نقدی خود به دفاتر کمیته امداد در استان، می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۷۷*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ نزد صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد کمک‌های نقدی خود را برای مشارکت در طرح ایران همدل_اطعام مهدوی اهداء کنند.

"ستار هدایت خواه" مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: این دبیرخانه از هیچ کوششی در زمینه خدمت رسانی به نیازمندان دریغ نخواهد کرد.

وی به پویش سفره ای به وسعت ایران اشاره و اظهار کرد: در این پویش خادمیاران رضوی با جمع آوری کمک های خیران و نیکوکاران آن ها را بین نیازمندان استان توزیع می کنند.
مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: جامعه هدف ما در پویش سفره ای به وسعت ایران، در مرحله اول، افراد نیازمند معرفی شده از کمیته امداد است که این افراد تحت حمایت نیستند ولی محرومیت آن ها مشخص است و بعد از آن سایر نیازمندان است.

نماینده مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این نشست به حضور یک نماینده از مرکز بهداشت در آشپزخانه ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان پخت غذا در این آشپزخانه ها و همچنین توزیع بسته های غذایی خشک بین نیازمندان تأکید کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    سلام منم نیازمندم اندازه یه پرس غذا کمکم من کن خیلی وقت گوشت قرمز پخته از نزدیک ندیدم شماره عابر(۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲) محمد قربانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها