اسامی افراد خاطی مربوط به واکسن پاکبانان آبادانی به مراجع قضایی اعلام شد

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از اعلام اسامی افراد خاطی شهرداری این شهرستان که از سهمیه واکسن پاکبانان استفاده کرده بودند به مراجع قضایی خبر داد.

اسامی افراد خاطی مربوط به واکسن پاکبانان آبادانی به مراجع قضایی اعلام شد

شکرالله سلمان‌زاده گفت: حسب دستور مقام عالی وزارت که طی نامه‌ای به ما ابلاغ شد اسامی افراد خاطی شهرداری شهرستان به مقامات قضایی کتباً اعلام شد و همچنین با افراد خاطی در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان برخورد صورت گرفت و بعضی از این افراد با دستور مستقیم وزیر بهداشت عزل شدند.

او در همین خصوص افزود: طبق دستور یاد‌شده؛ معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان، رئیس مرکز بهداشت آبادان و مسئول واحد پیشگیری از بیماری‌های این مرکز بعد از این اتفاق عزل شدند.

سلمان‌زاده با بیان اینکه ۱۵ نفر از افراد شامل کارکنان و مدیران شهرداری اقدام به تزریق واکسن سهمیه داده شده برای پاکبانان کرده بودند، افزود: بعد از این که متوجه تزریق افراد غیر مرتبط شدیم تزریقات را موقتا متوقف کردیم و پس از آنکه شفاف‌سازی به صورت کامل صورت گرفت واکسن به سایر پاکبانان شهرستان تزریق خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: بیماران خاص مثل دیالیزی‌ها یا افراد سرطانی سهمیه واکسن مخصوص به خود را دارند و نیازی نیست که ما از سهمیه پاکبان‌های عزیز برای آنها استفاده کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • Ruholah
    0

    خجالت داره این آدما فکر میکنن مردم بیشعورن این سریکم راه انداختن واکسن‌های که معلوم نیست از کجا اومده به مردم بیچاره تزریق کنن از همون بلایی که سر مردم لردگان آوردن چهره خودشونو نشون دادن دست از سر مردم بردارید.

  • کاربر ناشناس
    0

    ظلم کردن به زیر دست و دزدی تو این کشور به یک امر خیلی عادی تبدیل شده

  • وحید قنبری
    0

    این افراد باید با دیدن چهره ی رنجور و زحمتکش پاکبان بمیرن و از مردم خجالت بکشن..

  • علی
    0

    ماملت بایدهوشیارباشیم این باربه رییس جمهوری رای بدهیم که ولایتی وانقلابی باشد هشت سال این دولت اصلاح طلبان کاری باملت کردند که عمرویزدی نکرد فقط بخاطراینکه ملت ازنظام جمهوری اسلامی زده شوند ودرانتخابات شرکت نکنند ولی ماملت هوشیاریم وبه کوری چشم این دولت انتخابات راباشکوهتربرگزارمیکنیم علی برکت الله

  • ت.س
    0

    در سالهای پیش هم جای رفتگرهای مظلوم کارمندای شهرداری رو میفرستن کربلا تا با لباس رفتگر ها اونجا خادم افتخاری بشوند در صورتی که حق رفتگرها بودکه رایگان برن کربلا و نجف

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها