سردار خورشیدی: مشایی و بقایی عفو خوردند

یکی از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد از عفو خوردن حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی خبر داد.

سردار خورشیدی: مشایی و بقایی عفو خوردند

سردار احمد خورشیدی از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد در بخشی از گفت‌وگویی تفصیلی با انصاف نیوز گفت: «حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی روند عفوشان در دوره ریاست ابراهیم رییسی در قوه قضاییه طی شده و دیگر به زندان برنمی‌گردند. این را هم بگویم ارتباط آقای مشایی با آقای رییسی یک ارتباطی فراتر از دوستی عادی است.»

رکنا در خصوص خبر انصاف نیوز درباره عفو بقایی و مشایی از دستگاه قضا پیگیری کرد که هیچ مقام مسئوولی بصورت رسمی آن را تائید نکرد.

مهران عبدالله‌پور، وکیل‌مدافع حمید بقایی، معاون محمود احمدی‌نژاد، با اشاره به وضعیت موکلش گفت: «آقای بقایی به دلیل عوارض جسمی و عصبی متعدد با نظر کمیسیون پزشکی قانونی اساسا امکان تحمل زندان را نداشته و جهت معالجه در بیرون از زندان هستند و در حال حاضر نیز در بیمارستان بستری و تحت درمان هستند. »

حمید بقایی پس از تأیید حکم دادگاه بدوی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران و قطعیت آن و هم‌چنین ابلاغ حکم صادره، توسط مأمورین پلیس روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ دستگیر و اجرای حکم صادره از جمله ۱۵ سال حبس و ۴۳ میلیارد تومان جزای نقدی به زندان معرفی شد.

عبدالله‌پور در زمینه وضعیت اسفندیار رحیم مشایی گفت: «آقای مشایی هم با مرخصی استعلاجی در بیرون از زندان هستند. آقای مشایی هم در این چند ماه چندین بار در بیمارستان بستری بودند و دو بار هم عمل جراحی داشتند. »

اسفندیار رحیم مشایی در دولت نهم، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بود. او در ابتدای کار دولت دهم، در تیرماه ۱۳۸۸ معاون اول رئیس‌جمهور شد. سپس از سوی محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس دفتر ریاست جمهوری منصوب شد و تا آذر ۱۳۹۱ در این سمت فعالیت کرد.

مشایی در تاریخ ۲۶ اسفند ۹۶ بازداشت و زندانی شد و سپس در دادگاه به شش سال و نیم حبس محکوم شد

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • امیرعباس
    0

    ای ول بر رییسی و عدالتش که بالاخره مشخص شد ، لاریجانی و امنیتی ها قصدومرض داشتن

  • علیقلی
    0

    در این که ارتیاط همگی شما اون بالا فراتر از یک دوستی ساده است شکی نیست.این قالیباف ۴٪ هاروخوب اومد فقط بدیش این بود که خودشم جزوشونه.

  • محمود
    0

    ایام انتخابات از این اتفاقات زیاد دیده خواهد شد چند سال قبل نیز یکی از کاندیداها برای افزایش رای خود دست به دامن تتلو شده یود همان تتلو که دختران فراری مثل .... و .... از ایران برای افزایش محبوبیت خود چند شب مهمان این خواننده بی ادب در ترکیه می شوند.

  • سید
    0

    این که میگفتن دیوار میکشه، بیشتر آزاد میکنه

    نظرات شما -
    • .
      0

      از دوستان هستند هر چقدر خائن باشند اشکال ندارد کافیه با آقایون دوست باشند

  • مردم
    0

    درودبر ریسی که مرد عدالت هستش.

    نظرات شما -
    • د
      0

      الان این افتخار داردکه اعلام اعلام کردند آقای رییسی با گروههای انحرافی در ارتباط است

  • د
    0

    فوری چرا کامنت من را منتشر نکردی مگه دروغ گفتم بلاخره ارتباط آقایون با گروههای انحرافی مشخص میشد الان اگر در مورد یک اصلاح طلب این حرف زده میشد که با مشایی چه ارتباط نزدیک دارد یک عده کفن پوش کف خیابان می ریختند

  • دن کیشوت
    0

    ارتباطی بالاتر از رفاقت! دقت کنید.

  • علی
    0

    پس غلط کردید اندختیتشون زندان .پس همیشه اونایی که جاه ومقام دارند خلاف هم بکنند یکی پیدا میشه کمکشون کنه اگر ازطبقه محروم جامعه باشه چون پست نداره کسی را نداره قانون دقیقا در موردش اجرا میشه حتی با اعمال شاقه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها