انواع ویزای سرمایه گذاری استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن ها مزیت های خاصی برای خود دارند و به همین دلیل برای افرادی خاص هم مناسب هستند.

انواع ویزای سرمایه گذاری استرالیا

مهمترین ویژگی انواع ویزای سرمایه گذاری استرالیا این است که در زمان کوتاه به نتیجه می رسید، به همین دلیل در ادامه ویژگی های این نوع ویزا را بیان می کنیم.

ویزای 188

ویزای 188 به ویزای بیزینسی هم معروف است و به طور معمول در ایران سه زیر شاخه دارند که به نام های 188a، 188b و 188c شناخته می شوند. البته در ادامه به طور تفکیک شده ای هر یک از این ویزاها را توضیح خواهیم داد.

ویزای 188a

در این نوع از ویزا بحث کارآفرینی اهمیت بالایی دارد و برای این همین موضوع ویزا به شما تعلق می گیرد. این ویزا مدت اعتبار 4 سال و 3 ماهه دارد. برای دریافت این ویزا باید حداقل 65 امتیاز از جدول امتیاز بندی هم داشته باشید (لازم به ذکر است که این امتیازها به فاکتورهای مختلفی بستگی دارند)

توجه داشته باشید که با دریافت این ویزا حداکثر 2 سال زمان دارید که بیزینس خود را در کشور استرالیا راه اندازی کنید. لازم به ذکر است که در این حالت باید حداکثر سرمایه 200 تا 300 هزار دلاری را برای بیزینس خود در نظر بگیرید.

این دو سال زمان برای شما وجود دارد که مطمئن شوید سرمایه خود را در چه کسب و کاری می گذارید و به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که از این دو سال نهایت استفاده را ببرید تا در نهایت بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

از دیگر ویژگی های این ویزا باید به شرط سن آن اشاره کنیم که باید زیر 55 سال داشته باشید، البته دو ایالت وجود دارند که برای متقاضیان بالایی 55 سال هم شرایطی را در نظر گرفته اند.

شرایط شما در ایران برای دریافت ویزای 188a

· شما باید در ایران مدیر بیزینسی باشید که حداقل 30% از سهام آن به نام شما است.

· دارایی های بیزینسی و شخصی شما و همسرتان باید حداقل 800 هزار دلار استرالیا باشد، البته این ارزش گذاری فعلا بر مبنای دلار 3000 تومانی انجام می شود.

· گردش حساب بانکی شما در دو سال از چهار سال اخیر باید حداقل 500 هزار دلار استرالیا باشد.

به این موضوع توجه داشته باشید که در سال اول بعد از تاسیس بیزینس باید تمرکز خود را بر روی رشد بیزینس خود بگذارید، اما در دو سال دوم باید دو شرط را داشته باشید، تا بتوانید ویزای دائم استرالیا را دریافت کنید.

· دو نفر که پاسپورت کشور استرالیا را دارند، باید در بیزینس خود استخدام کنید.

· فروش سال دوم بعد از تاسیس بیزینس شما باید عدد 300 هزار دلاری را نشان دهد. لازم به ذکر است که اگر بیزینس شما ساختار درستی داشته باشد، درآمد ماهانه 25 هزار دلاری دور از ذهن نیست.

به این نکته توجه داشته باشید که شما در همان ابتدا هم می توانید برای تاسیس بیزینس خود اقدام کنید، در هر زمانی که بیزینسی با این دو شرطی که ارائه کردیم، داشتید، به سادگی برای اقامت دائم کشور استرالیا اقدام کنید.

مزیت های داشتن 188a

· فرزندان زیر 18 سال شما حق تحصیل رایگان در این کشور را دارند.

· اقامت موقت و سپس دائم کشور اسرالیا

· بهره مندی از خدمات بهداشتی و پزشکی رایگان

· و ...

ویزای 188b

در ویزای 188b بحث سرمایه گذاری اهمیت بیشتری دارد. برای دریافت این ویزا باید سرمایه گذاری را حداقل با سرمایه ای 1.5 میلیون دلاری را در یکی از ایالت های استرالیا به مدت 4 سال انجام دهید.

شرایط شما در ایران برای دریافت ویزای 188b

· برای دریافت این ویزا هم باید 65 امتیاز را کسب کنید.

· دارایی های نفر اصلی پرونده و همسر آن شخص باید حداقل معادل 2 میلیون و 250 هزار دلار استرالیا باشد.

· در 5 سال اخیر باید حداقل به مدت یک سال مدیریت بیزینس را انجام داده باشید و البته سرمایه شما در این بیزنیس حداقل 1.5 میلوین دلار استرالیا باشد.

سرمایه گذاری در کشور استرالیا

توجه داشته باشید که زمینه های مختلفی برای سرمایه گذاری در کشور استرالیا وجود دارد که شما می توانید در مورد دلخواه خود سرمایه گذاری کنید. سرمایه شما به مدت 4 سال در زمینه ای که انتخاب کرده اید، می ماند، در این مدت ماهانه سود سرمایه گذاری خود را دریافت می کنید و بعد از 4 سال هم اقامت دائم کشور استرالیا را خواهید داشت. البته برای دریافت این ویزا هم باید سنی کمتر از 55 سال داشته باشید.

ویزای 188c

در ویزای 188c هم باید در استرالیا سرمایه گذاری کنید، اما توجه داشته باشید که برای دریافت این ویزا باید مبلغی بیش از دو ویزای قبلی را به عنوان سرمایه در نظر بگیرید. در این حالت باید مبلغ 5 میلیون دلار استرالیا را به مدت 4 سال در این کشور سرمایه گذاری کنید.

هر یک از ویزاهایی که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم، به شما اقامت موقت کشور استرالیا را می دهند و بعد از آن می توانید برای اقامت دائم این کشور و سپس دریافت پاسپورت استرالیا اقدام کنید. به شما پیشنهاد می دهیم که با توجه به شرایط خود یکی از آن ها را انتخاب کنید و برای انتخاب خود هم با یک کارشناس متخصص مشورت کنید.

اگر به دنبال کارشناسی متخصص و البته مطمئن برای مشورت در رابطه با مهاجرت به استرالیا هستید که راهی مناسب شرایط شما و البته ساده را به شما معرفی کند، پیشنهاد می دهیم که با کارشناس های متخصص مهاجرت به استرالیا پرشین مایگرنت تماس بگیرید.

در این موسسه مشاوره های تخصص برای مهاجرت و سرمایه گذاری در کشور استرالیا به شما داده می شود و بعد از آن شما به سادگی می توانید روشی مناسب را برای خود انتخاب کرده و به سادگی مهاجرت کنید. برای تغییر زندگی خود و مهاجرتی ساده به کشور استرالیا همین الآن با کارشناس های پرشین مایگرنت تماس بگیرید.

https://persianmigrant.com/

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها