گل‌محمدی: دلیل موفقیت پرسپولیس، داشتن بازیکنان جنگجو است/ دروازه‌بان گوا ستاره این تیم است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اصلی‌ترین دلیل موفقیت این تیم در چند سال گذشته، حضور یک نسل از فوتبالیست‌های خوب بوده است.

گل‌محمدی: دلیل موفقیت پرسپولیس، داشتن بازیکنان جنگجو است/ دروازه‌بان گوا ستاره این تیم است

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گوا هند اظهار کرد: فکر می‌کنم هر نتیجه حاصل تلاش یک مجموعه است. در چند سال اخیر، اصلی‌ترین دلیل نتایج پرسپولیس وجود یک نسل خوب از فوتبالیست‌ها در این تیم بوده است. اینها یک نسل جنگجو بوده‌اند و مبارزه‌طلب و همیشه برای پیروزی و شکست دادن جنگیده‌اند. اصلی‌ترین دلیل موفقیت پرسپولیس حضور این نسل شجاع در پرسپولیس بوده است. در این میان مربیان و عوامل باشگاه هم زحمت کشیده‌اند که این موفقیت‌ها حاصل شود. در کنار آنها حمایت هواداران و پیشتیبانی هواداران و انرژی مثبتی که هواداران به تیم می‌دادند از عوامل کمک به تیم بوده است.

وی افزود: دو بازی از گوا دیده‌ام. آنها تیم منظم، تاکتیکی و با دوندگی بالا هستند و شاید شگفتی‌ساز لیگ قهرمانان آسیا باشند. آنها از نظر روحی و تاکتیکی به مرحله خوبی رسیده‌اند و نتایجی که تا به حال گرفته‌اند و دو نتیجه قبلی آنها هم شانسی نبوده و بر اساس لیاقت خودشان گرفتند و مطمئن هستم بازی راحتی نخواهیم داشت. آنها روی ضد حمله بسیار خطرناک هستند. باید خوب مراقبت کنیم روی ضد حمله به گل نرسند. بازی سختی خواهیم داشت و مطمئنم که بازی راحتی نیست و از بازیکنان می‌خواهم مثل دو بازی قبلی باشند. امیدوارم سه امتیاز را بگیریم. باید خوب تمرکز داشته باشیم و مثل بازی‌های قبلی خوب بدویم، تا بتوانیم پیروز بشویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین گفت: مطمئنم مقابل گوا فرصت گلزنی به دست می‌آوریم اما این فرصت‌ها سخت به دست می‌آید و باید از آنها استفاده کنیم. در تمرینات، تمرین گلزنی هم کرده‌ایم. دروازه‌بان گوا هم در بازی‌های قبلی مثل یک ستاره بازی کرد و بازی‌های خوبی انجام داده است. مهم این است در زدن ضربات آخر، تمرکز لازم را داشته باشیم که اگر خوب زده شود به گل می‌رسیم. امیدوارم از فرصت‌ها خوب استفاده کنیم. باید فرصت گلزنی ایجاد کنیم و این مستلزم این است که بتوانیم از فضاهای کنار و عمق خوب استفاده کنیم. عملکرد دروازه‌بان گوا هم مهم است اما فکر می‌کنم فردا رقابت خوبی میان مهاجمان و مدافعان حریف خواهیم داشت.

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها