کیفرخواست علیه شهردار ایلام و پاسخ شهردار

سایت قوه قضائیه از کیفرخواست علیه شهردار ایلام خبر داد و اعلام کرد: شهردار ایلام متهم به تصرف غیرقانونی، اهمال در انجام وظایف قانونی منجر به تضییع بیت المال و تدلیس در انجام معامله دولتی است.

کیفرخواست علیه شهردار ایلام و پاسخ شهردار

در این خبر آمده است: همچنین برای سه نفر از کارمندان شهرداری ایلام نیز به اتهام گزارش خلاف واقع، تدلیس در انجام معامله و اهمال در انجام وظایف قانونی منجر به تضییع بیت المال و چهار نفر ازاعضای شورای شهر این شهرستان به اتهام اهمال در انجام وظایف قانونی منجر به تضییع بیت المال کیفرخواست صادر شده است.

بعد از طالب صادقیان، شهردار ایلام نیز در پیامی در واکنش به این خبر، اظهار کرد:

خدای را شاکرم که نزدیک به ۴ سال است بعنوان خادم در کنار مردم بوده و در این مدت تمام توان خودرا در جهت تحقق برنامه ها و ساختن این شهر بکار برده و نزد خدا و وجدان خود آسوده ام که ذره ای خلاف منافع مردم حرکت نکرده و همچنین در انجام وظایف محول شده کوتاهی و کم کاری نداشته ام و بارها در مورد عملکرد خود و مجموعه مستقیم به مردم گزارش داده و با دستگاه های نظارتی هم تعامل کامل و کافی را داشته ام.

در حدود سه سال و اندی فعالیت با انجام بیش از دویست پروژه ی ریز و درشت ، تغییرات اساسی در بطن شهر گویای همه چیز بوده و هست ، و البته با این حجم پروژه و در این چند صد مورد کاملا طبیعی ست ابهامی وارد شود که لزوما از لحاظ مالی و اختلاس و ارتشا نیست که بنده نیز همانند دیگر مسئولین و دیگر سازمان ها برای پاسخگویی به شبهات و ابهامات در هر دادگاهی که لازم به توضیح باشد حاضر خواهم شد.

این روند در مراجع و واحدهای قضایی یک روند طبیعی بوده و دال بر اثبات یک جرم نمیباشد؛ اما نحوه ی انتشار و عدم شفاف سازی در این خصوص سبب شد که افکار عمومی با برخی ابهامات و شبهات روبرو شوند.

صدور کیفرخواست نیز به معنای اثبات جرم نبوده و نیست، اما اینکه پیش از اثبات جرم اسامی افراد را منتشر کرده و قضاوت کنیم غیراخلاقی، غیرحرفه‌ای و به جهت دنبال کردن مقاصدی خاص بوده است.

ای کاش قلم که دست میگیریم آبروی افراد مورد توجه قرار گیرد تا خدای ناکرده حیثیت کسی‌ راحت خدشه دار نشود ...گردنم در برابر قانون از مو باریک تر بوده و آماده حضور در هر دادگاه و پاسخگویی به هر ابهامی هستم .

شهرداری در سالهای اخیر با استناد به آمار و با قضاوت مردم فعالیت های چشم گیری داشته که همین فعالیت ها نیز ادامه خواهد داشت و مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند، که به شوق این مردم انگیزه ی بنده را برای خدمت بیشتر مضاعف می‌کند.

ضمن آرزوی طاعات و عبادات همشهریان عزیزم در این در این ماه مبارک ، سوگند می‌خورم اگر فردا آخرین روز کاری بنده نیز باشد ذره‌ای غم به دل نداشته و ندارم، چرا که رضایت و محبت و حمایت این مردم باارزش ترین سرمایه و بهترین توشه برای دنیا و آخرتم بوده و خواهد بود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها