محسن زنگنه به خبر فوری پاسخ داد

چه کسی ارقام بودجه ۱۴۰۰ را دستکاری کرد؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: ارقام جداول بودجه ۱۴۰۰ توسط برخی از اعضای کمیسیون تلفیق تغییراتی داده شد.

چه کسی ارقام بودجه ۱۴۰۰ را دستکاری کرد؟

محسن زنگنه در گفتگو با خبر فوری تاکید کرد: زمان به رای گذاشتن اصلاحیه نهایی بودجه ۱۴۰۰ در مجلس جداول در اختیار نمایندگان قرار نگرفته بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به ما گفته شد جداول در سامانه قرار گرفته اما این طور نبود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: ارقام جداول بودجه ۱۴۰۰ توسط برخی از اعضای کمیسیون تلفیق تغییراتی داده شد.

همچنین شریعتی، عضو کمیسیون‌تلفیق به خبر فوری گفت‌: موارد اصلاحی‌ بودجه هیچ ربطی به جابه‌جا شدن ردیف‌ها و بودجه‌ها و اینکه مثلاً بودجه‎ای از این طرح برود روی آن طرح نداشته است. بعضی از طرح‌ها را نیز شورای نگهبان شرط کرده بود حذف شوند.

وی ادامه داد: شورای نگهبان با ماندن تبصره ۱۹ در بودجه مخالف بود. پیشنهاد شد که جدول تبصره ۱۹ در جداول بماند ولی احکام آن حذف شود. چون فرض کمیسیون بر حذف تبصره بود، باید جدول برمی‎گشت و اصلاح می‎شد که صحن علنی مجوز اعمال این موارد را داد.

این نماینده مجلس بیان کرد: بعد از تعطیلات نوروز فقط این موارد اصلاح شد و با این تأخیر، جداول ابلاغ شد. هیچ تصمیمی بدون مجوز از اعضای کمیسیون تلفیق یا صحن علنی اتفاق نیفتاده و صحبت از رانت بزرگ و امثال آن، هیچ وجهی ندارد.

منبع: خبر فوری

38

حجم ویدیو: 3.82M | مدت زمان ویدیو: 00:03:39 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • محمود
    0

    مجلس انقلابی که میگفتن خودش قانون شکن شد

  • این رانت ثروت باد آورده به جیب چه کسی میرود؟
    0

    امریکا و متحدانش با سوءاستفاده از موقعیت ناعدالانه دلار و نفوذشان در سستمهای مالی جهان مثل سوئیفت و FATF میخواهند موقتا برخی تحریمها برای کمک به نفوذیهای انتخاباتی شان در ایران در خرداد 1400 کمک کنند، اما قصد اصلی شان نابودی جمهوری اسلامی است/// امریکا و متحدان ضد ایرانی شان؛ تحریمهای اصلی مثل درامد نفتی و غیره نخواهد برداشت، تعلیق موقت باعث رای آوری جریان نفوذی غرب امریکایی-صهیونیستی یعنی تکنوکراتهای سرمایه دار (کاخ نشینان شمال شهری) گرین کارتی و دوتابعتی و خائنین نفوذی- همانهایی اسرار اتمی فاش و موجب ترور دانشمندان اتمی و موشکی و متحدان منطقه ای جمهوری شده اند- میشود، تا راههای دور زدن تحریم فاش و تا بعد کار را اقتصاد ایران تمام کند و موجب فروپاشی کامل ایران شوند، امریکا و متحدانش مثل اسرائیل و سعودی (گه میدانند جمهوری اسلامی در صورت تبدیل شدن به ابرقدرت نظامی و اقتصادی کار ناتمدن غربی صهیونی تمام میکند) به کمتر از نابودی جمهوری اسلامی رضایت نمیدهد! /// ایران بایست بطور کامل از برجام بیرون و راهی برود برای بازدارنده گی اتمی کامل ایجاد کند، در کنارش با زدن ریشه مافیای همدست دشمن خارجی (امثال مفسدان اقتصادی و محترکان و مخلان تولید و...) برنامه کامل خودکفایی بویژه کالاهای اساسی، و کمک به تبدیل بلوک چین ورسیه و ایران تکمیل کند، جلوی اسراف بیت المال بگیرد، و مالیات سنگین بر اشرافیت بگیرد. دیگر نباید امثال باستی هیل و خودروی میلیاردی و حقق نجومی در جمهوری اسلامی باشد. دستان رانتخوار کوتاه شود. /// حاشیه نشینی نباید باشد، مثلا اکثریت مردم و اغلب فرودست بادر کوچه خاکی و خانه بدون پلاک و ناامن باشد./// خجالت بکشید ای مدعیان عدالت حکومت علوی!، که در کنار صدمتری مشهد و نزدیک حرم امام رضا (ع) در مثلث میدان فهمیده تا خین عرب و شکری آلونکهای 50 متری کوچه های خاکی بدون پلاک است (شهردرای مشهد سالهاست بی اعتنایی میکند!) و اما در الهیه دهها کیلومتر دورتر از مرکز مشهد، مثلا با رانت باز شدن بلوار سجادیه به بزرگراه مشهد قوچان، زمین خالی از سه میلیارد تومان به سی میلیارد تومان برسد! این رانت ثروت باد آورده به جیب چه کسی میرود؟

  • 123
    0

    مهلقا خانم

  • متین
    0

    از بنیان کج بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها