موافقت محیط زیست با بیش از 70 درصد از طرح‌های اشتغال‌زایی در کردستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان از موافقت با بیش از 70 درصد از طرح‌ها و پروژه‌های بررسی شده صنعتی، تولیدی و خدماتی خبر داد.

موافقت محیط زیست با بیش از 70 درصد از طرح‌های اشتغال‌زایی در کردستان

فریبا رضایی در دهمین جلسه کمیسیون ماده یک، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضار و تمامی مسلمانان و تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت دو محیط بان استان زنجان اظهار کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان در راستای اهداف سازمانی و اقتدا به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با آمادگی لازم، موافق تسریع در روند توسعه و رشد اقتصادی پایدار استان است.

وی ضمن گرامیداشت روز جهانی زمین پاک (دوم اردیبهشت) و بیان شعار این روز با عنوان "احیای زمین با افزایش بهره‌وری برای توسعه پایدار"؛ خاطرنشان کرد: با انجام مسؤولیت‌های شغلی و اجتماعی و رعایت ضوابط زیست محیطی، توسعه پایدار استان و رشد اقتصادی و کاهش بیکاری را در زمره اولویت‌های کاری خود می‌دانیم.

وی اضافه کرد: رویکرد کمیسیون ماده 11 به منظور رفع مشکلات واحدهای صنعتی، کمک به بهبود فعالیت‌های توسعه‌ای و تولیدی و ایجاد اشتغال با حفظ همه جانبه زیست محیطی است تا با تبادل نظر اعضاء افزایش تولید و توسعه پایدار رونق گیرد.

در ادامه جلسه معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان اظهار کرد: از سال 1397 تاکنون بطور میانگین با بیش از 94 درصد از تمامی طرح‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی مطرح شده در کمیسیون ماده 11 موافقت شده است.

اقبال حمیدی ادامه داد: فقط در سال99، یک هزار و 989 فقره استعلام برای استقرار و بهره‌برداری واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی به این اداره کل واصل شده است که با توجه به همسو بودن این اداره با توسعه پایدار و رونق اقتصادی استان و در راستای تحقق شعار سال با 95 درصد از این طرح‌ها موافقت شده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها