در کمیسیون تحقیق و نظارت شورا مطرح شد؛

شهردار اهواز از کدام سهمیه واکسن تزریق کرده است

عضو شورای شهر اهواز گفت: کمیسیون تحقیق و نظارت شورا صبح امروز چهارشنبه، جلسه ای برای بررسی جزئیات موضوع سواستفاده شهردار اهواز از سهمیه واکسن پاکبان ها و غسالان برگزار کرد.

شهردار اهواز از کدام سهمیه واکسن تزریق کرده است

محمدرضا ایزدی عضو شورای شهر اهواز در گفتگو با خبر فوری با اشاره به اتهامات موجود به شهردار در خصوص سواستفاده از سهمیه واکسن پاکبان ها و غسالان، اظهار کرد: دراین خصوص کمیسیون تحقیق و نظارت شورا صبح امروز چهارشنبه، جلسه ای برای بررسی جزئیات این موضوع برگزار کرد که موارد بسیاری مطرح شد.
وی افزود: اگرچه قرار بود این جلسه با حضور شهردار برگزار شود اما به دلیل تداخل جلسه ایشان حضور نیافتند و در نهایت بدون حضور شهردار تشکیل شد و اعضا کمیسیون موارد تحقیق و پیگیری های انجام شده را اعلام کردند.
عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد: در این جلسه با آقای مردانی رئیس بهداشت شرق اهواز تماسی برقرار و از ایشان سوالات مورد نظر پرسیده شد که در پاسخ اظهار کردند 600 دوز سهمیه واکسن برای پاکبانان و پرسنل آرامستان در نظر گرفته شده بود که 300 دوز آن مختص به بهداشت شرق و 300 دوز دیگر برای بهداشت غرب در نظر گرفته شده بود.
ایزدی ادامه داد: رئیس بهداشت شرق اهواز همچنین در تماس تلفنی اعلام کرد که تعداد پاکبان هایی که واکسن به آنها تزریق شده در شرق اهواز 180 و در غرب اهواز 160 نفر بوده و تعداد پرسنل آرامستان که واکسن به آنها تزریق شده اعم از غسال و پرسنل 107 نفر است.
وی بیان کرد: رئیس بهداشت شرق اهواز گفت به طور کلی از 600 دوز واکسن 427 نفر پاکبان و پرسنل آرامستان بهرمند شدند و 173 نفر دیگر هنوز دریافت نکرده اند که گفته می شود خودشان حاضر به دریافت واکسن نیستند.
عضور شورای شهر اهواز تصریح کرد: آقای مردانی در ادامه صحبتهای تلفنی با اعضای کمیسیون تحقیق شورا گفت که شهردار اهواز از سهمیه پاکبان و غسالهای آرامستان استفاده نکرده است.
ایزدی با بیان اینکه از رئیس بهداشت شرق اهواز در خصوص شایعات موجود، سوالهایی مطرح شد گفت: سوال اول این بود که آیا حقیقت دارد هشتاد مدیر در خوزستان واکسن دریافت کرده اند؛ که ایشان تکذیب کرد و سوال دوم آیا شهردار اهواز از سهمیه پاکبان و غسالان واکسن تزریق کرده است؛ که باز هم پاسخ ایشان منفی بود.
وی افزود: وقتی از رئیس بهداشت شرق اهواز پرسیدم که شهردار از چه سهمیه ای برای تزریق استفاده کرده است؛ اعلام کردند که این مورد را کتبا استعلام کنید و سپس به شما به شما پاسخ خواهیم داد.
عضو شورای شهر اهواز در پایان گفت: پس از اتمام جلسه رئیس شورا بنا شد استعلام کنند و منتظر پاسخ بهداشت هستیم تا بدانیم شهردار اهواز از کدام سهمیه واکسن دریافت کرده است.

منبع: خبر فوری

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • رضا.
    0

    این یعنی انحطاط اخلاقی یک جامعه. به واکسن پاکبان و غسال و کارگر ساده هم رحم نمیکنند.

  • احمد
    0

    رانتی همین است ،،،،که هرکس از هرطرفی بخور بخور است

  • ممد
    0

    فایزر قاچاق زده حتما !

  • حسن
    0

    من پیشنهاد میکنم،به شهردار محترم که زحمت تزریق واکسن را کشیده است یک تزریق آلوده به کرونا هم انجام شود تا لااقل تاثیر واکسن بصورت عملی امتحان شود. شاید دیگه کسی جرات سهمیه خوری نکنه!

  • احمد
    0

    تو کشور بی دروپیکر این مسائل عادی شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها