۵ سال بعد از قتل مادر در نارمک تهران / زندگی با جنازه پدر !

همزمان با کشف جسد مرد میانسال که به‌طرز مرموزی در خانه‌اش جان باخته بود، مشخص شد همسر وی نیز ۵ سال قبل به دست پسرش به قتل رسیده است.

۵ سال بعد از قتل مادر در نارمک تهران / زندگی با جنازه پدر !

ساعت ۵ عصر سه‌شنبه ۳۱ فروردین، زن جوانی با پلیس تماس گرفت و از بوی تعفنی که از خانه همسایه طبقه چهارم به مشام می‌رسید شکایت کرد.

او گفت: ما ساکنان طبقه سوم و دوم خانه‌ای در منطقه نارمک هستیم. چند روزی است که از طبقه چهارم بوی بدی به مشام می‌رسد و هر روز این بو بیشتر می‌شود. در طبقه چهارم مرد میانسالی زندگی می‌کند که همسرش ۵ سال قبل فوت کرده است. برای پیگیری بوی تعفن چند باری زنگ خانه‌اش را به صدا درآوردیم اما کسی در را برایمان باز نکرد.

جسدی زیر رختخواب

بدنبال این تماس مأموران کلانتری ۱۲۷ نارمک راهی محل شدند و موضوع به بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت اعلام شد.

باتوجه به مشکوک بودن ماجرا، مأموران به دستور بازپرس مصطفی واحدی و به کمک مأموران آتش‌نشانی وارد خانه مرد میانسال شدند.

با ورود به خانه آنها با پسر جوانی در یکی از اتاق‌ها مواجه شدند که به خواب رفته بود. پسر ۳۵ ساله با حضور مأموران از خواب بیدار و مدعی شد چند روزی است که از پدرش بی‌خبر است.

از ظاهر خانه این‌طور به‌نظر می‌رسید که آنها قصد اسباب‌کشی دارند. چرا که وسایل خانه بسته‌بندی شده بود.

در ادامه بررسی‌ها و در جست و جوی بوی تعفن، مأموران موفق شدند زیر چند تکه لباس و رختخواب جسد مرد میانسال را کشف کنند.

باتوجه به اینکه حدود ۵ روز از مرگ می‌گذشت، علت مرگ مشخص نبود و آثاری از جراحات روی بدن مرد میانسال به‌نام هوشنگ مشاهده نمی‌شد. به دستور بازپرس جنایی جسد برای رازگشایی علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

تیزهوشی مأمور تشخیص هویت

کاوه، پسر هوشنگ که وضعیت جسمی مساعدی نداشت، در تحقیقات مدعی شد که با پدرش زندگی می‌کند اما نمی‌داند چه اتفاقی برای مرد ۶۵ ساله رخ داده است. در حالی که بررسی‌ها ادامه داشت یکی از مأموران تشخیص هویت که برای تحقیقات در محل حاضر شده بود با مشاهده جسد مرد میانسال او را شناخت و گفت: این مرد را می‌شناسم، ۵ سال قبل همسرش به قتل رسیده بود و من به‌عنوان مأمور تشخیص هویت به محل قتل اعزام شدم. زن میانسال به‌دست پسرش به قتل رسیده بود.

با اطلاعاتی که مأمور پلیس ارائه کرد و در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که کاوه، همان پسری است که ۵ سال قبل مادرش را کشته بود. او در دادگاه به قصاص محکوم می‌شود اما با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافته و پس از تحمل حبس از زندان آزاد می‌شود.

بازپرس جنایی دستور انتقال پسر جوان به پزشکی قانونی برای بررسی صحت روانی و تحقیقات درخصوص مرگ مشکوک مرد میانسال را صادر کرد.

منبع: رکنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    با سلام و احترام‌.برادرم به قتل رسیده و مراحل بازپرسی ناعادلانه موجبات رهایی یکی از قاتلین را فراهم آورده .از حجت الاسلام رئیسی که نمی توانم فریاد دادخواهی ام را به گوشش برسانم تقاضای دادخواهی دارم.

  • ناشناس
    0

    این ها همه از لقمه حرام به بچه دادن هست مگه میشه با پدر و مادر خود این کارها کنی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها