نماینده اهواز در گفت‌‌وگو با خبرفوری:

باید با شهردار اهواز در چارچوب قانون برخورد شود/ برای اهواز حاشیه سازی نکنید

نماینده مردم اهواز در مجلس تاکید کرد: واکسن زدن بدون نوبت، بدون طی کردن ضوابط ایراد دارد واگر ثابت شود شهردار اهواز چنین تخلفی کرده است باید در حد تخلف با او برخورد قانونی صورت گیرد در این مطلب شک و تردیدی نیست.

باید با شهردار اهواز در چارچوب قانون برخورد شود/ برای اهواز حاشیه سازی نکنید

کریم حسینی در گفت‌وگو با خبر فوری با اشاره به تزریق واکسن خارج از نوبت شهردار اهواز گفت: هر اقدامی که غیر قانون و بر خلاف مقررات باشد باید با آن برخورد شود اما مشخص نیست چرا پرداختن به بعضی از امور از برای برخی افراد و خبرگزاری ها این اندازه مهم است، در حال حاضر مسائل مهمتر و بزرگتری داریم که چالش جدی برای استان هستند.

وی اظهار داشت: استان ما با مشکلات متعددی از جمله مشکل تامین آب شرب، تخصیص آب کشاورزی وعدم کاشت محصولات تابستانه توسط کشاورزان رو به رو است ، در حال حاضر مشکل پرداخت حقوق کارگران در بخش اعظمی از شهرداری ها و آبفا را داریم که باید به فکر حل آن بود.

این نماینده مجلس گفت: بررسی اینکه شهردار به شکلی واکسن زده است وظیفه دستگاه های نظارتی بوده، در کل اعتقاد دارم پرداختن به این امور، حاشیه سازی است و استان ما و اهواز ما بیشترین ضربه را از حاشیه سازی ها، کوچیک کردن مسائل بزرگ و بزرگ کردن مسائل کوچک دیده است از این رو تاکید دارم که باید برای این مسائل چاره اندیشی کرد.

حسینی در این باره واکسن زدن مسئولان به اعتماد عمومی در سطح کشور ضربه می زند و موضوع محدود به اهواز نیست، بیان کرد: واکسن زدن بدون نوبت، بدون طی کردن ضوابط ایراد دارد و اگر ثابت شود شهردار اهواز چنین تخلفی کرده است باید در حد تخلف با او برخورد قانونی صورت گیرد، در این مطلب شک و تردیدی نیست.

این نماینده مردم اهواز گفت: خوشبختانه در سطح کشور رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه اعلام کرده اند هر گونه اقدام مدیران و مسئولین مربوط در زمینه تزیرق خارج از نوبت واکسن کرونا ممنوع است و باید برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

منبع: خبرفوری

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • کردستان
    0

    باید با همه مسائل از ریشه رفتار کرد و برخورد کرد تا درس عبرتی باشد برای دیگران مطمئن باشید ایشون از رفقا و فامیلهای شهردار میباشدکه اینجوری دفاع میکنه

    نظرات شما -
    • اذربایجان
      0

      اگرریشه کرم زده باشه چی؟

  • رضا.
    0

    حداقل جزای این کار عزل از سمت و تعلبق اداری برای چند ماه که دیگه یادش نره هیچ وقت از قدرت سوء استفاده نکنه و مردم را به سبستم بی اعتماد نکند

  • همشهری
    0

    مگر خونش از بقیه مردم خوزستان و اهواز رنگین‌تر است ؟؟ این یکی از اعمالش رو شد خدا می‌داند دست به کدام رانت بازی و زدوبند بازی تاکنون زده و می‌زند .به نظر شما آقای حسینی که از ایشان دفاع می‌کنید ایشان فردی سالم و دلسوز برای ادامه کار می‌باشد ؟ در ضمن خود شما هم هنوز در رابطه با فروش زمینهای لشکر ۹۲ زرهی اهواز و ارتباط با آن سه نفر از کارکنان لشکر ۹۲ زرهی جواب نداده‌اید !!!

  • وددد
    0

    مطمین باش شهردار نامحترم اهواز فامیلشه،نگران خارج از چار چوبی که مد نظر خدای نکرده باهاش برخورد بشه،،،شهردار بایدبرای همیشه از مناصب دولتی کنار بره

  • سید ج
    0

    سلام حالا که بخشی از مدیران در کنار پاکبانان محترم واکسن زده اند، یک خیابان جهت نظافت به این مدیران داده شود تا طی یک ماه نظافت، بیشتر متوجه زحمت این قشر جامعه نیز شوند.

  • دن کیشوت
    0

    بسیار متأسفم برای اهوازیها با این نماینده نفهمی که دارند، استاندار متخلف، که رییس استاندارد شد، این متخلف رو هم بکنید معاون اون متخلف، مشکلات اهواز مربوط به همین متخلف هاست، حاشیه کدومه؟ آخه خوزستان با این همه ثروت طبیعی باید این جور باشه؟ پنجاه سال پیش، خرمشهر و آبادان عروس شهرهای ایران بودند و نیشکر هفت تپه بزرگترین صنعت بود، چرا؟ چون این متخلف ها در راس امور نبودند و آدمای کار بلد رو میذاشتن

  • رضا
    0

    آقای نماینده مثل اینکه شهردار فاسد رفیقته. در جامعه اسلامی که در سال ۵۷ تشکیل شد و شما به ظاهر خودت رو طرفدار این انقلاب میدانید اینچنین مدیری باید عزل و تبعید شود. این حکم انقلابی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها