برکناری شهرداران اهواز و آبادان به دستور معاون اول رئیس جمهور

در پی انتشار خبر تزریق واکسن به شهرداران اهواز و آبادان از سهمیه غسال‌ها و پاکبان‌ها، معاون اول رئیس جمهور دستور برکناری مدیرانی که بی‌نوبت واکسن کرونا می‌زنند را صادر کرد.

برکناری شهرداران اهواز و آبادان به دستور معاون اول رئیس جمهور

اسحاق جهانگیری پس از دریافت گزارشی در خصوص انتشار اخبار تزریق واکسن به افرادی خارج از اولویت‌بندی تعیین شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در برخی شهرها، طی دستوری به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد: هر مدیری در هر رده‌ای خارج از روال و برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با سوءاستفاده از فرصت دیگران واکسن بزند، صلاحیت مدیریت ندارد و به اعتماد عمومی خسارت زده است و به سرعت باید از مسئولیت کنار گذاشته شود.

این دستور به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم ابلاغ شده است.

موسی پور عضو شورای شهر اهواز پیش از این گفته بود: شبکه بهداشت روشن کنند چگونه ممکن است دفتر نوشادی شهردار اهواز با یک پاکبان اشتباه گرفته شود؟!

لطفعلی زاده یک عضو دیگر شورای شهر اهواز خواستار عزل و برخورد قضایی با نوشادی شهردار اهواز به علت سوءاستفاده از واکسن کرونای غسال‌ها شد.

سخنگوی وزارت بهداشت نیز در واکنش به تخلف شهردار اهواز و آبادان به دلیل استفاده از واکسن پاکبان ها گفت: درخواست وزارت بهداشت این است که این افراد به مراجع قانونی معرفی شوند.

سرپرست بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان نیز گفت: شهرداران اهواز و آبادان و اعضای شورای شهر آبادان به هیئت تخلفات معرفی خواهند شد و از آنجایی که تخلف آن‌ها جنبه عمومی دارد به دادگاه نیز معرفی می‌شوند.

منبع: فارس

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • غیر قابل نشر
    0

    استاندارشون کنید

  • کاربر ناشناس
    0

    حرف مفت نزنید همین افراد بچه های خودتون هستن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها