می‌خواهند به بهانه کرونا مردم را از عرصه تصمیم‌گیری کنار بزنند

احمدی‌نژاد: مسئولان جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!

محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه

احمدی‌نژاد: مسئولان جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!

محمود احمدی نژاد گفت: «یک طرف دنبال این است که به بهانه تشدید کرونا، انتخابات را عقب بیندازد تا فرصت پیدا کند و شرایط را به نفع خود تغییر دهد. طرف دیگر هم دنبال این است که در سایه کرونا و مشارکت پایین مردم، نامزد خود را از صندوق دربیاورد. هر دو به دنبال کنار گذاشتن مردم از عرصه تصمیم گیری هستند. جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!

احمدی نژاد طی سخنانی در دیدار با جمعی از مردم اردبیل، به بهره برداری سیاسی جناح های قدرت از کرونا در ایران و سایر کشورهای دنیا اشاره کرد و گفت: علیرغم کارشکنی های فراوان، تمام رکوردهای سازندگی در کشور به نام دولت های نهم و دهم ثبت شده است. جناحی که در دولت کنونی بر سر کار است، مدعی بود که در دولت قبل همه سرباز بودند و ما ژنرال هستیم و کاری می کنیم که کارهای دولت قبل اصلا به حساب نیاید، لذا رفتند و قراردادهایی بستند و کشور و هسته ای را بدون هیچ ثمری فروختند اما اینک دستشان خالی است و مردم از آنها رویگردان شده اند. آنها دوباره راه افتاده اند تا بروند مذاکره کنند!

احمدی نژاد بالا بردن آمار کرونا در کشور در آستانه انتخابات را با توجه به فقدان یک گروه ناظر و مستقل، مورد سوال قرار داد و گفت: هر دوجناح می خواهند به بهانه کرونا، مردم را از صحنه تصمیم گیری کنار بزنند. یک گروه نگران است و می خواهد در فضای کرونا و با کاهش مشارکت مردم در انتخابات، فرد خاص مورد نظر خود را از صندوق در بیاورد و عدم شرکت مردم را هم به کرونا ربط بدهد. یک طرف دیگر هم که دستشان خالی است دوباره رفته اند مذاکره کنند و آن هم به سرعت جواب نمی دهد، لذا می خواهند انتخابات را به عقب بیندازند تا بتوانند شرایط را به نفع خود تغییر دهند.

متن کامل سخنان احمدی نژاد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

اللهم عجل لوليك الفرج والعافية و النصر واجعلنا من خير انصاره و اعوانه والمستشهدين بين يده

سلام عرض می کنم خدمت همه شما عزیزان که از راه دور قدم بر چشم ما گذاشته اید و تا اینجا تشریف آورده اید. خدا را شاکرم که توفیق دیدار شما را عنایت فرمود و حال و هوای دوست داشتنی سبلان و استان اردبیل را آوردید. استان اردبیل نعمت ویژه و استثنایی خداوند متعال به مردم ایران است و صمیمی ترین، دلسوز ترین، با صفاترین و مهمان نواز ترین مردم با ایمان های مستحکم را آنجا می بینیم که پای استقلال کشور ایستاده‌اند. من افتخار داشتم 4 سال در خدمت مردم استان اردبیل بودم و تقریباً همه بخش های استان را سفر کردم. یک سرزمین پربرکت، مردم خوب، عزیز، همراه و عاشق اهل بیت پیامبر گرامی، سرمایه ای برای ایران و استقلال کشور، عزت ملت و دفاع از سرزمین است.

می‌خواهم یک مطلب مهم که گرفتار آن هستیم را برای شما بگویم و نشان دهم که ریشه مشکلات کجاست و نقشه از چه قرار است؟

بعضی‌ دوستان دلسوزانه به من می‌گویند این موارد را عنوان نکنید تا از این فیلترها عبور کنید و بعد هر چه خواستید بگویید. پاسخ من این است که هدف ما برای عبور از فیلترها این است که بتوانیم این حرف ها را بزنیم. ما هم مثل مردم اردبیل صاف و صادقیم. ما می خواهیم کشورمان از ریشه درست شود. ستون خراب است و اسکلت دارد فرو می ریزد، ما نمی خواهیم روی آن را رنگ بزنیم یا گچ بمالیم که واقعیت دیده نشود! ما می‌خواهیم اصلاح شود. اتوبوس دارد به طرف دره می رود، ما نمی خواهیم روکش صندلی هایش را عوض کنیم بلکه می خوایم فرمان را برگردانیم تا در مسیر جاده قرار بگیرد. به من می گویند این حرفها را نزن، ترتیبت را می دهند و حذفت(نابودت) می کنند. من می گویم یک جان دارم، فدای تک تک مردم، استقلال و رفاه مردم ایران است . ما می‌خواهیم وضع نه به صورت تبلیغاتی و ظاهرسازی، بلکه از ریشه درست شود.

یکی از ریشه ها را برایتان می گویم و نقشه امروز را برایتان توضیح می دهم. البته به فضل الهی ملت ایران امروز آگاه است و مردم در هرجای ایران می دانند که چه خبر است و یک حرف هم بیشتر ندارند و می دانند چه خبر است. من هم می خواهم همان حرف را اینجا بزنم.

مشکل از آنجا پیدا شد که آرمان‌های انقلاب و ملت کنار گذاشته شد. دو تا جناح زیر پرچم انقلاب و ارزشهای انقلاب درست شد. شاید در ابتدا و اوایل این طور نبودند اما به مرور زمان به جایی رسیدند که دین و ارزش ها و انقلاب و خدا و پیغمبر و به تبع آن مردم، کنار گذاشته شدند و موضوع به دعوا بر سر صندلی و قدرت تبدیل شد و مردم و انقلاب فدای قدرت شدند. می بینیم چه کار دارند می کنند، در تلویزیون می نشینند و صد بار به به مردم دروغ می‌گویند و مردم فراموش شده اند. مردم کجای تصمیمات آنها هستند؟ عزت مردم ؟ زندگی مردم؟ من بارها برایشان نوشته ام و گفته ام که بخش وسیعی از مردم دارند له میشوند اما اصلاً انگار نه انگار! این همه مردم دارند فریاد می زنند، اما در گوش ‌ها پنبه قدرت طلبی و خودخواهی فرو کرده اند. دعوا بر سر قدرت است. تثبیت این صندلی‌ها برایشان به موضوع اول تبدیل شده است.

ما بارها گفتیم شما حضراتی که 20 سال‌ بر مسند قدرت بوده اید به مردم گزارش بدهید در این مدت چه کاری کرده اید که اکنون می خواهید ده سال دیگر در این سمت ها باقی بمانید؟ باید ببینید مردم از شما و عملکردتان راضی هستند؟ در نگاه آنها اصلا برای مردم اعتبار و ارزشی وجود ندارد. وقتی یک ملت کنار رفت چیزی باقی نمی ماند. من از شما می پرسم ثروت، دولت، حکومت و اختیار تصمیم‌گیری با چه کسی است(حاضرین:مردم)، اقتصاد و فرهنگ کشور را چه کسی باید بسازد؟( حاضرین: مردم)، چه کسی باید از استقلال کشور جلوی قلدرهای جهانی دفاع کند؟(حاضرین: مردم). وقتی مردم کنار گذاشته شوند، با چه چیزی می خواهید اقتصاد کشور را درست کنید؟ وقتی کشاورز، صنعت گر، معلم و دانشگاهی و پزشک را کنار گذاشتید با چه چیزی می خواهید بسازید؟ با چهارتای خودتان؟ بله می‌خواهند بسازند؛ اما نه مردم و کشور را بلکه جیب های گشادی را می خواهند بسازند که تا ۳ متر زیر زمین هم ادامه دارد و پر نمی‌شود. اکثر ملت ایران یک خانه و شغل داشته باشند راضی هستند، خدا را شکر می کنند و پای کشور می ایستند و شهید می دهند و فداکاری می کنند. بعضی ها سیر نمی‌شوند چون برایشان قدرت اصالت پیدا کرده است. چقدر می خواهید؟ امیدواریم هر چه زودتر دست و پای این ها از مملکت جمع شود.

شاید در آینده پیش بیاید و از ملت اجازه بگیریم و بگوییم 200 ، ۳۰۰ نفر هستند که پدر ملت را در آورده اند. ما این افراد را در یکجا جمع کنیم و ماهانه چند صد میلیون یا یک ملیارد به هر نفر بدهیم، مشروط بر آنکه با مردم کاری نداشته باشند، خساراتش حتما کمتر است.

دعوا بر سر قدرت جایگزین خدمت، شده است. در دوره های مختلف با یکدیگر دست به دست کرده اند، یک دوره هم که ملت خارج از این دو گروه دست به انتخاب زد، هر دو گروه ضد آن بودند. از سال ۸۴ همینطوری دارند می زنند. چقدر از بیت المال برای کوبیدن احمدی نژاد خرج کردند. در واقع احمدی نژاد که خودش را کسی نمی داند و در واقع برای کوبیدن ملت خرج کرده اند. این مقامات چه ارزشی دارد. اگر زبان مردم و در خدمت مردم نباشد، چه ارزشی دارد؟ خودش متاسفانه در ذهن اینها اصالت پیدا کرده است. امیرالمومنین فرمود: اگر با این حکومت نتوانم حق مظلومی را بگیرم و عدالتی را برپا کنم از این کفش صد وصله و از آب بینی بز مریض بی ارزش تر است.

قبل از انقلاب می شد به گوش اشراف زد اما الان سخت شده است تا بزنید می گویند منحرف شده اید و از دین برگشته اید! دین را هم بالای سرشان گذاشته اند، در حالی که دین آمد تا فقر و قدرت طلبی و حق مردم خوری نباشد. یک جریانی در پیش است و من می خواهم بگویم که آن را توضیح دهم.

این داستان کرونا فقط یک داستان مریضی و ویروس نیست و از آن بهره سیاسی می برند. در سطح بین الملل برای کنترل ملت ها و فروش دارو بهره می برند. الان می گویند هر سه ماه به سه ماه باید واکسن بزنید و اگر یک سال هم زدید تضمینی ندارد و سال بعد هم باید بزنید. به این ترتیب مردم دیگر اسیر شده اند و همه جا را دارند کنترل می کنند. شب ها بیرون نیایید. اینطوری بروید، آنجا نروید! حالا بعضی ها هم نقد جدی دارند که در واکسن ها یک بیماری هایی را هم اضافه می کنند. به این ترتیب جریانات قدرت در هر کشور بهره خودشان را از ماجرای کرونا می برند.

اینهایی که الان در دولت از یک جناح سر کار هستند، هشت سال گذشت و روز اول ادعاهای فراوانی کردند. دولت نهم و دهم علیرغم کارشکنی ها تمام رکوردهای سازندگی را در کشور زده است. اینها می گفتند که در دولت قبل همه سرباز بودند و ما ژنرال هستیم و کاری می کنیم که کارهای دولت قبل اصلا به حساب نیاید. بعد هم رفتند قراردادهایی را بستند و کشور و هسته ای را بدون هیچ ثمری فروختند. الان دستشان خالی است و مردم از انها برگشته اند لذا دوباره راه افتاده اند که بروند مذاکره کنند! انتخاب نزدیک است و فیتیله آمار کرونا مقداری بالا کشیده اند. آمار هم دست خودشان است و گروه ناظر مستقلی هم وجود ندارد. قبلا هم بود که آمار را بالا و پایین می کردند.

این گروه نگرانند و می گویند که در فضای کرونا گروه مقابل کاندیدایی دارد که می خواهد حتما او را سر کار بیاورد. فضای کرونا بسیار خوب است زیرا اگر مردم شرکت نکنند، آن را به کرونا ربط می دهند. اینها هم دستشان خالی است. دوباره رفته اند مذاکره کنند و مذاکره هم به سرعت جواب نمی دهد لذا باید انتخابات را به عقب بیندازند تا شرایط را مقداری تغییر دهند.

گروه مقابل یک برنامه یا پازل برای کشور دارد. یک قطع اصلی آن پازل ، فرد خاصی است که می خواهند او را به هر قیمت از صندوق بیرون بیاورند، ولو آنکه مردم ده بار هم به او رای نداده باشند.

آنها می گویند فرصت خوبی است. آمار کرونا که بالا می رود، انتخابات را برگزار می کنیم و نارضایتی و عدم مشارکت مردم دیگر دیده نمی شود و خواهیم گفت خیلی خوب و قابل قبول است. به شما بگویم که اینها همه را به جز نفرات خودشان کنار خواهند گذاشت. به بعضی ها هم گفته اند نیایند. به نظرم می رسد که به آیت الله رئیسی هم خواهند گفت نیاید. ممکن است آقای رئیسی فردا بگوید که من کاندیدا نیستم. می دانیم موضوع چیست! افراد را کنار می گذارند تا آن فرد خاص رای بیاورد. اینها می خواهند که انتخابات زود برگزار شود تا در همین فضای کرونا کارشان را انجام دهند. یعنی دو طرف در بالابردن جو کرونا و تحت فشار قراردادن مردم شریک هستند و هر کدام سهم خودش را می برد و هر دو در کنار گذاشتن مردم شریکند.

اصل مردم هستند. کشور متعلق به مردم است. اگر انتخاباتی بشود که مردم در آن شرکت نکنند یا کم شرکت کنند، آن انتخابات به چه دردی می خورد؟ چه گره یی را می خواهد باز کند؟ قرار است مشکلات را قدرت مردم حل کند؟ ما این وسط بین بد و بدتر گیر کرده ایم. چه کار باید بکنیم. یکی بد است که انتخابات را به عقب بیندازد تا برای خودشان فرصتی درست کنند و دیگری بدتر است که ملت را کنار بگذارند. حالا بین بد و بدتر چه کار باید کرد. باید بین این دو بد را در نظر گرفت تا شاید خدا فرجی برساند. بله انتخابات را عقب بیندازید مشروط بر آنکه شرایط کرونا را کنترل کنید تا ملت وارد انتخابات شود و رای بدهد و الا به نام ملت یک چیزی تحت عنوان انتخابات برگزار کنند و یک عده بیایند و اینترنتی هم رای بدهند و آبی هم توی آن کنند و بعد بگویند که خوب بود. وقتی ملت در صحنه نباشد همه کار می شود کرد. یک چیزهایی را دارند می گویند که مشکوک است.

به نظر می رسد عقب بیفتد بهتر است. بلای کرونا را از دوش مردم بردارید. دور هم جمع نشوید. توی خانه هم جمع نشوید. با اتومبیل خودتان مسافرت نروید اما اگر با اتوبوس و مترو رفتید اشکالی ندارد. در همین تهران مغازه ها را می بندند اما در مترو مردم به صورت فشرده در حال تردد هستند یا در صف مرغ ازدحام کنند اشکالی ندارد. 140 کشورجهان کرونا را کنترل کرده اند اما اینجا به استانها گفته اند که حق گزارش دهی ندارید. پیوسته وحشت را به مردم تزریق می کنند. در این فضا هیچکس حرف نزند، تجمع نکند و صدایش در نیاید! مردم به این نتیجه برسند همین قدر که زنده هستند بگویند خدا را شکر!

نقشه همان است که گفتم. آنها می خواهند آدم خودشان را به هر قیمت ولو با کنار گذاشتن ملت بیاورند و اینها هم می خواهند فرصتی پیدا شود تا در این مذاکرات مثل دفعه قبل فریبکاری کنند که گفتند آب مردم، ازدواج جوانان، مسکن و کار و... فوری با رفع تحریم ها حل می شود. بعد هم هر کدام به گردن دیگری انداختند. هیچکس هم مسئولیت نمی پذیرد. هر اتفاقی هم که بیفتد مردم مقصرند. این کار را هم خوب بلدند. وزارت بهداشت به زیبایی مسئولیت ها را به گردن مردم می اندازد. این همه تصمیمات، کشور و پول و دستورها و سیاست ها دست شماست اما شما هیچ نقشی ندارید؟ دوتا عکس منتشر می کنند که مثلا جاده اردبیل شلوغ شد و تقصیرها متوجه مردم است!

البته عرض کنم اینها نقشه هایی است که می کشند و طراحی هایی است که انجام می دهند، اما خدا هم برای خودش نقشه می کشد و ملت هم برای خودش نقشه دارد.مشکل این است که ملت ایران را دست کم می گیرند. یک پیرمرد 85 ساله در دشت مغان به من گفت که به مسئولان کشور بگو دست از سر ما بردارند و اجازه بدهند ما خودمان انتخاب کنیم. امروز ملت ایران یک حرف بیشتر ندارد و همه هم متحدند. دیگر چپ و راست و اینطرف گرا و آن طرف گرا ندارد. یک ملت است. آنها یک اقلیت هستند که از اول هم با ملت نبودند. ملت همان حرفهای انقلاب را می زند. می خواهد آزادی ، عدالت، صداقت، پاکی باشد و فساد نباشد.

در خوزستان مرکز انرژی منطقه، چقدر جوان می گفتند که آقای احمدی نژاد به خدا ما گرسنه ایم، نان نداریم و بیکاریم. ملت می گوید که این وضعیت نباشد. اگر ثروت و فرصت هست برای همه باشد و اگر نیست برای هیچکس نباشد.

درزمان جنگ، برای دو سیر پنیر در صف می ایستادیم اما کسی اعتراض نداشت زیرا می گفتند همه مثل هم هستیم. اما الان مردم برای 4 تا مرغ باید چند ساعت توی صف بایستند در حالی که تلویزیون را باز می کنیم می گوید 3 هزار میلیارد این برده است، 4 هزارمیلیارد یکی دیگر و 8 هزار میلیارد و 15 هزار میلیارد و..برده اند اما به شما بگویم که شرایط اینطور باقی نمی ماند. آینده نزدیک بسیار درخشان است. این مسائل و سوء استفاده ها و رفتارهای خودخواهانه بدون ملت و علیه ملت از این سرزمین پاک خواهد شد. اینجا صحبت از ایران، ملت ایران و یک تاریخ و فرهنگ و تمدن چندهزار ساله است. یک استان اردبیل به اندازه چند کشور دنیا فقط میراث فرهنگی، تاریخ، انسانهای فرهیخته و دلسوز، علمای بزرگ و شعرای بزرگ دارد. این حق ملت نیست که اینگونه زندگی کند. این وعده الهی است و به فضل خدا و با هم ملت خیلی زود این شرایط به نفع ملت و آرمانهای انقلاب به زودی تغییر می کند. به دل خودمان رجوع کنیم.

این کارهایی که دارند می کنند، شیطانی است. یا انسانهای شیطان صفت هستند یا شیطان های انسان نما هستند. طرف ظاهر انسان دارد اما درونش شیطان است. اگر شیطان نباشد چطور ممکن است قدرت داشته باشد، بر سر کار و مسئول باشد و در برابر فقر و زجر یک ملت بی تفاوت باشد؟ شیطان می خواهد انسانها و ملت را له کند ولی به فضل الهی ملت ایران شیطان وشیطان صفتان و شیاطین انسان نما را نه با دعوا بلکه از راه خودش از صحنه خارج خواهند کرد. امیدوارم به زودی زود اتفاقات خوب و مثبتی بیفتد و شرایط کشور ما تغییر کند و هر کس خواست کاری بکند در مسیر ملت، به خواست ملت، در کنار ملت و برای ملت باشد. و این وعده خداست. الان شرایط کل جهان و بخصوص ایران اینطور شده است که مستضعفین بگویند خدایا یک راهی نجاتی باز کن که ما از اینجایی که به مردم ظلم می کنند، برویم یا یک ولی و نصیری برای ما بفرست تا به ما برای خارج شدن از این وضعیت کمک کند. من فکر می کنم که خدا ولی و نصیر برای ملت ایران فرستاده است و آن هم همت بلند ملت ایران است که به زودی شرایط را تغییر خواهد داد.

در همین رابطه عبدالرضا داوری فعالی سیاسی که پیشتر از مشاوران احمدی نژاد بود وحالا از او جدا شده است در توئیتی نوشت: "«‏احمدی نژاد با طرح این ادعا که «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند»
بدنبال القاء دو پیام است:
۱-جمهوری اسلامی درحال فروپاشی است.
۲-مسولین ج.ا، مردم را رها کرده و در حال غارت و فرار هستند.
احمدی نژاد با این پیامها، به دنبال بازیگری در نقش ‎یلتسین ایرانی است."

منبع: آفتاب نیوز

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 159
  • سید ج
    0

    سلام. من از ارادتمندان شما بودم اما وقتی در آخر دوران ریاست جمهوری تان چند میلیارد تومان برای دانشگاه ایرانیان که هیچ خبری از آن ندارم( اگر کسی دارد توجیه ام کند) بودجه اختصصاص یافت، صداقت شما برایم زیر سوال رفت.

    نظرات شما -
    • دروغ سنج
      0

      دروغ میگویی دروغگو

  • سید
    0

    دیگه وقتشه ساکت بشی

  • ..
    0

    شاید مردم به هرکسی از ایران فرار کند ولی مطمئن باش به تو یمی اجازه نمی دهند حتما گیرت می آورند وگردنت را میشکنند

  • کاربر ناشناس
    0

    درست میگه

  • د
    0

    این خزعبلات چیه واقعا این باید برود کنار دست بقایی اصلا چی گفته فکر کنم عمراز کسایی که آنجا بودند فهمیدن چی گفته خداییش کنار معاونش جایش خالی است یعنی چه می خواهند مردم بدهند نمی خواهند رای بدهند می خواهند عقب بیفتد نمی خواهند عقب بیفتد آنها که داشتند به این حرفها گوش می دادن دیگه کی بودند

  • کاربر ناشناس
    0

    متاسفانه دارند دست همدیگر را رو میکنند این اه ملت است ادم یاد این جمله که انقلاب فرزندان خود را میخورد میافتد

  • ؟؟؟؟
    0

    من ساقی این احمدی نژاد رو زنده میخام

    نظرات شما -
    • و
      0

      معلومه امشب اساسی زده

  • اسدالِه
    0

    از روحانی هر چه دیدیم شر و پلیدی و نکبت بود.شاید اقای احمدی نژاد بیاید تو انتخابات شرکت کنیم.اصول گرا و اصلاح طلب هر دو منافقند .بگزریم توی اصولگراها جناب اقای زاکانی و جناب سعیدی حسابشون جداست. به اقایان احمدی نژاد جلیلی و زاکانی قلبا اعتقاد و ارادت دارم.بنظرم اقای رییسی در قوه قضاییه بماند تا اوضاع عدالت و رفع تبعیض و فساد با تحول همراه شود. اقای قالیباف هم خوب میتواند قوه مقننه را در جهت خیر و صلاح هدایت کند.اگر احمدی نژاد بیاید حتما به ایشان رای میدهم و اگر نیاید فقط درصورتی که اقای جلیلی کاندید شود به ایشان رای میدهم

    نظرات شما -
    • ....
      0

      یعنی واقعا می خوای به ابن رای بدهی امشب با این حرفها ثابت شده که پاک حالش خرابه . البته شما هم با این کامنتی که الان گذاشتی معلوم نیست چی زدی

    • ب اسدالله
      0

      فقط بهت میگم زرررشک زرررشک زارت زارت زرررشک زرررشک زارت زارت و دگر هیچ وگوی

  • الهیاری
    0

    احمدی نژاد برادرت حاج داود خدا روحش رل شاد کند می گفت محمود برادرم دیوانه است و مادرت هم بابت اینکه محمود دیوانه شده دق کرد و مرد از معاونین و مدیران خودت کدام زندان نیستند

    نظرات شما -
    • لا
      0

      1) الان که میبینم همه آنانی که درزندان هستند همه با احکام مزخرف سیاسی و بدون رعایت تشریفات قانونی و در یک دادرسی ظالمانه و ناعادلانه به زندان افتاده‌اند 2) جعل داستان می کنی دیوانه زنجیری تو چطور استاد تمام دانشگاه علم و صنعت را دیوانه می خوانی و خودت زنجیری را عاقل میپنداری

  • نصرت الله
    0

    واقعا توهم زده ....فکرمیکنه الان اگرانقلابی هم بشود اوفیدل کاسترو انقلاب خواهد بود.....یادت باشدباحمایت همان گروه بدتر به قدرت رسیدی.....

  • سرمد
    0

    آقای احمدی نژاداگر داوری دروغ می گوید چرا پاسخش را نمی دهی ؟ بسیار مشکوک است.

    نظرات شما -
    • داور
      0

      جواب ابلهان خاموشی است !

  • ق
    0

    اینکه همه بدند من خوبم منیت است اکنون کسانی که کاندیدا رئیس جمهوری شده اند بعضا در دولت جنابعالی شبانه روز زحمت کشیده و از ابتدای انقلاب در مسیر انقلاب بوده حساب و کتابشان صاف و روشن است بهتر است شما اگر دلتان برای نظام و کشور و مردم می سوزد ترغیب نمایید ملت در انتخابات شرکت و به افراد پاکدست وخدوم رای دهند انقلاب اسلامی قائم به شخص نیست خدا رحمت کند امام خمینی معمار انقلاب را این را مرقوم نمودم که بدانید معمار انقلاب رفت لکن انقلاب کماکان هست..

  • محمدرضا
    0

    هیچ ریس جمهوری حاضر نمیشد بنزین را به یکباره گران کنه و گرونی افسار گسیخته راه بندازه توی جامعه ولی محمود خان تو این کار را کردی و کلید بد بختی مردم را انداختی توی قفل .8سال بودی بسه نکنه میخوای بیای بنزین را 10 تومن کنی بعدش نفری 250 تومن بدی. یادم نرفته همون 45تومن را یکبار اول برج واریز میکردی یکبار دهم برج یکبار 25 برج تا وقتی که همین جوری دو ماه همون 45 تومن را خوردین و به مردم ندادین .ولی بازم سگ شما اقای احمدی به اینا که الان سر گردن مردم سوارن ارزش داره .بر پدر مادر همه شماها لعنت که ما نون خوردن خودمون را نداریم با این گرانی ......

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خود احمدی نژاد بنزین را ۱۰ برابر کرد

  • ح ن
    0

    ملتی که این حقایق را میبینندومیشنوندوخودشان رابه کوری وکری زده اند سزاوارهمین زندگی هستن

  • احمد
    0

    یکی پیدا نمیشه به این یه دهنه بزنه

    نظرات شما -
    • کوروش
      0

      درست صحبت کن.

    • ناشناس
      0

      چون حرف حق میزنه!!! یکی بزنه تو دهن امثال تو که معلومه از دارسته همونانی که داره در موردشان حقیقت رو میگه

    • ممد
      0

      احمد چرت نکو

    • کاربر ناشناس
      0

      معذرت خرمون مردبه افساردفنش کردیم

  • وکیل
    0

    کامنت ها هم امنیتی شدن و دارن توسط امنیتی ها علیه دکترنوشته می شوند. زنده باد بهار. زنده باد عدالت. زنده باد احمدی نژاد

  • جاناتان
    0

    دکتر یادمه آخر ریاست جمهوری گفتین بیاید یک بار برای همیشه شیطان رو اخراج کنیم . چی شد ؟ شاید این نتیجه تهدید از خارج و عدم اعتماد به نفس به خود و غلو کردن دربرابر مردم و سرکوب مردم میشه همین شاید به جای این زرت و زوزتایی که برادرها میکنن اگر عمل میکردند الان وضعیت لااقل فرقی نمی‌کرد با الانی که هستیم داخلش . البته جنگ چیز بدیه ولی آزار رسوندن از قتل بالاتره افسار ما دست دکتر ظریفه

  • ی ط
    0

    آقای احمدی نژاد شما هرچقدر کوچک باشی باز از فیلتر شواری نگهبان رد نمیشی.شما قاطی کردی. همانطوری که دوستان نزدیکت قاطی کردند فقط شما بستری نشدی.تقوا را رعایت کن. کروبی و موسوي در انتخابت تقوا را رعایت نکردند . شیفته خدمت باش نه تشنه قدرت .خدا عاقبت ما را بخیر کنه. نمیدونیم ما را چه شود.

    نظرات شما -
    • حرف دل
      0

      تو از همون مدل های مغزفندوقی هستی که مغزت رو سوپرحزب اللهی شستشو داده

  • مورچه
    0

    حرف دل مردم فرودست ایران زمین ثروتمندرا زدی .داریوش هم همین حرف شمارا میزد .مامردم حرف ایران ثروتمندراشنیدیم اماهزارفامیل همه ثروت مردم راغارت کردن توقع رای هم دارن نه دیگه دوره بزن دررو تمام شد قیمت رای هریکنفر ایرانی ۵۰۰میلیون بشکه نفت ۵۰۰کیلو طلا ۵۰۰کیلونقره ۵۰۰میلیون دلار و۵۰۰ میلیون هست هرکس رای میخواد باید سرکیسه راشل کنه نداره غلط میکنه رییس جمهور بشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      معلومه فقط یک موتوری بیسواد معتاد از کسی که معلوم نیست چی زده حمایت می کند نوددرصد از هواداران احمدی نژاد هم صنف توهستند

    • عابد
      0

      اخه بی ش ر ف تو به موتوری ها چرا حرف میزنی.خودت چیزی میزنی که به موتوری ها فش میدی.اوس...

    • مورچه
      0

      ناشناس احمق حقیقت برای احمق های بیسواد مث تو تلخ ست هرجاه کم میارید برجسب بیسواد میزنی احمق کوتوله ب اندازه تجربه وتاریخ ۴۳اینا رودارم احمدی نژاد زده بسیم اخر داره افشاگری میکنه و گفته های امروز احمدی نژاد را بارها تکراراعمال شیطانی ازسوی شیاطین دیدم .چه کسانی عاشق دروغگویی هستن چرا قانون برای بعضی ها اجرانمیشود چرااین همه اختلاس .ایااین افرادی که جرم مرتکب شدن خداپرست هستن یا شیطان پرست؟ ودراخر معتاد خودتی هروقت خمار هستی مشخصه

    • مورچه
      0

      اروح عمه ت شمابرای دوتا مرغ منجمد دوکیلومتر صف می بندید .پرندهای قفسی .

    • ناشناس
      0

      منظورم از هم‌صنف موتورهای که خیلی هایشان با شرافت هستند نیست منظورم معتاداش هستند که بعضی جز این افراد عستند

  • خادم مردم
    0

    درود بر خادم ملت.ولی متاسفانه تو هم با این ساختار قدرت و با این قانون اساسی و با این تفسیر سلیقه ای ان و با این شوراهای نگهبان متعدد و با این نظارت های استصوابی کاری از پیش نخواهی برد.مردم ۴۰ سال از طریق صندوق رای خواستند مسیر کشور را اصلاح کنند ولی اجازه ندادند و نخواهند داد.پس برای کار پوچ و بیهوده چرا شرکت کنند.هم وطن تو منو راهنمایی کن ایا از صندوق رای ابی گرم خواهد شد؟ مثلا من دوست دارم با امریکا رابطه برقرار بشه بدون قید و شرط و اینکه آمریکا زانو بزند توبه کند به غلط کردن بیفتد تسلیم شود و از این شعارهای تو خالی.ایا کاندیدها این جرات را دارند که این تعهد را به مردم بدهند و پای آن نیز بایستند.ایا به او اجازه این کار را خواهند داد؟؟،قضاوت با مردم شریف و فهیم ایران عزیز

  • عبداله
    0

    خیلی وراجی.

  • اسدالله
    0

    مردک جاسوس اگر کسی در جاسوس بودن تو به نفع صهیونیست ها شک دارد واقعا کودن است وابله ، با حرارت حرف مفت می زنی غافل از پرونده سیاه خودت ، از ترور دانشمندان هسته ای می گویی واین که چرا مسئولین امنیتی کشور محاکمه نمی شوند ؟ خب ابله شیاد در دوره ریاست جمهوری خودت بیشترین ترور دانشمندان ( ۶ نفر ) انجام شدمانند شهید علی محمدی ، شهید احمدی روشن و.... بفرمایید کدام مسئول امنیتی در وزارتخانه تحت امرت را محاکمه کردی ؟ از دزدی های ۱۰۰۰ میلیاردی در این دولت ودولت های قبلی می گویی اما غافل ازاین که شاه دزد همه دزد ها جناب بابک زنجانی ودکل خواران در زمان خودت بوجود امدند ؟ ای ابله چرا ملت را نادان فرض می کنی ؟

    نظرات شما -
    • خاوری
      0

      کارشان با این دانشمندان تمام شده بود .انسانهای مهم برای حاکمیت تاریخ انقضا دارند .

    • محمدرضا
      0

      اسد الله نه اسد نادان

    • محمد
      0

      دستور اخراج وزیر اطلاعات رو صادر کرد که آقامون نگذاشت نمیدونی شر و ور نباف

    • اسداله
      0

      جناب اسدالله،معلوم که کی کودن و ابلهِ.از طرز نگارس و فهوای کلامت معلومه از شعور بهره ای نه برده ای.بد نیست کمی یاد بگیرید به دیگران هم احترام بگذارید. احمدی نژاد حوب یا بد باید منطقی نقدش کرد.به گفته لیدرهای جمعیت اصلاح طلب اگر احمدی نژاد همین الان وارد انتخابات بشه حداقل ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ رای قطعی داره انوقت تو کودن و کج فهم اینو درک نکردی. طبیعی است کسی که در مقابل دشمنان به ایسته دشمن از تحریم نا امید میشه و روی به ترور میاره.دولت کنونی اقای روحانی که همه امتیاز ها رو داده،تحریم بیسابقه هم شده چرا با تخریب مرکز هسته ای در دو نوبت و کمت از ۸ماه مواجه میشه،چرا سردار بزرگ تاریخش رو ناجوانمردانه ترور میکنند،چرا شهید فخری زاده ان دانشمند بزرگ کشور را ترور میکنند.بلاهت شما شگفت انگیز جان برادر .نکنه از تیرانا پست میزاری و ...

  • کوروش
    0

    جناب احمدی نژادنمی دانم چرایک حسی به من می گویداهل خدعه و نیرنگ نیستی وواقعااین حرفهاراازسردلسوزی می زنی وواقعابه فکرملت هستی.

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      ای فرصت طلب . احمدی نژاد فرصت سوز8 سال

  • کاربر ناشناس
    0

    کسانی که به دکتر احمدی نژاد تو هین میکنن وحشتزده شدن که اگه ایشون رای بیاره دستشون از بیت المال کوتاه میشه وبساط دزدی وگدایی شون حداقل برای ۴ سال جمع میشه اسم خودشون رو گذاشتن آقازاده اینا جهنمیا دزد زاده وگدازاده هستن

    نظرات شما -
    • م
      0

      انگار تو دوره احمدی نژاد اصلا دزدی نبوده است و خاوری را هم اصلاح طلب ها آورده بودند. تحریم را هم به اسم اصلاح طلب ها بنویسید انها قطعنامه سازمان ملل درست کردید. از جنس هاله نور هم چیزی نگید که فقط همراه احمدی نژاد.

  • اب
    0

    احمدی نژاد برای رسیدن به قدرت دست به هر کاری میزنه جنس خوب مصرف کن

  • رحیم آب منگل
    0

    آقای احمدی نژاد کمی ادب و فرهنگ و اندیشه و صداقت و راستی و درستی را از جناب آقای خاتمی یاد بگیر حب قدرت اینقدر به مغزتان ضربه زده اراجیف ببافی کنتور هم که نمی خواهد

  • نذیر
    0

    همه مسئولین را به دو قسمت تقسیم کرد ودر نهایت جزیره را مطرح می کند خدا نیامرزد تو واین تفکر نابجایت را که اینچنین آب در آسیاب دشمن می ریزی اگر گرا به دشمن می دهی بدان که شیر مردانی هستند در این مملکت که خاک بر دهان تو وآن پدر سوخته های بی ناموسی کنند که خیال نابجایی داشته باشد

    نظرات شما -
    • حرف دل
      0

      نذیر جان کاسه لیسی هزارفامیل فایده نداره ، بچسب به حقیقت و تقواپیشه کن

    • کوروش
      0

      خاک بردهان کسانی بریزکه دکل نفتی رادزدیدندوخوردند.

    • ابراهیم حامدی
      0

      خاک بر سر و تو دهان تو کنند که دوست و دشمنو نمیتونی تشخیص بدی.

    • محمد
      0

      من کار به بددهانی و فحش شما ندارم چون اندازه معرفت و شعورتو رسوندی چطور خبر فوری فوش ها رو داره تایید میکنه؟! آقا چقدر پول گرفتی اینا رو منتشر کنی؟

    • منصوری
      0

      احسنت بر این نظر و نظریه پرداز

    • ارش
      0

      خاک بر سر نزیر

    • ناشناس
      0

      آنهایی که حرف نذیر را رد کردند اگر عقل درست وحسابی داشتند به این نکته توجه می کردند که این یارو دارد گرا به دشمن می دهد یا حداقل نمی فهمد نتیجه این گرایش چیست بعد اگر دشمن سوء استفاده کرد وبراساس چرندیات ایشان دست به عملی زد بعد همین شماها به غلط کردن می افتید

    • معلم
      0

      گراداده: اگر محمود راست گفته باشه این جزایر متعلق به اسلام است و الان دشمنان اسلام میرن سراغ جزایر و افراد داخلش!

  • مومنی
    0

    جناب دکتر احمدی نزا د همه استان‌ها هم بری برای چند نفر سخنرانی کنی تو دیگر بدر د ریس جمهور شدن نمی خوری و تاریخ مصرفت گذشته و بهتره این همه قداست خودت را از بین نبری و این همه یلتسین یلتسین منفور نکنند که اینجا ایران است با روسیه اشتباه گرفتی ؟ اینجا سرزمین شهیدان است و بهتره بری هم ن دانشگاه درست را بدهی .

  • بچه ده
    0

    احمدی نژادحرف حساب میزنه درودبراحمدی نژاد!

  • محمود
    0

    سلام عملکرد آقای احمدی نژاد در مقابل عملکرد آقای هاشمی برتر و عالی تر بود لذا مورد تایید قرار گرفته بود . از زمانی که متوجه این برتری شد قدرتمند شد و ادعای مدیریت جهانی کرد بطوریکه از طرف برخی بعنوان معجزه قرن معروف شد حتی یکی از بزرگان آیه اطیعو الله و ... اینچنین تعبیر و تفسیر کرد که اطاعت از خدا ، پیامبر، امامان و رئیس جمهور واجب است. آقای احمدی نژاد با شنیدن این کلام قدرتمندتر شد و اظهار کرد در موقع سخنرانی در سازمان ملل اطرافیان ایشان ( مشایی یا بقایی ... ) حاله ای از نور در اطراف صورتش مشاهده کرده اند که آقای جوادی آملی پاسخ قاطع را شنیدند لذا مقداری عقب نشینی کردند. طوری قدرت پیدا کردند که در مدت کوتاهی هفت وزیر را برکنار نمودند وقتی که مصوبات شورای امنیت را کاغذ پاره اعلام کردند و علما تندروی های ایشان را دیدند یواش یواش از او دوری جستند اون که گفته بود احمدی نژاد معجزه قرن است گفت ما اشتباه کرده بودیم اونکه گفته بود اطاعت از رئیس جمهور واجب است گفت اینجور نبوده و اشتباه شده بود. آقای جنتی که عاشق چشم و ابروی آقای احمدی نژاد بود او را طرد کرد و او تنها ماند اگه دوباره بخواهد رئیس جمهور شود آیا دوباره مورد تائید قرار خواهد گرفت یا نه خدا میداند

  • ممد
    0

    محمود هر چی میگی درست میکی

  • ناشناس
    0

    فقط شده مسابقه (کی بهتر حرف میزنه)

  • محمد
    0

    این نظرها را را که مطالعه کنید می فهمید که مخالفین احمدی نژاد چقدر بی جنبه.بد اخلاق.بی منطق.قدرت طلب هستند اگر اخبار را پیگیری کنید می فهمید که چقدر ملک در ترکیه و خارج خریداری شده آیا این صحبت احمدی نژاد صحیح نیست؟ نمی دانم کجاتون می سوزه که بی احترامی تنها حامی مردم می کنید .پناه می بریم از خدا از شر این قوم...

  • علی
    0

    حاکمیت یکسری اصول داره .هرکس بیاید .باید طبق این اصول در سیاست ودراقتصاد فرهنگ و ارتش و......عمل کند .اینجا شخص مطرح نیست .ممحمود و حسن فرقی نمیکند .اگر میبینید اطاعت از این اصول باعث عقب ماندگی ما شده باید توسط ملت تغییر کند .و آن عدم شرکت در انتخابات است

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      گل گفتی

  • ح
    0

    این اقا هم برای خودنمایی زده سیم اخر اقای احمدی نژاد شما مملکتو با نفت بالای 120دلار اونم با حجم بالا میفروختید اون موقع وضعیت منطقه انقدر متشنج نبود الان وضعیت فرق داره خیلی جمهوری اسلامی هم سیاست یکسانی داره چ برای شما چ برای هرکسی دیگه درضمن شما تافته جدا بافته ک نیستید ی روزی شما عالی ترین مقام اجرایی کشور بودید الان هم سمتی دارید پس شما هم مسول هستی چیزی نگید ک مسخره عام بشید مردم میفهمن زمان قدیم ک نیست زشته بخدا زشت

  • سیدی
    0

    این نادان عاقبت به شر چون اطمینان پیدا کرده که در این کشور جایی ندارد همان کاری را در پیش گرفته که بنی صدر ومسعود رجوی خائن در پیش گرفتند یعنی فتنه گری واشوب وملت را به جان هم انداختن ، اخر روسیاه تو که بزرگترین دزدی ها واختلاس ها که در دوره ریاست جمهوری تو انجام شد بابک زنجانی ، خسروی ، مرتضوی ، دکل خواران ، بقایی ؛ رحیمی و....حالا با چه رویی دم از مبارزه با فساد می زنی ؟ مگر بهترین دانشمندان اتمی در زمان تو ترور نشدند تو چه غلطی در مقابل اسرائیل کردی ؟ ۸۰۰ میلیارد دلار درامد نفتی را چه کردی ؟ از این بیشتر خودت را عاقبت به شر نکن وبدان سرنوشتی بدتر از رجوی لعین وبنی صدر خائن در انتظار توست. ای مبدع هاله نور ودر اغوش گیرنده عیال ودختر چاوز . ای کذاب مجهول الهویه که معلوم نیست بهایی هستی یا یهودی نفوذی .

  • هامی
    0

    اقای احمدی نڗاد شما ۸سال توی این تیم بازی کردی در هرپستی هم بازی کردنتونستی قهرمان بشی،مربی تعویضت کرد دوباره بعد از ۸سال اومدی میگی خوب تمرین کردم اینبار تیم رو من قهرمان میکنم بزارید بیام تویه تیم، چهار سال پیش که کمیته انظباطی ردت کرد، الانم که اومدی یبار میگی بازیکنم یبار میگی مربیم الانم که میگی صاحب باشگاه بشم، توی این مدتم نشون دادی گل برات مهمه نه دروازه، ، احتمال ابنکه گول بخودی بزنی خیلی زیاده،حتی در وقت اضافه(انتخابات)امکان داره بلوا بپاکنی چون قابل اعتماد نیستی، حالا مثل همه بازیکنان خوب و با اخلاق به تعویضت احترام بزار ولذت تماشای بازی فینال(حماسه حضور)را برای مردم تلخ نکن

  • احمد
    0

    درود بر شرفت ای مرد لعنت بر ان بشرفهایکه دنبال باندو قدرت هستند

  • بابک
    0

    جایزه بهترین استندآپ کمدی تقدیم به محمود و عبدالرضا

  • رضا
    0

    جناب آقای احمدی نژاد میشه دهن تو ببندی واینقدر چرت و پرت نگی نه تو و نه کسی دیگه دلشون واسه مردم نمیسوزه این کشور فقط یه رستم میخواد نه دزد

  • محمد صالحی
    0

    امان از وقتی که تقوای انسان کم شود وبرای رسیدن به قدرت دست به هر کاری بزند و هر حرفی رو بر زبان جاری کند

  • مهدی
    0

    خودشم جزو همون مسئولاست 8سال رئیس جمهور بود با بالاترین درامد نفتی و قدرت چیکار کرد؟جز گرونی و بدبختی چه سودی داشت دکل نفتیا چی شدن معاوناش چنتاشون متهم شدن؟میگن مومن از یه سوراخ گزیده نمیشه ولی با خوندن کامنتا معلوم میشه این ادم طرفدار داره و بااین وضعیت هنوز روزای خوبمونه و روزای بدتری حقمون هست طرف رفته کلی پول بیت المالو ورزشگاه ساخته وسط بیابون که الان خرابه شدن چندین میلیارد سر مونو ریل قم برباد رفت چقدر احمق زیاد شده

  • جعفر
    0

    من تا جایی که می دانم به این نکته یقین دارم که بیشتر اختلاس ها و زمین خواری ها و دست اندازی به بیت المال در زمان ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد پایه ریزی شد. درآمدهای کلان کشور را بر باد داد و با چاپ پول بی پشتوانه و پول پاشی بین مردم سعی کرد خودش را طرفدار مردم جلوه دهد. مبنای بسیاری از گرانی های سرسام آور هم در دولت وی بنا نهاده شد. الان هم در پوست میش رفته است تا با سخنان به ظاهر مردم پسند دوباره بر سرنوشت کشور سوار شود و ضربه ی نهایی را بر پیکر انقلاب و جمهوری اسلامی بزند.

  • ب.س
    0

    درود.براحمدی.نژاد

  • مختار
    0

    آقای احمدی نژاد شما خودتان در سیستم انتخابات این کشور بوده اید و دو دوره رئیس جمهور شده اید حالا به سیستم انتخابات ایراد میگیرید .در زمان شما بیشترین ترور دانشمندان هسته ای رخ داده آن زمان چرا کسی به شما ایراد نگرفت.شما تشنه قدرت هستید و به فکر خودتان . آن زمان که رهبری گفتند از آقای مشایی دست بکش چرا حرف ولی فقیه را گوش نکردید. چرا رفتید و در خانه نشستید. حالا آمده اید و دم از مردم میزنید. سال ۸۴ و سال ۸۸ شما انتخاب شدید.پس است دیگر لطفا در زمین دشمنان این انقلاب بازی نکنید. مشاورانتان را عوض کنید. فکرتان را عوض کنید .

  • کوروش
    0

    اگر رفتند بگو تو رو هم با خودشون ببرن اول همه یقه تو رو میگیرند با اون حیف و میل کردن میلیاردها دلار درامد نفتی. زیادی به خودت اطمینان دارید دکتر قلابی

  • ناشناس
    0

    مثل شاه بعدش سر از مصر دراورد اینها بعد از جزیره شاید کره ماه راهشون بدن

    نظرات شما -
    • ارش
      0

      شاه جایی نداشت که سر از مصر در اورد آواره بود مگه ندیدی نشنیدی

  • نوری
    0

    جناب احمدی نژاد بزرگوار این سهمیه بندی بنزین و یارانه شما فقط پدر طبقه ضعیف را درآورد مرد حسابی با ۴۵۵۰۰تومان شما پول آب بدیم پول برق بدیم پول نون بدیم قسمت میدم به اون جد مادرت که سیده خانم هستن داغ دلمون را تازه نکن فتنه ۸۸را خواهشن زنده نکنید بزارید مردم به حال خودشان باشن جناب دکتر همه مردم افسرده شدن شادابی و نشاط تو جامعه نیست کدوم دریاچه کدوم جزیره اگر حرف میزنی با مدرک حرف بزن نه با شعار زمان ریاست جمهوریتان من به شما رای دادم ولی جناب عالی فقط به روستاها وام دادید یا توجه بیشتری کردید خوب بود ولی بزرگوار دورتا دور میدان آزادی روز جشن انقلاب چه کسانی جمع میشدن و میشوند اینا ملت ایران هستن به عشق ایران میان به صحنه ها و دشمنان ایران را ناامید و مأیوس میکنند چه خبره نزدیک انتخابات که میشه یکی چپ میشه یکی راست میشه جناب دکتر ملت ایران مردم قدرشناسی هستن روز مراسم سردارمان همه دنیا دیدن ایران ایرانی شده بود نه چپ بود نه راست همه در یک خط بودن یا علی موفق باشید ،

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      خوب گفتی ولی دکتربه این تهمت زنی والبته نفهمی ندیدم تاحالا

    • آسمان
      0

      خیلی ساده لوح و کم فکر تشریف دارید ، اگر یارانه نبود که الان نتنها اسمش نبود ، بلکه حقی هم برایت مطرح نبود. اساس یارانه بر کاهش مصرف و مدیریت و همچنین کمک با قشر ضعیف جامعه بود ، که باید به صورت جامع و کامل انجام میشد که متاسفانه دولت کذاب روحانی آنرا تیری در چشم مردم کرد. مسکن مهر با وجود اینکه یکی از طرحهای بزرگ کشور بود و خیلی ها صاحب خونه شدن ، که الان یک اسکلت شده آرزو ، باز دولت کذاب روحانی آنرا حذف کرد ، و اصلا هیچ که به مردم نداد بماند ، بلکه قیمتها به شدت افزایش یافت. البته اگر بفهمی .

    • کاربر ناشناس
      0

      نوری، کوری؟ ندیدی همه تلاش دولت حاضر برای ازبین بردن ارزش همون یارانه هه بود؟؟ دم انتخابات که میشه باید دست خیلی ها رو بشه. باید حقایق گفته بشه تا دوباره راه نیفتن ملت برن رای بیخود بدن و کشور رو نابود کنن. شکم پرست شدیم ما ملت. تا یکی میاد میگه اقتصاد، زود میریم 24 میلیون رای بهش میدیم. خرفتیم دیگه.

  • بهرام
    0

    کمدین سیاسی

  • توزج
    0

    اول از احمدی نژاد بی حیا باید حساب کشید بعد از این بی دینها

  • هادی
    0

    احمدی نژاد شما هم هشت ریاست جمهوری غیر از بدبختی وتورم واختلاس دستاورد دیگری داشتی پول نفت را سر سفره مردم اوردی که حالا سنگ مردم به سینه می زنی و می خواهی فرافکنی کنی تا رای بیاوری پرونده خودت هم سیاه است

  • ایرانی
    0

    دهنتان رو ببندیدخاک بر سر ها. حرف های احمدی نژاد را باید با آب طلا نوشت وبر در دیوارها چسباند یه خورده بیدار باشی ببینید مسولان چی دارند به سرتان در می آرند بد بختها بی عقل

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      بلا نسبت من با آب فاضلاب هم صلاح نمیبینم حرفش رانوشت چون حرفها بوی تفرقه واغتشاش میده واین بوازبوی مستراح بی آب پرشده هم بدتره

  • سیاوش سلطان
    0

    احمدی نژاد خودش از پول فروش نفت های تحریمی جزیره خریده ، مدارک کافی در اختیار یکی از نزدیکان خارج نشین اوست که فعلاً کنار کشیده

    نظرات شما -
    • سلطان بانو
      0

      تو اونجا بودی ،،،،دروغ نده یا ساده نباشد. تخریب با دروغ گفتن شکل میگیرد.

  • کاربر ناشناس
    0

    درود بردکتر احمدی نژاد حرفهایت در بود در دریای بی کران آفرین بر تو مرگ بر دشمنان تو حتی خود خبر فوری .از حرفهایت لذت بردیم ماشا الا

  • مهدی گیتاریست
    0

    احمدی نژاد مچ گیر ۱۴۰۰ احمدی نژاد همیشه حرف حق زده همیشه ب فکر مردمه تنها کسی ک دلش برای مردم می تپه احمدی نژاده کسایی ک احمدی نژادو تخریب میکنن لابد بهشون باج نداده حالا علیه او داستان سرایی میکنن طلا ک پاکه چ منتش ب خاکه مردم مسکن مهر ۸ملیونی یارانه ۴۵،دلاری سهام عدالت ۴۰/۲۲ملیونی داد ملت سهام دار بورس شدن کسایی ک واقعیت رو قبول ندارن برن بمیرن

    نظرات شما -
    • ....
      0

      احمدی تا آخر انتخابات سر از تنها جایی که درانی آورد مثل دوستش تیمارستان است

  • hossein
    0

    یک چیز دو دوتا چهارتا.... زمان 8 سال دولت احمدی نژاد مردم بیشتر تو رفاه اسایش بودن یا دولت روحانی ؟؟ بر فرض مثال احمدی نژاد اطرافینش دزدی کردن ، بازم مردم اسایش داشتن انصافا ، نه این دولت همه رو بدبخت کرده. اون موقع هم مذاکره ای در کار نبودش، تحریم بودیم... ولی قدرت داشتیم

    نظرات شما -
    • Sia
      0

      حتما اون هشتصد میلیارد دلار پول نفت عمه من برداشته گذاشته تو صندوقش . احمدی نژاد پول نداشت

    • ؟؟؟؟
      0

      قدرت که داشتیم اون زمان اما قدرت گم شدن دکلهای نفتی قدرت گم شدن پول از دولت به بهانه تاسیس دانشگاه خصوصی ایرانیان احمدی نژاد قدرت پرورش ب ز. وم ر م ش. ب ق و......قدرت گم شدن 800میلیارد درآمد نفتی که باهاش میشد چند بار ایران رو ازنو ساخت در تمام مدت زمان کشف نفت تا امروز در ایران به اندازه احمدی نژاد نفت فروخته نشده البته قدرت داشتن افکار انحرافی هم داشتیم قدرت سرپیچی از ولایت فقیه روبه صورت علنی داشتیم قدرت استهزاشدن در سازمان ملل وخالی شدن سازمان ملل هنگام سخنرانی ایشان قدرت خس وخاشاک خواندن مردم قدرت بگم بگم های سیاسی وافزایش تنش در جامعه قدرت بغل کردن ننه هوگو چاوز قدرت قهر کردن وخانه نشینی در زمان ریاست جمهوری قدرت انتخاب وزیر با مدرک جعلی قدرت ایجاد هاله نور قدرت چاپ بی ضابطه اسکناس به بهانه ساخت مسکن مهرالبته مسکن که نه خوابگاه مهر قدرت......... البته همین روحانی هم دست کمی از محمود نداره

    • بهتر
      0

      احمدی نژاد واقعا برای مردم کار کرد

  • ح ا
    0

    سلام یکی نیست بگه بابا تو چرا را افتادی دوره گردی میکنی تو که تایید نمیشی چرا تنور گرم میکنی برا دیگران

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      درودبرشرفت انسان فهمیده

  • مجید
    0

    در انتخابات سال ۹۸ چون حضور حداکثری نبود اصولگراها پیروز شدن حالا هم در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ ریاست جمهوری اگر اکثریت حضور نداشته باشند نماینده ی اصولگراها پیروز میشود

  • پدرام
    0

    همه بد هستند تو فقط خوبی !!

  • ناشناس
    0

    احمدی‌نژاد از تکنیک قبلی دارد استفاده میکند او با تخریب هاشمی البته در ظاهر توانست ریس جمهور شود. این بار نیز با نیرنگ به مطرح کردن مشکلاتی اشاره میکند که مردم با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند.

    نظرات شما -
    • احمق بودن تا کجا
      0

      کدوم نیرنگ ، کوری نمیبینی مردم دچار چه مشکلاتی هستن؟ ، کوری نمیبینی که مردم تو صفها پشت هم منتظر دو کیلو مرغ ، یا دولیتر روغن هستن؟ وای به حالت که هنوز مردمی نیستی.

  • جهاندیده
    0

    هدف اینه انتخابات به سالهای بعد موکول شود ،همه چی به نفع دولت ،آمار کرونا هم دست دولت ،،،،،

  • منصوری
    0

    اگر یگ مغازه شیک و لوکس در بهترین نقطه بازار وجود داشته باشد و سه گروه که طعم در آمد آنچنانی این مغازه را چشیده باشند خیلی ساده لوح باید باشیم که فکر کنیم به این راحتی دست از این ثروت یا مفت برمیدارند.جالب هر سه گروه این مغازه را تنها متعلق به خود میدانند و طرف های دیگر را غاصب.

  • سامان
    0

    به امید خدا کسانیکه به مردم ..ظلم کرده اند .خیانت کرده اند .وکشتار مردم دست داشته اند ..همه آنها دستگیر وبه سزای اعمالشان خواهند رسید

  • شیخ
    0

    درودبردکتر باشهامت حقیقت راگفتی همه شیطان پرستی می کنن

  • ناشناس
    0

    احمدی نژادرادوستدارم همیشه راس گفته

  • ناشناس
    0

    درود ب شرفت احمدی نژاد دوستت داریم

  • ناشناس
    0

    از شجاعتش خوشم میاد... قصدش اینه که کلا سیستم رو نابود کنه

  • بچه ده
    0

    هرجا جزیره خریده باشن بایدیه روز دربرابرمردم حساب پس بدن ومجازات شوندبادرودبه آقای احمدی نژاد

  • بینام
    0

    ایشان مواضعش بسیار به نظام نزدیکه. ما ملت ایران هم بیشترمان کم حافظه .

    نظرات شما -
    • م
      0

      با آقای شجریان وعلی دای موقعی رئیس بودی چه کردی ملت هرگز فراموش نمیکنن

  • ب
    0

    درود بر احمدی مردمی

  • ممد
    0

    فقط یک چیز را متوجه شدم اصلاح طلب و این مسایل همه کشکه ! خودشون دارن میچاپن و غارت میکنن و ملت رو انداختن به جون هم ،، مثل نظرات در همین صفحه ،، اصل این سیاست دقیقا سیاست موسولینیه

  • علی
    0

    احمدی نژاد مرد است .دزد نیست .اگر کوچکترین مشکلی داشت تا الان رسوایش کرده بودند هیچ پرونده ای نداشت .حالا خیلی از دزدان از هر دو جناح می‌ترسند که اگر این بیاید دستشان رو میشود و باید پس بدهند . در دوره احمدی نژاد چه وضعیتی بود و الان چیه . حداقل از بقیه بهتره . روحانی هم دین مردم را از بین برد هم دنیا .

    نظرات شما -
    • الن
      0

      واقعا هیچ فسادی نداشته ؟؟؟ ولی چطور هر چهارتا معاونش تو زندان بودند ودو تاشون هنوز ازاد نشدن؟

  • مبینا
    0

    کاش اینجا نبودم و اینهمه فساد و دزدی و ریا را نمیدیدم کاش !

  • ممد
    0

    محمود درست میگی

  • ب
    0

    درود بر احمدنژاد

  • رهایی
    0

    تا نباشد ویژگی مردم نگویند چیزها صد درصد راست میگه هرچند دیگه مردم از اینا خسته شدن وحتی اگه احمدی نژاد هم بیاد رای نمیدهند به غیر از یک مشت مفت خور که همیشه توی هر حکومتی هستن

  • ....
    0

    پیاز داغشو خیلی زیاد کردی !

  • بحث نکن
    0

    (( بدبخت است ملتی که گذشته خود را فراموش می کند )) ----- مگر احمدی نژاد 8 سال رئیس جمهور نبود با نفت لیتری 150 تا 160 دلار ؟ مگر پر درآمدترین دولت تاریخ کل ایران نبود ؟ غیر از یارانه 45000 هزار تومانی و مسکن مهر چه کار کرد ؟؟؟؟ █ █ █ █ █ ♕ فقط دکتر سعید محمد █ █ █ █ █ █

    نظرات شما -
    • هواداران
      0

      عرضه داشت درآمد کسب میکرد خرج مردم می کرد. سعید محمد هم اگه رییس بشه تازه 16 سال بعد میشه الانه احمدی نژاد

    • رضا
      0

      لیتری ۱۵۰ دلار، داداش اون بشکه بود بعدشم ۸۰ تا ۱۰۰ دلار در دو سال از ۸ سال

    • الن
      0

      رضا جون ما تا 160 دلار هم نفت فروختیم ، ولی درامدش رو تبدیل کردیم به دکل نفت که اون هم گم شد!!!

  • احمد
    0

    آقای احمدی نژاد تا زمانیکه امثال تو با این شعارهای فریبنده و تهمت به این و آن است ملت گرفتارند هشت سال شما را هم دیدیم الان هم تمام تلاشت نه حل مشکلات اساسی کشور و مردم است بلکه به بهانه انتخابات می خواهی بگویی در دولت من هیچ اشتباهی نبوده و من خوب بودم یادت رفته به چهار میلیون معترض تهرانی گفتی خس و خاشاک یادت رفته اون سرکوب‌ها یادت رفته تغییر همه از آبدارچی تا بالا دکل نفت، غارت‌های دوران خودت ملت و کار ملت را فدای مشایی کردی نا امیدی و اختلاف را بوجود آوردی فاجعه کاغذ پاره خواندن قطعنامه های شورای امنیت قطع ارتباط با تمام دنیا غیر از ونزوئلا، قطع رابطه با عربستان و پاشیدن تخم نفاق در منطقه باج دهی به سپاه پاسداران فروختن شرکت مخابرات به سپاه پاسداران، خصوصی سازی غلط، و...

  • خخخ
    0

    درود بر محمود احمدی نژاد ایول تا میتونی پاچشون رو بگیر و دزدا رو رسوا کن هیشکی مثل تو نمیتونه به این مسوولین مفت خور جفتک بزنه

    نظرات شما -
    • ،،،
      0

      از اون نام (خخخ ) معلومه که یعنی خیلی خری !!!

  • علی
    0

    گروه اصلاح طلب ها باعث شدند که مردم به اشتباء فکر کنند احمدی نژاد اصول گرا ست که خیانت کردند در صورتی که وابسته به هیچکدام نبود مردمی بود خیانتی که انجام دادند

  • محمد
    0

    لعنت و نفرین خدا بر پدر و مادر کسانی که زندگی ما را به این روز انداختند. درود و رحمت بیکران بر روح پر فتوح رضا شاه کبیر پدر ایران نوین .

  • هاله نور
    0

    همتون یک پخید توهم میگی با دنیا رابطه نداشته باشیم

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      رابطه ما با دنیا ؟ کدوم دنیا رو میگی؟ دنیای پر از جنایت و کثافت؟ رابطه به قیمت از دست رفتن شرف و عزت؟ همین تویی که این حرف رو میزنی تا گلوت خوردی و سیری. با شرف هاش گرسنه هم باشن تحمل میکنن.

    • الن
      0

      دوست عزیز ناشناس از قدیم گفتن یه سوزن به خودت بزن و بعد یه جوال دوز به مردم!!!شما دو مثال از شرافت در حاکمیت ایران بگو و انگاه دنیا را کثافت قلمداد کن !!! اگر خواستی من صد بی شرفی رو در حکومت ایران را برات نام می برم!!

  • مهدی
    0

    احمدی نژاد رو مردم جهان دوست دارند.

  • احمد
    0

    این مرد راستگوست

    نظرات شما -
    • بیجانی کرج
      0

      اسم مرد براش کنه ابر مرده

    • الن
      0

      اسم مرد رو خراب نکنید ، از فردا به هر بی سر و پایی میگن مرد!!

  • و
    0

    احمدی نژاد خودش را بکشد طرفدارای بهتر از معتاد وبیسوادا نخواهد داشت که البته هر. دوگروه میشود با پنجاه تومان خرید حالا دم انتخابات می بینید برای همین کسی بهش محل نمی گذارد الان این حرف از دهن شخصی مثل آقای خاتمی در آمده بود بعضی مثل سگ می ترسیدبالا دستیا می دانند حرفها احمدی نژاد باد هواست

    نظرات شما -
    • نادر
      0

      برو خدا امواتت رو بیامرزه. برو کنار بذار یه چند تا آدم با شعور بیان وسط. جمع کن خودت رو زیر دست و پا.

    • بیجانی کرج
      0

      انگ معتاد و بیسواد را هم به عشقمان حاج محمود مردمی نژاد با جان و دل پذیراییم تو بگو خرت به چند یابو

  • سرباز، مختارزمانه
    0

    سلام..این کسانی که به طرفداران دکتراحمدی توهین میکنند ومیگن معتادن وبی سواد ،اگر سر سوزنی برای خودشان وخانوادهاشون ارزش قاعل بودن واصلآ خانواده داشتن به ۹۰درصد مردم توهین نمی کردن...زنده باد مختار زمانه احمدی نجات

    نظرات شما -
    • بیجانی کرج
      0

      سلام خدا را شکر بیدار شدی اسم خاتمی را کنسل کردی نگرانت بودم خدا را شکر بیدار شدی مخلص ارادتمندان حاج محمود مردمی نژاد

  • جوان
    0

    ازنظرمن احمدی نژادمیتونه دردمردم بفهمه تنهاراه نجات حمایت ازاحمدی نژاد

  • جمعه
    0

    ازین که کمی تا اندکی دیشتان را بطرف دیدگاههای مردم تنظیم کرده ای جای شکر دارد.ایکاش ده هشتاد این حرفها را میزدی! آدرس جزیره را به نتانیاهو ندی.

  • نادر
    0

    یه روزی چند تا دزد زدند به یه آبادی. حیوون ها و خرمن ها رو دزدیدند و رفتند. صبح اهل آبادی اومده بودند، این میگفت گناه از فلانیه، اون میگفت گناه از بهمانیه. کد خدا اومد گفت: یه جوری حرف میزنین انگار دزد گناهی نکرده. دزد دنیای ما اسرائیله، انگلیسه، فرانسس، آمریکا است. ملت، نیوفتین به جون همدیگه. فقط حواستون باشه سرمایه اسرائیل و آمریکا تو ایران کیا هستن. چهار چشمی اون ها رو بپایین.

  • پرتوی
    0

    واقعیت اینه که غالب مردم ناامید از تغییر به سمت بهبود از طریق انتخابات هستند تاریخ مصرف اصول گرا و اصلاح طلب دیگر تمام شد وزارت کشور می تواند اسم یک نفر از صندوق ور بیاورد شاید مشروعیت قانونی داده شود ولی افکار عمومی مقبولیت نمی دهد . مردم ایران مانند مسئولین سیاسی کار شده اند یعنی آن چیزی که در دل دارند عمل نمی کنند در خلوت یه جور رفتار دارند در جلوت یه رفتار دیگر. خدا کند ساختار مملکت اصلاح شود و به گونه ایی تغییر کند که سیستم خوش را اصلاح کند

  • یک روستای کشاورز
    0

    یکی به طرفداران احمدنژاد معتاد بیسواد قلم داد کرده عرضم به شخص این اولا همه جامعه مثل شما امکانات ندارن بروند درس بخوانند دوما خودت را معرفی کن مردم ببینند شما کی بود کی هستی که مردم توحین می کنی بیشرف هیچ ندار

  • رضایا
    0

    محمود جون تو هم که ساکن همون جزیره امنی .اگه راست میگی از اون مجمع استعفا بده بعد بیا پاچه بگیر

  • علی۵
    0

    کدام مسئولین؟ در کجا جزیره خریدند؟ چقدر پول دادند؟شیطون نکنه خودت هم سهم داری؟آخر خودت هم هشت سال مسئول بودی.

    نظرات شما -
    • بیجانی کرج
      0

      اره علی جون خود شیطون بالاش هم خریده فقط چون لو نره سندش زده به اسم عمه جونت نمی بینی عمت هی میگه چرا مملکت شلوغ نمیشه بریم

    • 19
      0

      سلام شاید زده به نام ننه .هگوچاوز

  • سربندی
    0

    آقای عباس آخوندی هم درموردخریدخانه هایی میلیاردی درکشورهای دیگر درهمین خبرفوری فرموده بودند

  • مرد شجاع
    0

    محمود جان کی فائزه هاشمی رو به عقدت در میاری

  • مصطفی
    0

    واقعیات آدم رو به فکر فرو میبره

  • مصطفی
    0

    خبرمرگت خبری سانسورچی

  • ناشناس
    0

    منظور احمدی نژاد از خرید جزیره ، پناهنده شدن مسؤولان پس از سقوط رژیم به کشورهایی مانند لبنان ، عراق ، سوریه ، یمن ، افغانستان ، غزه ، ونزوئلا و ... است که ما در آن کشورها نیروهای نیابتی داریم. اینو که خود ما از سالها پیش می دانستیم! اسرار جدید فاش نشده ای داری بگو!

  • الن
    0

    محمود هم لات کوچه های خلوته !!! خب بگو کدام مسئول و در کجا جزیره خریده!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها