رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبر فوری:

واکسن خارج از نوبت زمینه ساز تخلفات بزرگتر است/ جای سوال دارد که آیا جناب شهردار جزو کادر درمان، پاکبان، غسال و یا بیماران خاص است که به خود واکسن خارج از نوبت ترزیق کرده است؟

رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: به طور کلی اگر شهردار یا هر کس دیگری خارج از برنامه واکسیناسیون کشوری واکسن دریافت کرده‌اند باید دید جزء کدامیک از گروههای مجاز بوده‌اند.

واکسن خارج از نوبت زمینه ساز تخلفات بزرگتر است/ جای سوال دارد که آیا جناب شهردار جزو کادر درمان، پاکبان، غسال و یا بیماران خاص است که به خود واکسن خارج از نوبت ترزیق کرده است؟

ایرج نظری در گفتگو با خبر فوری افزود: جای سوال دارد که آیا جناب شهردار جزو کادر درمان، پاکبان، غسال، جانباز زمین گیر و یا بیماران خاص است که به خود واکسن خارج از نوبت و سهمیه غسالان تزریق کرده است.

نظری تصریح کرد: باید گفت گروه اول که کادر درمان بودند هنوز در برخی از مراکز واکسن دریافت نکرده‌اند چگونه است در خارج از نوبت دیگرانی که ظاهرا فقط شهردار نیست واکسینه شده‌اند.

رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: اینکه گفته می شود ایشان قطعا از سهمیه پاکبانان دریافت نکرده یعنی واکسینه شده و این عذر بدتر از گناه است.

نظری استفاده واکسن از سهمیه غسالان را تخلف برشمرد و گفت: تمام مسیله هایی که امروزه دست و پای بسیاری را در کشور گرفته است همین سوء استفاده از حقوق دیگران است و قانع نبودن به حق خود، قطعا اینکار یک تخلف است و عبور از این تخلف زمینه ساز تخلفات بزرگتر است همانگونه که پیشینیان گفته‌اند تخم‌مرغ دزد شتر دزد می شود.

وی ادامه داد: البته فقط شهردار واکسن خارج از نوبت تزریق نکرده و خیلی های دیگر هم گرفته‌اند که باید هم خودشان و هم کسانیکه واکسن را به ایشان داده‌اند و یا چراغ سبز برای واکسیناسیون خارج از نوبت را داده‌اند مشخص و برخورد شود.

نظری با بیان اینکه واکسن حق همه است و باید شرایط برای واکسینه کردن کل مردم فراهم شود گفت: بنده میدانم بسیاری از کسانیکه امروزه موضوع واکسن شهردار را نه بعنوان یک مبحث عادلانه بلکه بخاطر مسائل گروهی و شخصی و حتی منافعی که دیگر نمیتوانند دریافت کنند مطالبه میکنند، ولی بنده بعنوان رعایت اصول کلی مطرح کردم و اینکه اگر رعایت نشود کژ راهه به اتوبان تبدیل می شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه تصریح کرد: مطمئن باشید هیچ منظور شخصی باندی گروهی و سیاسی از این موضوع ندارم. مشکلات خوزستان بزرگتر و وسیعتر از پرداختن به واکسن شهردار است ولی شما هم میشناسید کسانی را که با گرفتن چند امتیاز شخصی از پیگیری مطالبات استانی خوددادری کردند.

وی یادآور شد: یادمان باشد با دادن امتیاز غیر واقعی زمینه برای معاملات نادرست فراهم میشود.

منبع: خبر فوری

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    واکسن‌های آمریکایی وچینی راچه کسانی زدنندکه کرونا نگرفتند حقالناس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها