براحتی مسافرت رفتن، مهاجرت کنید

اگر بازنشسته‌اید پاسپورت‌تان را دست بگیرید خانواده‌تان را بردارید و به هر کشور اروپایی که می‌خواهید مهاجرت کنید، شما صرف اینکه بازنشسته هستید میتوانید از این امتیاز ویژه تان استفاده کنید.

براحتی مسافرت رفتن، مهاجرت کنید

در ادامه توضیح خواهیم داد چرا مهاجرت از این طریق بهترین تغییری است که میتوانید در زندگیتان ایجاد کنید، فقط چون بازنشسته نیستید از خیر این مطلب نگذرید! چون باید بگوییم بزرگترین منفعت این روش مهاجرتی در حقیقت متعلق به همسر و فرزندان فرد بازنشسته میباشد:

فرزندان از حق تحصیل رایگان در یک کشور اروپایی

و همسر از اجازه کار برخوردار میشود.

البته خود فرد بازنشسته اجازه کار نخواهد داشت و خوشبختانه این تنها محدودیتی است که این روش جلوی پای شما خواهد گذاشت... باز هم از خوبی های اخذ اقامت بازنشستگی اروپا بگوییم؟

مدرک زبان نیاز ندارید، امکان سفر به کل کشورهای اتحادیه اروپا را خواهید داشت، اقامت دائم را هم معمولاپس از ۵ سال کسب خواهید کرد و ریسک کمتری هم دارد.

بخاطر دارید پیشتر گفتیم فرد بازنشسته اجازه کار در اروپا را نخواهد داشت؟ شاید شما را بابت نداشتن درآمد درآنجا نگران کرده باشیم پس بگذارید آسوده خاطرتان کنیم، شما برای سرمایه گذاری در این کشور و کسب سود کاملا آزادید.

برای اخذ اقامت بازنشستگی اروپا تنها چیزی که نیاز دارید: تمکن است ...چقدر؟

میتوانید با کارشناسان ما در ویزا آـلانتیس تماس بگیرید تا هر چیزی که برای استقبال از این مسیر مهاجرتی روشن نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهیم، که وکلای ما همیشه برای راهنمایی شما در زمینه مهاجرت آماده هستند.

اما خبر خوش مهاجرتی!

شاید در این روزهای راکد کرونایی چند خبر خوش درباره مهاجرت بتواند شما متقاضیان مهاجرت به این کشور را سرحال بیاورد:

● از تابستان سال جاری تمام دانشجویان بین الملی که بصورت تحصیلی به این کشور مهاجرت کرده اند پس از فارغ التحصیلی اجازه خواهند داشت به مدت ۲ و اگر دانشجوی دکتری بودند ۳ سال در این کشور بدنبال کار بگردند و یا کار کنند.

● بنا بر گفته تیم نظارت بر اطلاعات مهاجرتی دانشگاه آکسفورد: بیش از یک میلیون از جمعیت مهاجرین ازسال 2019 تا سال 2020 بریتانیای کبیر را ترک کرده اند.

این باعث میشود این کشور دوباره ظرفیت مهاجر پذیری خودرا بالا برده که شانس خوبی برای ایرانیان متقاضی مهاجرت به انگلیس بحساب خواهد آمد.

انگلیس کشوری است دارای:

بهترین سیستم آموزشی دنیا

سطح زندگی با استانداردهای عالی و با کیفیت

پیشنهادات شغلی عالی و فراوان

و امکان پیشرفت سریع در مشاغل

همچنین با ۸ تا ۱۰ سال زندگی در این کشور می توان اقامت دائمش را بدست آورد و با گذشت ۲ سال از اقامت دائم، می توان برای دریافت تابعیت انگلستان اقدام کرد که این به اندازه ای که همه ما را برای مهاجرت به انگلیس مجاب کند کافیست!

راه های زیادی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد اما ویزا آتلانتیس در حال حاضر بدلیل عدم ثبات سیاستهای مهاجرتی این کشور در مقابل ایرانیان ۳ راه امن مهاجرت تحصیلی، کاری، و سرمایه گذاری را به شما پیشنهاد میکند.

انگلیس از آن دست کشورهایی است که به وفور خبر ریجکتی پرونده های مهاجرتی را از آن میشنویم به همین دلیل اگربصورت فردی درحال اقدام هستید حتما قبل از تحویل مدارک آنهارا با یک فرد با تجربه بررسی کنید تا نقصی مدرک نداشته باشید.

ناگفته نماند مجموعه ی ویزا آتلانتیس همیشه آماده ی یاری رسانی به متقاضیان مهاجرت میباشد.

مهاجرت به نیوزیلند

نیوزیلند کشورکوچک و کم جمعیتی است نزدیک استرالیاست که بزرگترین کمبودش نیروی کار است، شاید برای همین از بین تمام راه های مهاجرت به این کشور ویزا آتلانتیس معمولا مهاجرت کاری را پیشنهاد میکند البته شما همیشه میتوانید از طریق دانشگاه های بسیار معتبر این کشور در رتبه بندی جهانی بصورت تحصیلی و یا از طریق سرمایه گذاری بصورت اوراق قرضه یا انواع دیگر آن نیز به این کشورمهاجرت کنید.

اولین موردی که خیلی درباره مهاجرت به نیوزیلند چشمگیر است:

● امکان مهاجرت بدون مدرک زبان هستش

● درآمد عالی حتی برای مشاغل دانشجویی و پاره وقت

● در زمینه ی تحصیلی این کشور کم از کشور همسایه اش ندارد و وام ها و تسهیلات حین تحصیل زیادی به دانشجویان بین المللی میدهد

● امکان درخواست شهروندی پس از مدتی وجود دارد.

● خود فرد و در صورت داشتن همراه , هردو امکان تحصیل همزمان با کار را دارند.

جدا از تمام نکات و امنیازاتی که درباره ی مهاجرت به نیوزیلند اشاره کردیم باید بگوییم این کشور درست مثل کانادا در زمینه ی کاری دارای سیستم امتیاز بندی است، پس اگر قصد مهاجرت کاری به نیوزیلند را دارید دست بجنبانید تا شامل محدودیت سنی نشوید.

و در این بین یادتان نرود که ویزا آتلانتیس میتواند بهترین JOB OFFER های نیوزیلند را در اختیار شما قرار دهد، نام ویزا آتلانتیس تضمین ماست.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ببر
    0

    ایا فردی از کار اخراج شده هم می تونه بره ?

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها