بار شیشه به تهران نرسید

اعضای باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که قصد داشتند محموله 437 کیلوگرمی شیشه را وارد پایتخت کنند با اقدام بموقع پلیس ناکام ماندند.

بار شیشه به تهران نرسید

صبح دیروز در حاشیه اجرای یازدهمین مرحله از طرح ظفر پلیس سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت از کشف ۱۲۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۳۵ قاچاقچی دانه درشت و انهدام چهار باند خبر داد. رحیمی با بیان اینکه در اجرای این طرح مناطقی همچون هرندی، فرحزاد، شوش، مولوی و... پاکسازی شدند گفت: همچنین سه باب منزل نیز که به محلی برای توزیع و مصرف مواد مخدر بدل شده بود پلمب شد. وی ارزش مواد مخدرهای مکشوفه را 20 میلیارد تومان اعلام کرد.
محموله ۴۳۷ کیلوگرمی شیشه
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کشف محموله بزرگ شیشه گفت: باندی که قصد داشت در پوشش بار یک تریلی ۴۳۷ کیلوگرم مخدر شیشه به تهران وارد کند منهدم شد. اعضای این باند که مواد مخدر را از مرزهای شرقی وارد کشور کرده، از همان مبدأ تحت نظر و کنترل پلیس قرار داشتند و در نهایت در ورودی تهران دستگیر شدند. رحیمی افزود: باندی دیگر نیز که قصد انتقال ۵۷۰ کیلوگرم تریاک و ۵۷ کیلوگرم مخدر گل را داشت منهدم شده و پنج نفر از اعضای آن دستگیر شدند.
فروش گل در فضای مجازی
رحیمی نسبت به فروش مواد مخدر در فضای مجازی نیز هشدار داد و گفت: یکی از باندهایی که در اجرای این طرح منهدم شد باندی بود که اقدام به فروش مواد مخدر گل از طریق فضای مجازی کرده بود که با رد‌یابی و انهدام این باند ۱۲ کیلوگرم مخدر گل از آنان کشف شد. پلیس فضای مجازی را نیز رصد کرده و با موارد اینچنینی با قاطعیت برخورد می‌کند.
مواد مخدر گران نشده است
سرهنگ حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در حاشیه اجرای طرح ظفر گفت: در سال گذشته با توجه به اشراف بالای پلیس و افزایش توان کشف مواد مخدر قیمت آن به نسبت سال‌های 98 و 97 تغییر کرده اما در حال حاضر که در ماه‌های نخست سال 1400 هستیم، تغییری در قیمت این مواد ایجاد نشده و در عین حال کشفیات و توان پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بیشتر نیز شده است.

حسنوند از خلأ قانونی در بحث برخورد با معتادان متجاهر و خرده‌فروش‌ها گلایه کرد و گفت: برخی به اشتباه می‌گویند در عرض کمتر از 5 دقیقه می‌توان به مواد مخدر دسترسی پیدا کرد در حالی که این طور نیست و زمان دسترسی مواد خیلی بیشتر از اینهاست که البته با مشارکت تمام دستگاه‌ها باید کاری کنیم که اصلاً دسترسی به مواد از بین برود.

منبع: ایران

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    فقط چندنفر شان اعدام کنید درست میشودنه زندان

  • کاربر ناشناس
    0

    خدای برای آسایش مردم طلاق دوزدی فقر گرفتاری جوانان اعدام کنید این هارا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها