پاتوق های هله و هوله در تهران - با چند کافه و کافه قنادی آشنا شوید!

هله هوله اگر به اندازه و گاهی اوقات مصرف شود، نه تنها برای سلامتی ضرر ندارد، بلکه حس و حال شما را نیز عوض می کند.

پاتوق های هله و هوله در تهران - با چند کافه و کافه قنادی آشنا شوید!

کافه ها برای همین تأسیس شده اند. مدتی کوتاه در یک فضای دنج و لذت بخش حضور پیدا می کنید، خوراکی مورد علاقه خود را نوش جان می کنید و حال و هوای شما به کلی عوض می شود.

کافه قنادی ها، بهترین پاتوق های هله هوله در تهران و سراسر ایران

کافه قنادی ها نیز از همین مسئله الهام گرفته اند. در گذشته اگر به یک قنادی می رفتید، باید حداقل نیم کیلو شیرینی سفارش می دادید. امروزه با وجود کافه قنادی ها می توانید یک عدد از شیرینی مورد علاقه خود را همراه با نوشیدنی سفارش دهید. اگر به دنبال مزه کردن یک تیرامیسو خوشمزه هستید، بهترین پاتوق های هله هوله تهران را با ما همراه باشید.

نان سحر و فست فودهای جذاب

نان سحر از سال ۱۳۵۰ مشغول فعالیت است و یکی از بهترین پاتوق های هله هوله تهران به شمار می رود. انواع کیک صبحانه، نان طعم دار، شیرینی، شیرینی، دونات، ساندویچ، میان وعده، خشکبار و خوراکی های رژیمی را در نان سحر می توانید پیدا کنید. نان سحر چندین شعبه دارد و شعبه مرکزی آن در خیابان شریعتی واقع شده است.

کافه اوریانت

مؤسسین کافه اوریانت ارمنی بودند. به همین دلیل شیرینی کولیچ مخصوص ارمنی ها را می توانید در این کافه قنادی میل کنید. دکوراسیون جذاب، برخورد بسیار عالی کارکنان و کیفیت فوق العاده شیرینی ها یک خاطره بسیار لذت بخش را برای شما رقم خواهد زد. علاوه بر کیک کولیچ، پای زردآلو را نیز در کافه اوریانت از دست ندهید.

کافه ویونا

در کافه ویونا انواع خوراکی های خوشمزه از جمله اسنک، کیک، دسر، سالاد، شیک، فراپه، دمنوش، آبمیوه و پنینی انتظار شما را می کشد. کافه ویونا چندین شعبه دارد و شعبه سعادت آباد آن از همه پرطرفدارتر است. محصولات کافه ویونا بسیار خوشمزه و در محیطی دنج و زیبا سرو می شوند.

کافه قصر یخ

کافه قصر یخ را می توان بهترین کافه شهرک غرب دانست. طراحی این کافه شما را مسحور خود می کند. همان طور که از نام آن پیدا است، با قصری از یخ طرف هستید. ایده این نوع کافه ها در سراسر جهان پیدا شده است و اکنون می توانید در تهران نیز به کافه قصر یخ سر بزنید و تجربه ای متفاوت داشته باشید.

البته تمام فضای این کافه پوشیده از برف و یخ نیست و انتظار نداشته باشید که در مسیر با اسکیموها و پنگوئن ها برخورد کنید. محیط اصلی کافه کاملاً طبیعی است. مشتریانی که دوست دارند محیط یخی کافه را تجربه کنند، با پرداخت هزینه اضافه می توانند به فضایی که به این شکل طراحی شده است، دسترسی داشته باشند.

کافه دانژه

یکی از بهترین کافه قنادی های تهران کافه دانژه واقع در جردن است. کافه دانژه در عصرها شیرینی های بسیار خوشمزه ای سرو می کنه و صبحانه نیز سرویس دهی دارد. چیزکیک، کاپ کیک و اسپرسوهای کافه دانژه زبانزد خاص و عام است.

کافه راک

اگر به موسیقی و بخصوص موسیقی راک علاقه دارید، پاتوق شما کافه راک است. کافه راک فقط برای شما موسیقی پخش نمی کند، کافه راک در مدتی که در آن حضور دارید موسیقی را برایتان روح می بخشد. تمام فضای این کافه با المان های موسیقی تزئین شده است. بخش بیرونی کافه نیز برای افرادی که بخواهند سیگار بکشند فراهم است.

کافه تهرون

یکی از بهترین کافه های مرکز تهران کافه تهرون است. کافه تهرون را می توان جزء بهترین کافه های سنتی تهران دانست. بدون شک کافه تهرون یکی از زیباترین و خاص ترین کافه های تهران است. محیط این کافه شما را به گذشته ها می برد. همچنین کیفیت خدمات و محصولات این کافه بسیار عالی است. در کافه تهرون صبحانه نیز سرو می شود.

کافه گالری

استخر و آب نما و محیطی که احتمالاً هیچ وقت فراموش نخواهید کرد. منوی متنوع این کافه شما را با هر سلیقه ای راضی خواهد کرد. البته یک رستوران نیز برای افرادی که دوست دارند دلی از عزا در بیاورند وجود دارد. شب های این کافه نیز به دلیل وجود آب نما بسیار ویژه است.

کافه ناتلی

شیرینی فروشی ناتلی که بیش از ۶۰ سال سابقه دارد، میزبان شما در کافه ناتلی است. در طبقه دوم این شیرینی فروشی برای شکموهای شیرینی پسند، یک کافه دایر شده و شیرینی مورد علاقه شما در آن سرو می شود. در کافه ناتلی (ناتالی سابق) می توانید در پای شاتوت، مافین، دونات و کیک شکلاتی شنا کنید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها