مرموزی سرمربی روس یا مخفی کاری مدیران ایرانی؟

این روزها حضور سیدجهانگیر سید عباسی، رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون والیبال در اردوی تیم ملی آن هم با لباس کادر فنی تیم ملی همه را متعجب کرده است.

مرموزی سرمربی روس یا مخفی کاری مدیران ایرانی؟

اتفاقی که به نظر بعضی ها غیر عادی است و البته نبود او در عکس ها هم علامت سوالها را بیشتر می کند. این مساله هم بعد از اینکه او در دوره ریاست احمد ضیایی، رئیس فدراسیون قبلی به دوره سه ماهه سولیداریتی مجارستان رفت و قرار بود سرمربی تیم امید شود، شائبه حضورش روی نیمکت تیم ملی را به وجود آورده است.

با این حال سید جهانگیر سید عباسی رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون در دفاع از خودش می گوید:« من مسئولیت دپارتمان اموزش فدراسیون را دارم واز طرفی باید دانسته های جدید را به مربیان بدهم، پس باید نکات جدید را یاد بگیرم. به همین دلیل موقع تمرین تیم ملی در سالن فدراسیون حاضر می شوم.»

البته قبلا اگر مربی می خواست تمرین تیم ملی والیبال را تماشا کند، با تماشا از روزی سکو، نت برداری هم می کرد، نکته ای که مسئول دپارتمان آموزش فدراسیون آن را قبول ندارد:« وقتی من برای یادگیری می روم ،چرا باید روی سکو بنشینم و با لباس شخصی؟.» سید عباسی البته نمی داند حضورش در اردو تا چه زمانی ادامه دارد:« نمی دانم تا چه زمانی به اردو می آیم به هر حال یکسری کارهای اداری هم هست و نباید عقب بیفتد و اما فعلا به عنوان مسئول دپارتمان آموزش فدراسیون در اردوی تیم ملی هستم.»

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال، شائبه اضافه شدن سید عباسی به کارد فنی تیم ملی را رد می کند. او می گوید:« سید عباسی جایی در کادر فنی تیم ملی ندارد و فقط برای تجربه اندوزی و تماشای تمرینات به اردو امده است.»

او معتقد است رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون در اردو مستمع آزاد است:«سید عباسی پیرو صحبتی که همیشه موقع شروع اردو به مربیان می شود که می توانند در اردو حاضر شوند ،آمده است. ما به همه مربیان می توانند با پذیرش شرایط قرنطینه ورعایت پروتکل های بهداشتی به اردو بیایند، او هم در صحبت با من اجازه خواست تا در اردو حاضر شود و من خوشحالم که رئیس کمیته آموزش وقت می گذارد. به هر حال او مستمع آزاد است و از تمرینات بازیکنان فیلم می گیرد تا مربیان والیبال از روند تمرینات و تجربیات آلکنو استفاده کنند.»

سرپرست تیم ملی والیبال البته انتقاد به همرنگی لباس سید عباسی با لباس کادر فنی را وارد می داند:«شاید اعتراض به اینکه او چرا لباس کادر فنی تیم ملی را پوشیده وارد باشد. اما ما لباس با رنگ دیگری نداشتیم تا افراد خارج از کادر مشخص باشند.»

منبع: خبرآنلاین

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها