وام سهام عدالت آب رفت / حداکثر وام چقدر باید باشد؟

ابتدا قرار بود سهامداران وام ۷ تا ۱۴ میلیون تومانی دریافت کنند اما مسئولان این مبالغ را تکذیب کردند و گفتند این وام معادل ۵۰ درصد ارزش سهام است. در حال حاضر بانک‌ها چقدر وام می‌دهند؟

وام سهام عدالت آب رفت / حداکثر وام چقدر باید باشد؟

رئیس‌جمهور وعده وام ۱۴ میلیون تومانی را به دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی را داد، اما این مبلغ به صورت غیرمستقیم از سوی مسئولان بورس و شرکت سرمایه‌گذاری استانی تکذیب شد.

براساس اظهارات آنها قرار شد ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت وام پرداخت شود که طبق آخرین صورت حساب سهام عدالت در تاریخ پنج اردیبهشت، مبلغ وام برای سهام یک میلیون تومانی حدود ۹٫۵ میلیون تومان و برای سهام ۵۳۲ هزار تومانی حدود پنج میلیون تومان براورد می‌شود.

اما بانک‌ها مبلغی کمتر از این مقدار را به سهامداران اعلام می‌کنند این در حالی است که در روزهای قبل ارزش سهام بیشتر از این مقدار بوده که طبیعتا مبلغ وام نیز بالاتر مبالغ ذکر شده بوده است.

پیگیری ها از شعب دو بانک تجارت و ملی که تنها بانک‌های اعطاکننده کارت اعتباری یا وام سهام عدالت هستند نیز این موضوع را تایید می‌کند.

اپراتور بانک تجارت در یکی از شعب مرکز شهر تهران می‌گوید که مبلغ این وام برای سهام یک میلیون تومانی ۷ میلیون تومان است.

یکی از کابران توئیتر نیز می‌گویند برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام و ثبت درخواست وام سهام عدالت به بانک ملی مراجعه کرده‌اند و متصدی بانک به او گفته که برای سهام یک میلیون تومانی، حداکثر وام با سود ۱۸ درصد حدود سه میلیون تومان است.

تجربه مخاطبان نیز از مبالغ پایین وام سهام عدالت حکایت دارد. اظهارات برخی از آنها را در ادامه بخوانید:

«قرار بود وام سهام عدالت هفت تومن باشه ولی واسه من سه تومن واریز شد و سهامم ۵۳۲هزارهست این انصافه بخدا»

«برای وام سهام عدالت ۵۳۲تومانی ۴میلون بانک کارت فعال میکنه ولی نمیتوان خرید کرد از ۲۵/۱/۱۴۰۰فعال شده ولی هروقت به فروشگاه مراجعه میکنم نمیتوان خرید کنم»

«گفته بودید برای سهام ۵۳۲ هزار تومانی هفت میلیون وام سهام عدالت اما چهار میلیون بیشتر نمیدن»

منبع: تجارت نیوز

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    بدرک من الله وام نزولی چه بدردآیدمثل لقمه حرام در دهان حرام اندرحرام ازخون سگ هم کثیفتره

  • زهراشريفي
    0

    اوني ك نداره ازكجا سود ١٨درصد بده الان مثلا كمك معيشتي ميكنن

  • حمیدپاپی
    0

    با سلام اینها با فروشگاههای زنجیره ای که هم کم فروشی و هم گرانفروشی دارند سرشان توی یک کاسه است. اگر راست می گویند کارتها اعتباری بایدآزاد باشند تامردم از هر کجا و هرچه خواستند خرید نکنند نه این رانت برای اقازاده های خودشان درست کنند. ننگ بر تفکر لیبرالی و سرمایه داری مدیران کشور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها