تایید صلاحیت ۹۱درصد از داوطلبان شورا‌های شهر خراسان رضوی

رییس هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در خراسان رضوی گفت: این هیات از مجموع ۲هزار و ۵۵۵داوطلب نمایندگی شورا‌های شهر در این استان صلاحیت ۹۱درصد معادل ۲هزار و ۳۲۴داوطلب را تایید کرد.

تایید صلاحیت ۹۱درصد از داوطلبان شورا‌های شهر خراسان رضوی

علی‌اصغر عنابستانی افزود: پس از بررسی و جمع بندی هیات‌های نظارتتایید صلاحیت ۹۱ درصد از داوطلبان شورا‌های شهر خراسان رضوی شهرستانی در مجموع ۲۳۱داوطلب معادل ۹درصد داوطلبان تایید صلاحیت شده توسط هیات‌های اجرایی توسط هیات‌های نظارت رد صلاحیت شدند.

وی ادامه داد: پیش از این از مجموع ثبت نام شدگان در انتخابات شورا‌های اسلامی ۸۷شهر استان ۳۶۹داوطلب توسط هیات‌های اجرایی رد صلاحیت شده و البته ۲۹۳نفر نیز انصراف داده بودند.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجموع ۶۰۰نفر داوطلب رد صلاحیت شده در هیات‌های اجرایی و نظارت استان می‌توانند طی روز‌های نهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه همراه با مستندات اعتراض خود را از طریق فرمانداری‌ها به روند رد صلاحیت خود به هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های استان ارسال کنند.

عنابستانی افزود: هیات نظارت استان نیز تا ۲۲ اردیبهشت ماه به این اعتراضات پاسخ خواهد داد که ممکن است با پیگیری این روند به شمار تایید صلاحیت شدگان انتخابات شورا‌های شهر خراسان رضوی افزوده شود.

بر اساس اعلام استانداری خراسان رضوی، سه هزار و ۲۴۴داوطلب برای نامزدی در انتخابات ششمین دوره شورا‌های شهری در خراسان رضوی ثبت‌نام کردند که ۱۳درصد از این تعداد توسط هیات‌های اجرایی رد صلاحیت شدند.

منبع: صداو سیما

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها