برخورد ۲۰۶ با گاردریل در مشهد یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

افسرنگهبان آتش‌نشانی مشهد از سانحه مرگبار رانندگی در میدان جمهوری اسلامی مشهد خبر داد و گفت: در این سانحه یک نفر جان باخت و ۲ مصدوم حادثه نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

برخورد ۲۰۶ با گاردریل در مشهد یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

سر آتشیار علیرضا رحیمی اظهار کرد: بامداد امروز جمعه یک فقره سانحه رانندگی که منجر به برخورد خودرو ۲۰۶ با گاردریل پل میدان جمهوری اسلامی شهر مشهد شده بود به سامانه ۱۲۵ گزارش شد.

افسرنگهبان آتش‌نشانی مشهد بابیان اینکه ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجات‌گران ایستگاه‌های ۲۵،۲۳،۳،۴۷ را به محل حادثه اعزام کرد، افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد، سواری۲۰۶ در مسیر میدان آزادی به سمت میدان جهاد درحرکت بوده که به دلیل نامعلومی با گاردریل پل در ابتدای ورودی میدان جمهوری اسلامی برخورد و دچار آتش‌سوزی شده است.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان ضمن مهار کامل حریق ۲ مصدوم این سانحه را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس دادند و پیکر یک نفر دیگر را که به دلیل شدت حادثه در دم جان‌باخته بود را به عوامل انتظامی حاضر در صحنه تحویل دادند.

رحیمی با تأکید بر اینکه آتش‌نشانان با ایمن‌سازی محیط حادثه به مأموریت خود پایان دادند، بیان کرد: علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها