هزینه ارایه خدمات شهری در گنبدکاووس ۳۰ درصد بیشتر شد

 شهردار گنبدکاووس گفت: شهرداری امسال بابت خدمات شهری به ۳۶۷ کارگر این دو بخش در پنج ناحیه شهری و همچنین هزینه استهلاک ماشین‌آلات، ماهانه ۳۰ میلیارد ریال پرداخت می‌کند که ۳۰ درصد بیشتر از سال قبل است.

هزینه ارایه خدمات شهری در گنبدکاووس ۳۰ درصد بیشتر شد

منصور طعنه‌گنبدی در مراسم تجلیل از ۴۴ کارگر نمونه فضای سبز و خدمات شهری شهرداری گنبدکاووس همزمان با ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر اظهارداشت: فعالیت این تعداد کارگر در قالب ۹ شرکت پیمانکاری مدیریت و انجام می‌شود.

وی افزود: علاوه بر کارگران فضای سبز و خدمات شهری، هم‌اکنون افزون بر ۶۰۰ کارگر دیگر نیز در واحدهای شهرداری مشغول فعالیت هستند.

هزینه ارایه خدمات شهری در گنبدکاووس ۳۰ درصد بیشتر شد

فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز دراین مراسم با تبریک روز جهانی کارگر، از همراهی اقشار مختلف مردم این شهرستان بویژه کارگران برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا قدردانی و بر استمرار این همراهی‌ تا بهبود شرایط تاکید کرد.

عبدالقدیر کریمی به انتخابات ۲۸ خرداد امسال نیز اشاره کرد و با مهم دانستن آن، خواستار مشارکت پرشور مردم گنبدکاووس در این عرصه مهم سیاسی همانند دوره‌های قبل شد.

در این مراسم که در جوار گلزار شهدای گمنام گنبدکاووس برگزار شد ۴۴ کارگر نمونه شهرداری با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.

شهرستان گنبدکاووس ۳۷۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها