توضیحات مهران مدیری درباره فصل تازه «دورهمی»

مهران مدیری، مجری و کارگردان «دورهمی» اعلام کرد که فصل تازه این برنامه، مسابقه‌ای سخت و عجیب خواهد بود.

توضیحات مهران مدیری درباره فصل تازه «دورهمی»

در حالی که پیش از این خبر ساخت یک مسابقه به عنوان فصل پنجم «دورهمی» منتشر شده بود، با ادامه پیش‌تولید و ساخت دکور، اولین تیزر این برنامه منتشر شد.

مهران مدیری در تیزری که از فصل پنجم «دورهمی» منتشر شده، برنامه را مسابقه‌ای عجیب و سخت دانسته است.

اعلام شده که پخش فصل تازه «دورهمی» تابستان امسال آغاز می‌شود و تا کنون چهار فصل از این برنامه گفت‌وگو محور با اجرای مهران مدیری روی آنتن شبکه نسیم رفته است.

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • معلم ابتدایی
    0

    با سلام، آیا واقعا برنامه به شدت بی محتوا، خالی از ابتکار و نوآوری، و تکراری دور همی، با اجرای لوس و خاله بازی این فرد، و با هزینه بالایی که از جیب مردم صرف آن میشود، ارزش دیدن دارد؟!!!

  • حرف دلم
    0

    سلام آقای مهران مدیری،محمدهادی قربانی هستم فرزند اکبر من ۳۱ سال سن دارم چندین سال دوست دارم متاهل بشم،بخاطر مشکلات مالی اجاره نشینی و کارگری توی رستوران،فن خاصی جز کارگری فن خاصی بلد نیستم بخاطر که درآمدم کم. تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم فرجی بشه این روزها هم بیرون بر و رستوران بخاطر کرونا تعطیل بیکارم،کارگری هم کم شده چون مصالح ساختمانی گران. خواهش میکنم اگر میشه بهم کمک مالی کن تا از فکر و سردرگمی در بیام بهتر زندگی کنم مدتی اجاره خونه برام مشکل بزرگی شده به اندازه اجاره خونه هم کمک مالی کنید یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به کسی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکی نکردن،شماره عابر سپه (۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲)بنام محمدهادی قربانی. تو را خدا کمکم کن موفق،سربلند و سلامت باشی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کاسه گدایی پهن کردی. برو خجالت بکش توهر موضوعی کامنت گدایی وبدبختی میذاری. بس کن دیگه

  • ناشناس
    0

    برو دراکولا رو جمع کن فعلا. مایه آبروریزی برای کشورمون شده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها