چگونه برای عزیزان خود در ایران هدیه ارسال کنیم؟

موطن آدمی را نشانی بر هیچ نقشه ­ای نیست؛ تنها در قلب کسانی است که دوستش می­دارند.

چگونه برای عزیزان خود در ایران هدیه ارسال کنیم؟

دوست داشتن، فاصله، دوری، تولد، سالگرد ازدواج، تبریک، تسلیت، دلتنگی و تمام واژه­های مانند این در دایره­­ی احساسات ما قرار دارند. احساسات چیزی است که خیلی نمی­شود درباره­ی آن حرف زد؛ حتی حافظ که دیگر آخر بیان حس و اصطلاحات عجیبی است که شاید به ذهن ما خطور نکند هم می­گوید:

قلم را آن زبان نبود که سر عشق گوید باز

ورای حد تقریر است، شرح آرزومندی

به هر حال ما برای ابراز احساس و اینکه به نزدیکانمان نشان دهیم که چقدر برای ما عزیزند کارهای مختلفی می­کنیم؛ فصل مشترک بسیاری از این قبیل کارها آنست که در مناسبت­های مختلف برایشان هدیه تهیه می­کنیم و از این طریق اعلام می­کنیم که دوستشان داریم.

اینکه "نزدیک" به عنوان یک متخصص ارسال هدیه به ایران ، گل و کیک و سبدهای هدیه شخصی­سازی شده ارائه می­کند، هیچ! سورپرایز با یک جشن در فضایی دلچسب و پذیرایی شیک و مجلسی از میهمانان شما هم که چیزعجیبی نیست!

آنچه که بر دوش "نزدیک" سنگینی می­کند و آن را وظیفه­ی اصلی خود می­داند "انتقال شایسته­ی احساسات شما به عزیزانتان" است. آن هم در زمان دقیقی که توسط شما تعیین می­شود تا بهترین تاثیر را به همراه داشته باشد. نزدیک فقط هدیه فروشی نیست، بلکه تمام تلاشش بر اینست که حسّ ِ اهمیت، دوست داشتن، دلتنگی و گرمای آغوش شما را تقدیم کسانی کند که شما وطنتان را در قلب آن­ها می­دانید.

برای ارسال هدیه به ایران شما میتونید از طریق وب سایت نزدیک (فقط در چند دقیقه) عزیزانتون رو خوشحال کنین.

چه نزدیک است جان تو به جانم

که هر چیزی که اندیشی بدانم

از این نزدیکتر دارم نشانی

بیا نزدیک و بنگر در نشانم

قرار است در نزدیک ما به جای شما، کمی از حس سرد دور بودن را با گرمای حضور از نزدیک، عوض کنیم. اینطور که هدایا به عنوان وسیله انجام اینکار و نیروهای زبده و با دقت ما در نقش مجری، برای هدف زیبایی چون خوشحال کردن مادری چشم انتظار آماده شده اند. کافیست به سایت ما بروید هدایایی که در نهایت دقت و کیفیت طراحی شده اند را انتخاب نمایید. البته بعضی هدایا سفارشی هستند چرا که برای تکمیل شدن آن نیاز به عکس یا متن یا صوتی از جانب شماست. مثلا کیک تولدی که منتظر تصویر شماست تا روی آن چاپ شود یا تابلویی که با متن زیبا و عکسی که خاطره انگیز است یک هدیه ماندگار می شود. پس از تکمیل سفارش از شما زمان و تاریخ دقیق ارسال هدیه پرسیده میشود لازم به ذکر است که برای تحویل هدیه که بهتر است بگوییم تقدیم هدیه نیروهای آموزش دیده ما این عمل را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد. پیش فرض نزدیک برای تقدیم هدایا به صورت سورپرایز هست اما شما با مشخص کردن تیک تماس میتوانید تعیین کنید که قبل از ارسال هدیه با گیرنده هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

شاید شما همیشه وقتی حرف از هدیه میزنید یاد یک جعبه روبان پیچ شده یا دسته گلی زیبا در کنار کیک و شیرینی بیافتید، اما ما در نزدیک هدایایی طراحی کردیم که با همه اینها متفاوت هستند، یک وعده تشریفاتی مثلا شما میتوانید میزبان خانواده محترمتان در یک مهمانی مجلل در هتلی ۵ ستاره شوید به این صورت که به سایت نزدیک مراجعه میکنیدُ، از منوی بالا گزینه مهمونی را انتخاب میکنید و در آنجا مشاهده میکنید که رستوران ها و هتل هایی هستند که میتوانید از طریق آنها عزیزانتون را سورپرایز کنید. پس از انتخاب این هدیه یک ووچر برای گیرنده هدیه که همان مهمان شما باشد، ارسال خواهد شد. سپس عزیزان شما برای استفاده از این ووچر با مجموعه نزدیک تماس گرفته و رزرو خود را انجام میدهند.

در روزی که مقرر شد تا از این سرویس استفاده کنن راس ساعت مشخصی یک ماشین لوکس جهت رفت و برگشت به مقصد انتخابی در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. پس از ورود به هتل یا رستوران با بنرهای خوش آمد گویی و پرسنل مجرب از عزیزان شما استقبال گرمی صورت خواهد پذیرفت . پس از صرف یک وعده لذیذ سرویس برگشت دوباره برای عزیمت عزیزان به منزل آماده خدمت رسانی خواهد بود.

این هدیه خاطره ای ماندگار در ذهن عزیزان شما خواهد ساخت و در عین نا باوری شما میتوانید میزبان یک مهمانی از کیلومتر ها دورتر باشید.

در نزدیک تلاش ما بر این است که هدیه یا خدمتی که ارایه می شود دارای بالاترین کیفیت باشد تا شما با خیالی راحت عزیزانتان را سورپرایز کنید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها